Millä alalla kivoimmat työkaverit?entä huonoimmat?
Oletko ollut työpaikassa missä työkavereiden kesken ollut hyvä meno? Missä
entä millä alalla ollut huonoin työyhteisö?
Kommentit (29)
opettajan sijaisuuksissa olen tavannut mukavimmat ja kauheimmat työkaverit. Kokemusta löytyy metalliteollisuudesta, tekstiiliteollisuudesta, maataloudesta, järjestöllistä ja ITC alalta opettamisen lisäksi.
Hirveimmät: suurtaloustöntekijät keittiössä. Ennen olivat olleet jokainen keittäjä omissa pikku yksiköissään. Arvaapa tulivatko toimeen ja puhuttiinko jaskaa toisista koko ajan..
Parhaimmat on ollut sekaporukat tehtaassa, vaikka sielläkin oli välillä kiire, silti tsempattiin ja tuettiin toisiamme. Js huumorintajua riitti.
Kondiittorit on enimmäkseen kireitä kusipäitä. Leipureissa rennompia yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
ICT-alalla, molempia löytyy.
M59
Autistivammaisissa ei ole mitään kivaa.
Olen asiantuntijaorganisaatiossa, jossa työtahti on kova ja paineet myös. Nuoret ovat mukavia, vanhat eivät niinkään.
N48.
Konepajalla, huonoimmat hoitoalalla, kaupassa taas osa oli kivoja osa taas veemäisiä. Noilla aloilla olen ollut itse ollut
Kivoimmat:
Ei missään
Huonoimmat:
Kaikkialla
Ihmiset ovat mulkkuja kunnes toisin henkilökohtaisesti todistavat omalla käytöksellään.
Kyllähän nuo opettajat pääsääntöisesti aika mukavia työkavereita ovat. Alakoulun opet lempeitä ja asiallisia, lukion opet sivistyneitä ja asiallisia. Joskus ollaan tosin kaikki väsyneitä ja kuormittuneita.
Miten ilmenee?
T.Kiinnostunut