Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko ostit halpaa Juhla Mokkaa?

Vierailija
20.12.2025 |

Joka kaupan sisäänheittotuote. 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia, koska kahvin paahtoprosessissa syntyy karsinogeenisiksi luokiteltuja yhdisteitä, kuten akryyliamidia ja polysyklisiä aromaattisia hiilivetyjä.

Hieno juttu! Mutta kinkku kumminkin maistuu näin jouluna.

Kinkkua ei paahdeta tummaksi ja ruskea nahkakin poistetaan paiston jalkeen 

Vierailija
42/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia, koska kahvin paahtoprosessissa syntyy karsinogeenisiksi luokiteltuja yhdisteitä, kuten akryyliamidia ja polysyklisiä aromaattisia hiilivetyjä.

Itse asiassa ei maistu sekään, mutta jatkakaa toki tavallanne. Karsinogeenejä kehoon much!

Elämä on valintoja. Ehkä sinä taas lutraat kosmetiikkaa, käytät siivotessa suihkutettavia puhdistusaineita jne, kenties lennät etelänlomille. Syöt Etelä-Euroopasta tai jopa Etelä-Amerikasta tuotuja kasviksia jne. 

Ehdi, mikään ei osu. Nauttikaa syövistänne.

Ja sinulle ei tulee syöpää kun et juo kahvia? Äitini, 95v on juonut kahvia vuosikymmeniä, ei syöpää. Milloin hänen pitäisi siitä syövästä nauttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo juhla mokkaa, ikinä.

Juot kylässä vain vettä? 

Kyllä, onko tässä jokin ongelma?

Vierailija
44/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä, kun puoleen hintaan saa.

Sisäänheittotuote ei toimi mun kohdalla. Osaan hakea vain ne tarjouskahvit.

Vierailija
45/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei maistu sekään, mutta jatkakaa toki tavallanne. Karsinogeenejä kehoon much!

Elämä on valintoja. Ehkä sinä taas lutraat kosmetiikkaa, käytät siivotessa suihkutettavia puhdistusaineita jne, kenties lennät etelänlomille. Syöt Etelä-Euroopasta tai jopa Etelä-Amerikasta tuotuja kasviksia jne. 

Ehdi, mikään ei osu. Nauttikaa syövistänne.

Joopa joo. Sano nyt vielä että sulla on oma kaivovesi. 

Vierailija
46/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn tänään äsmarketissa niin haen taas pari pakettia. Onhan tuota kertynyt edelliset tarjousmyynnit ja lahjuksina saadut huomioiden melkein 50 pakettia. On juhlamokaa, kultakatriinaa, kaupunkikahveja, löfbergiä, presidenttiä. 

Kahvia kuluu kuukaudessa 4-6 pakettia. Normaalihinnalla kustannus olisi 40-60€ ja tarjouksista hankittuna 16-24€.

Vierailija
47/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juot kylässä vain vettä? 

Kyllä, onko tässä jokin ongelma?

On. Et varmaan koske pullaankaan? 

Vierailija
48/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jaksanut mennä megaisoihin kauppoihin, eiköhän tossa lähisupparissa ole tarpeeksi kahvitarjouksia.

Jotenkin tuntuu typerältä lähteä kahvitarjouksen perässä juoksemaan.

Juhla mokka, olisko ollut lempeä tumma paahto mikä oli oikeesti hyvä, perus juhlamokka ei kyllä kauheen hääppönen ole.

Käyt läheisessä superpallossa ostoksilla?? Juntti käyttää sanaa "suppari". Mihin sanaan edes viittaat sillä, toope? 

Meillä on se paras kahvitarjous lähikaupassa just, 3,95 Juhla mokka -paketti, 2 per talous (per käynti). 

Vierailija
49/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lipastin muutaman paketin kaappiin

Supparista?

Mikä verbi on lipastaa?

Vierailija
50/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Mulle jaksetaan aina naureskella kun juoksen tarjousten perässä, että sisäänheittotuotteiden lisäksi ostan muuta kallista. No en osta, vaan vain ne tarjoukset. Joutuu kyllä käymään kaikki kylän kaupat vain tarjoukset metsästäen, mutta kyllä siinä säästää.

Vierailija
51/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut. Kofeiinittomat kahvit eivät ole koskaan tarjouksessa.

Vierailija
52/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Mulle jaksetaan aina naureskella kun juoksen tarjousten perässä, että sisäänheittotuotteiden lisäksi ostan muuta kallista. No en osta, vaan vain ne tarjoukset. Joutuu kyllä käymään kaikki kylän kaupat vain tarjoukset metsästäen, mutta kyllä siinä säästää.

Ai muuta "kallista"? Samat hinnathan ne on nykyään joka paikassa. Aika pitkälle. Itse en vertaile hintoja, vaan käyn vain S-marketissa ja jos liikun eri lailla niin Prismassa. K-ryhmää vältän ja Lidlissä myydään lähinnä paskaa.

Vierailija
53/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään. Et myöskään suomalaista suklaata, suomalaista sinihomejuustoa jne. Kaikki kotimainen on pahaa kun on snobi. 

Kasvaako Suomessa kahvi ja suklaan raaka-aine ? 

Vierailija
54/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut, en halpaa enkä kallista. Enkä osta. En juo kahvia. 

Vierailija
55/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta olen jo ostanut ja lisää vielä haen. Tämä kahvitarjous minua naurattaa: K- ryhmästä ihan lehdessä lapsellisesti itketään kun joutuu niin halvalla myymäään. Aivan pelkkä läpinäkyvä myyntikikka näin joulun alla , kyllä moni sieltä muutakin samalla ostaa ja kyllä kauppias ne " tappionsa" muissa tuotteissa pois nyhtää. S- ryhmässä samalla hintaa , mutta ei he sitä lehdissä itke. Saattaa pian olla ilmoitus , että K- kauppa meni konkurssiin juhlamokan vuoksi. Miksi Lidl ei lehdissä itke kun" joutuu" myymään tuotteitaan halvemmalla kuin muut( ihan kotimaista) , silti vuodesta toiseen Lidlin ostoskori on kaikkein halvin muihin verratessa. Mutta näitä ajatuksia minulla näin aamusta ja nyt lähden ostamaan cittarista taas juhlamokkaa ja osaltani aiheutan K - kauppiaille suurta tappiota.

Vierailija
56/56 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälikää kauppiaita kun kahvia nyt kuulemma myydään tappiolla, boikotoikaa

halpoja hintoja, ne ei kuulu suomalaisten kulttuuriin, ostakaa vasta täydellä hinnalla. Oisin kyllä itse ostanut Lidlin Emiliaa, koska omistaja saksalainen eikä halpuus haittaa mutta se oli loppu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan