Perheeni tuntuu ärsyyntyvän kaikesta jouluisesta. Turhauttaa
Kun laitoin jouluvalot ulos
-en saa nukuttua, nuo heijastuu mun ikkunaan
Kun laitoin joululiinan
-täytyykö täs olla tällainen
Kun ostin joulukukkia
-nuo haisee, tuossa on joku ötökkäkin
Kun tein joululaatikoita
-ei niitä kukaan kuitenkaan syö
Nimimerkillä "vaihdetaan joulukielteinen perhe jouluihmisin"
Kommentit (70)
Siinä on jo pitänyt suunnitella, että saa valot häiritsemään muita, saati sitten haisevat joulukukat, kun monet niistä ovat täysin hajuttomia.
Lainaus ei toimi, mutta minusta nimenomaan ei ole suunniteltu. Kun ne valot olisi tosiaan voinut laittaa niin ettei näy makuuhuoneisiin, ja kuten sanoit, kukkia on myös sellaisia jotka ei levitä tuoksuaan.
Pakkoko on häiritä ilmeisesti lapsen yöunia jollain jouluvaloilla. Ota ne edes yöksi pois, jos sellaiset pitää olla. Mitä jos kysyisit muulta perheeltä, millaisen joulun he haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Vai anna kun arvaan... se muuttui joulun vastaiseksi kun olit porsinut.
Perheessä on lapsiakin joita vituttaa.
Ei ole mitään miestä, eikä mitään perhettä vain surkea yritys provota. Tai no ei surkea, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Ennen lapsia joulut vietetään yleensä muualla kuin kaksin kotona. Mistä sitä silloin näkee miten mies oman kodin joulujuttuihin suhtautuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Ennen lapsia joulut vietetään yleensä muualla kuin kaksin kotona. Mistä sitä silloin näkee miten mies oman kodin joulujuttuihin suhtautuu?
Älä jaksa olla lapsellinen. Jouluihminen tekee sen joulun kotiinsa myös ennen lapsia.
Tuliko mun perheenjäsenet tähän ketjuun? 😁
Ei ole jouluvalot kenenkään makuuhuoneen ikkunan takana vaan ilmeisesti nuo nykyledit on niin voimakkaita että häiritsevät kulman takanakin.
Ja joo, liina on kirjava tonttuliina, mun lapsuudestani ja mulle tärkeä. Onko liikaa että se on muutaman päivän vuodessa käytössä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on häiritä ilmeisesti lapsen yöunia jollain jouluvaloilla. Ota ne edes yöksi pois, jos sellaiset pitää olla. Mitä jos kysyisit muulta perheeltä, millaisen joulun he haluavat?
Ajastin. Meillä on valot pimeänä päivisin ja öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Älä jaksa olla lapsellinen. Jouluihminen tekee sen joulun kotiinsa myös ennen lapsia.
Ei kai tässä toista ääripäätä etsitty? Ei minullakaan joulukuusta, eikä juurikaan koristeita ollut ennen lapsia koska olin joulun muualla. Olen silti ehdottomasti jouluihminen.
Vierailija kirjoitti:
Äidillä on se kotitaloudellinen valta?
Yleensä on. Koska yleensä äidillä on myös se vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Meillä vietettiin jomman kumman lapsuudenkodissa, kyllä siinä näkee miten suhtautuu. Tai onko välitön kriisi, kun kotiin laittaa jouluvalot, verhot, liinat tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajastin. Meillä on valot pimeänä päivisin ja öisin.
Kyllä siinä ajastin nyt onkin. Harmitti vaan kun olin nähnyt ison vaivan tikkailla keikkuen ja sain kuulla pelkkää negatiivista kitinää.
No naapuri sentään ilahtui, erikseen kiitteli että kauniit valot pihakuusessa 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Jos muualla ei ole jouluvaloja ja kukkia.....
voi teitä selittelijöitä. Yrittäkää nyt edes
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jouluvalot kenenkään makuuhuoneen ikkunan takana vaan ilmeisesti nuo nykyledit on niin voimakkaita että häiritsevät kulman takanakin.
Ja joo, liina on kirjava tonttuliina, mun lapsuudestani ja mulle tärkeä. Onko liikaa että se on muutaman päivän vuodessa käytössä?
Ap
Onneksi ne valot himmenee ajanmyötä. Naapurin valot kajastaa suoraan meidän keittiön ikkunaan ja vituttaa syödä aamupalaa.
Anna miehesi numero. Soitan hänelle ja kysyn mikä sitä liinassa harmitta. Muuten en voi tietää.
Viimeisin perhejoulu on yli 10 vuoden takaa ja vieläkin ajatus sellaisesta ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Meillä vietettiin jomman kumman lapsuudenkodissa, kyllä siinä näkee miten suhtautuu. Tai onko välitön kriisi, kun kotiin laittaa jouluvalot, verhot, liinat tms.
Tässä unohtuu että moni mies on kovin mielinkielin seurustelun alkuaikoina. Totuus tulee ilmi vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se liina on sulle tärkeämpi kuin lapset? Eli ylisuojet sitä ja saat pätkikset kun siihen kaatuu maitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Jos muualla ei ole jouluvaloja ja kukkia.....
voi teitä selittelijöitä. Yrittäkää nyt edes
Älä ole typerä. Harva nyt kyläpaikan koristeita alkaa mollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se liina on sulle tärkeämpi kuin lapset? Eli ylisuojet sitä ja saat pätkikset kun siihen kaatuu maitoa?
Ei se ole ruokapöydässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ukon valinnut
Tässä unohtuu että moni mies on kovin mielinkielin seurustelun alkuaikoina. Totuus tulee ilmi vasta myöhemmin.
Jokainen mies on samaan aikaan oscar-tason näyttelijä, että incel/narsku jonka näkee kilometrin päähän
Perheessä on lapsiakin joita vituttaa.