ARVAA MITÄ? Sä pärjäät paremmin ILMAN kaiken sen turhan krääsän ostamista, jota sä jatkuvasti hankit ostoaddiktiossasi
Sä käytät elämääsi rahan hankintaan, jonka rahan sä sitten käytät turhan roinan hankintaan, josta "onni" häipyy nopeasti kun sä saat sen nurkkiisi ja taas pitää saada jotain uutta turhaa heräteostosta, jotta "onni" säilyisi hetken jne. jne, jne
Vähemmän on enemmän.
Kommentit (98)
Aihe menee selvästi tunteisiin monella
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä menee? Ap:n typeryys menee. Ei sitten muuta.
Olisihan se hölmöä jos mitään ei saisi ostaa ja omistaa.
Ylikulutus menee tosiaan monilla tunteisiin kun pitäisi voida elää niinkuin ennenkin, ostaa, kuluttaa,ostaa, kuluttaa ja kuluttaa jne. hankkia jatkuvasti loputtomasti tavaraa jota ei tosiasiassa mitenkään tarvitse.
Onneksi USA:ssa on nyt viisas presidentti, joka ei piittaa ilmastonmuutoksesta mitään. Hänen pitäisi katsoa tämä vuonna 1958 tehty faktafilmi Science Hour, Siinä Floridakin jää veden alle ja hänen kämppänsä siellä. Voi, voi tätä tyhmyyttä!
Järki on ollut tavaramaailmasta kateissa jo pitkään. Kukaan ei piittaa mitään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hölmöä jos mitään ei saisi ostaa ja omistaa.
Rahasta tulisi arvonta WC paperia?
Badding oli oikeassa : Maailma hukkuu paskaan ja krääsään.
MIhin kaikki joululahjatkin joutuvat joulun jälkeen ja kuinka pitkä on onni ja ilo?
Taas tuli jouluna paljon temukrääsää. Ihan älytöntä.
Mene varaamaan viides lomamaatkasi ulkomaille niin piristyt ;D
Ei rahoja krääsään kannata tuhlata vaan sijoittaa, silloin saa vapauden päättää omista asioistaan nopeammin. Itse olin nuuka, säästin ja nyt vietän osinko- ja korkotuloilla leppoisia päiviä Espanjan rannikolla jo 49-vuotiaana.
Tätä se on se hyvä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kaipaa tälläistä jeesustelua.
ARVAA MITÄ, ap?
MÄ VIHAAN SÄ-PASSIIVIA!
Ap pärjää parhaiten, kun järsii näkkäriä äitinsä kellarikomerossa.
Vähemmän ei ole enemmän. Vähemmän on vähemmän ja enemmän on enemmän.
AP:n suun voisi tukkia vaikka krääsällä täyteen. Kukaan ei ole AP:lta tälläistä omahyväistä jeesustelua tilannut eikä kukaan sitä kaipaa.
Joo, oon samaa mieltä. Ennen tuli osteltua tämän tästä ties mitä pikkukrääsää, koska oli kivan näköistä. Jossain kohden tajusin ettei tämä näin voi jatkua ja että mitä ihmettä edes tuolla teen. Aloin tekemään kestäviä valintoja, ja hankkimaan asioita ajatellen että tämä x sopii käytettäväksi vaikkapa kaikissa sesongeissa, kun y olisi ollut vain jonkun tietyn sesongin juttu. Tämä oivallus toi elämääni tilaa, aikaa ja energiaa. Less is more :)
Vierailija kirjoitti:
Ei rahoja krääsään kannata tuhlata vaan sijoittaa, silloin saa vapauden päättää omista asioistaan nopeammin. Itse olin nuuka, säästin ja nyt vietän osinko- ja korkotuloilla leppoisia päiviä Espanjan rannikolla jo 49-vuotiaana.
Tätä se on se hyvä elämä.
Outoa. Tällä palstallaan on joku tosi fiksukin, eikä pelkkiä ääliöitä krääsänhamuajia.
Arvaa mitä. En osta mitään turhaa. Käytän elämäni rahan hankintaan, jotta voin maksaa asumiseni, vaatteeni, ruokani ja muut välttämättömät kuluni, ettei tarvitse sillan alla asua.
Arvaa mitä, ap! Olet ääliö.