Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

172cm pitkä kaverini kutsuu itseään "siroksi", vaikka painaa lähes 60 kymmentä kiloa

Vierailija
19.12.2025 |

Täytyi lähes naurua pidätellä. Eihän pitkä ja / tai yli 170cm nainen voi millään kutsua itseään "siroksi" vakava ilme naamallaan. 😁

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"60 kymmentä" jaahas persu 🤡🤣

Vierailija
42/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinoilla pitää olla lihasta ja hyvät mittasuhteet. Viimeksi kun kävin katsomassa Joutsenlammen, niin prima ballerinalla oli oikein isot reisilihakset eikä pitkä kaula. Taisi olla venäläinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ruoka on maistunut entä ne pennut eikö ruoka maistu.

Vierailija
44/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kateellinen sun kaverille paistaa läpi....

Vierailija
45/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään ballerinan. Hän on 173cm pitkä (lajissa pituus on etu) ja painaa 54kg. Ensimmäinen asia joka hänestä tulee mieleen, on sirous 

Trollihan ap on, mutta siroudella ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa.

En ole baletin asiantuntija ja olen aina ajatellut että balettitanssijat ovat lyhyitä, mutta nyt kun lueskelin asiasta niin tulikin yllätyksenä että moneen tunnettuun balettikouluun on jopa vaatimuksena yli 170cm pituus. Mm. Bolshoi-kouluun. 

Aina oppii jotain uutta.

Lyhyillä ei ole pitkää kaulaa eikä pitkiä käsiä?

Niin, eikä pitkiä jalkoja. Ei persjalkainen pääse balettia tanssimaan, eikä  oikeastaan taitoluisteluun

Vierailija
46/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kate Moss siro, sitä ennen olleet huippumallit (Cindy Crawford, Christy Turlington jne.) ei. 

Vierailija
47/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään ballerinan. Hän on 173cm pitkä (lajissa pituus on etu) ja painaa 54kg. Ensimmäinen asia joka hänestä tulee mieleen, on sirous 

Trollihan ap on, mutta siroudella ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa.

En ole baletin asiantuntija ja olen aina ajatellut että balettitanssijat ovat lyhyitä, mutta nyt kun lueskelin asiasta niin tulikin yllätyksenä että moneen tunnettuun balettikouluun on jopa vaatimuksena yli 170cm pituus. Mm. Bolshoi-kouluun. 

Aina oppii jotain uutta.

Lyhyillä ei ole pitkää kaulaa eikä pitkiä käsiä?

Niin, eikä pitkiä jalkoja. Ei persjalkainen pääse balettia tanssimaan, eikä  oikeastaan taitoluisteluun

Ei kai tuo pituudesta ole kiinni? Ehkä joo useammin lyhyillä myös lyhyet raajat, mutta on niitä myös keijumaisen siroja ja pitkäraajaisia lyhyitä naisia. 
Siskoni on 162 senttinen eli ei lyhyt, mutta ei pitkäkään. Hänellä on todella pitkät hoikat jalat. Ja muutenkin todella pienikokoinen ja super notkea. 

Vierailija
48/65 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitkä nainen voi oikein hyvin olla siro rakenteeltaan. Minusta ainakin upeampi ilmestys pitkine säärineen toisin kuin monet lyhyet.

Mä olen siro 175 cm, mutta lyhytsäärinen. Pitkällä ei automaattisesti ole pitkiä jalkoja ja monella minua lyhyemmällä on huomattavasti pitemmät jalat.

Sulla on sitten julmetun pitkä selkä! Olen 171 cm ja minulla on lyhyt selkä ja kilometrisääret. Ei vaineskaan. Olen ihan sopusuhtainen, mutta housuja ei koskaan tarvitse lyhentää.

Vierailija
49/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitkä nainen voi oikein hyvin olla siro rakenteeltaan. Minusta ainakin upeampi ilmestys pitkine säärineen toisin kuin monet lyhyet.

Mä olen siro 175 cm, mutta lyhytsäärinen. Pitkällä ei automaattisesti ole pitkiä jalkoja ja monella minua lyhyemmällä on huomattavasti pitemmät jalat.

Sulla on sitten julmetun pitkä selkä! Olen 171 cm ja minulla on lyhyt selkä ja kilometrisääret. Ei vaineskaan. Olen ihan sopusuhtainen, mutta housuja ei koskaan tarvitse lyhentää.

Niin on. Tiedän kyllä ja siitä on mulle huomauteltu koko ikäni.

Vierailija
50/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vertailla esim synnyttäneitä ja ei synnyttäneitä. Nuorena tosi hoikastakin tulee normaalivartaloinen viimeistään kun lapset tehty. Vain Poikkeustapauksissa useamman lapsen saanti ei mitenkään muuta vartalon rakennetta. Veikkaan, että nämä laihduta-kommentoijat ovat itse hyvin nuoria. 

Vierailija
51/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous on ihmiselläkin ruumiin rakenne. Olen paksu, mutta siro

Vierailija
52/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
53/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli 170cm 78kg. Urheili, eikä todellakaan läski. Päitä hän käänsi liikkuessaan.

Mä olen 171cm/95kg ja käytän L- vaatekokoa. On läskiä, mutta lihaksikkuus on ensimmäinen minkä ihmiset mussa näkee. Oon treenannut vaikka mitä koko ikäni, eikä kukaan usko et painan näin paljon. Eikä ole trolli vaan ihan kyse ruumiinrakenteesta.

Vierailija
54/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankuulut venäläiset huippuballerinat ovat 175cm ja 173cm. Varsinaisia tankkeja tietysti......Tietysti  se savolainen  räväkkätukka 157 cm ja 90 kg on åmasta mielestään " pieni ja kurvikas".

Vierailija
55/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan mukaan läskitkin on siroja jos niiden ranteet ja nilkat on ohuehkot. Se on ihanvitun sama, millainen luusto siellä alla optimitilanteessa olisi jos laardia on päällä kymmeniä kiloja, sellainen ihminen ei ole siro ja se on suorastaanvittuilua sanoa sille sellaista. 

Vierailija
56/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän palstan mukaan läskitkin on siroja jos niiden ranteet ja nilkat on ohuehkot. Se on ihanvitun sama, millainen luusto siellä alla optimitilanteessa olisi jos laardia on päällä kymmeniä kiloja, sellainen ihminen ei ole siro ja se on suorastaanvittuilua sanoa sille sellaista. 

Tämä kyllä jaksaa huvittaa. Läski ei ole siro, vaikka kuinka näin väittäisi. Ihmisen koko on silloin jotain täysin muuta kuin siro ja luustosta on tosiaan tässä yhteydessä turha puhua, koska luuston sirous näkyy vain hoikalla ja laihalla. Läski on läski. Samaa sarjaa valaat, jotka väittää itseään hoikkavyötäröisiksi kun tissien alla on hieman hoikempi kohta ja laardit vyöryy siitä alaspäin :D :D

Vierailija
57/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirous johtuu luuston rakenteesta, ei varsinaisesti painosta. Tai voi se paino toki peittää sen sirouden alle. Tosin 60 kiloa ei kyllä ole tuon pituisena mikään lihava. Itse olen vain 166, mutta siro en ole, kun mitta rinnan altakin oli alipainoisena 74 cm. Siroilla on jotain 60 tai max 65 cm. Nilkka oli 18 cm ja ranne 14 cm. Ei mitään siron mittoja 

Anteeksi nyt vain, mutta jos ranne on 14cm niin se todellakin on siro.

Vierailija
58/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirous johtuu luuston rakenteesta, ei varsinaisesti painosta. Tai voi se paino toki peittää sen sirouden alle. Tosin 60 kiloa ei kyllä ole tuon pituisena mikään lihava. Itse olen vain 166, mutta siro en ole, kun mitta rinnan altakin oli alipainoisena 74 cm. Siroilla on jotain 60 tai max 65 cm. Nilkka oli 18 cm ja ranne 14 cm. Ei mitään siron mittoja 

🤣Itsellä ylipainoa jotain 15-20 kg ja ranne on 15 cm ja siinä on selvästi löysää. Ei tulisi mieleenkään ottaa näitä palstatotuuksia elämään ja väittää itseään siroksi miltään osin tuon mitan takia. Jotain rotia nyt näihin perseilyihin. 

Vierailija
59/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣Itsellä ylipainoa jotain 15-20 kg ja ranne on 15 cm ja siinä on selvästi löysää. Ei tulisi mieleenkään ottaa näitä palstatotuuksia elämään ja väittää itseään siroksi miltään osin tuon mitan takia. Jotain rotia nyt näihin perseilyihin. 

Anteeksi mitä? Mä kirjoitin nyt vain siitä, että ranne 14cm on todellakin siro. Pieni ranne aikuiselle ihmiselle. Mun ranne 168cm pitkänä naisena on 18,5cm. Mieti sitä jos osaat vittuilija.

Vierailija
60/65 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti hyvännäköinen, mutta ei ole siro. Sirous viittaa nimenomaan pienikokoiseen naiseen, joka on rakenteeltaan hento. Pitkä nainen ei ole siro, vaikka olisi kuinka laiha. Esimerkiksi mallit eivät ole siroja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän