Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

172cm pitkä kaverini kutsuu itseään "siroksi", vaikka painaa lähes 60 kymmentä kiloa

Vierailija
19.12.2025 |

Täytyi lähes naurua pidätellä. Eihän pitkä ja / tai yli 170cm nainen voi millään kutsua itseään "siroksi" vakava ilme naamallaan. 😁

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"60 kymmentä" jaahas persu 🤡🤣

Vierailija
42/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinoilla pitää olla lihasta ja hyvät mittasuhteet. Viimeksi kun kävin katsomassa Joutsenlammen, niin prima ballerinalla oli oikein isot reisilihakset eikä pitkä kaula. Taisi olla venäläinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ruoka on maistunut entä ne pennut eikö ruoka maistu.

Vierailija
44/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kateellinen sun kaverille paistaa läpi....

Vierailija
45/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään ballerinan. Hän on 173cm pitkä (lajissa pituus on etu) ja painaa 54kg. Ensimmäinen asia joka hänestä tulee mieleen, on sirous 

Trollihan ap on, mutta siroudella ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa.

En ole baletin asiantuntija ja olen aina ajatellut että balettitanssijat ovat lyhyitä, mutta nyt kun lueskelin asiasta niin tulikin yllätyksenä että moneen tunnettuun balettikouluun on jopa vaatimuksena yli 170cm pituus. Mm. Bolshoi-kouluun. 

Aina oppii jotain uutta.

Lyhyillä ei ole pitkää kaulaa eikä pitkiä käsiä?

Niin, eikä pitkiä jalkoja. Ei persjalkainen pääse balettia tanssimaan, eikä  oikeastaan taitoluisteluun

Vierailija
46/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kate Moss siro, sitä ennen olleet huippumallit (Cindy Crawford, Christy Turlington jne.) ei. 

Vierailija
47/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään ballerinan. Hän on 173cm pitkä (lajissa pituus on etu) ja painaa 54kg. Ensimmäinen asia joka hänestä tulee mieleen, on sirous 

Trollihan ap on, mutta siroudella ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa.

En ole baletin asiantuntija ja olen aina ajatellut että balettitanssijat ovat lyhyitä, mutta nyt kun lueskelin asiasta niin tulikin yllätyksenä että moneen tunnettuun balettikouluun on jopa vaatimuksena yli 170cm pituus. Mm. Bolshoi-kouluun. 

Aina oppii jotain uutta.

Lyhyillä ei ole pitkää kaulaa eikä pitkiä käsiä?

Niin, eikä pitkiä jalkoja. Ei persjalkainen pääse balettia tanssimaan, eikä  oikeastaan taitoluisteluun

Ei kai tuo pituudesta ole kiinni? Ehkä joo useammin lyhyillä myös lyhyet raajat, mutta on niitä myös keijumaisen siroja ja pitkäraajaisia lyhyitä naisia. 
Siskoni on 162 senttinen eli ei lyhyt, mutta ei pitkäkään. Hänellä on todella pitkät hoikat jalat. Ja muutenkin todella pienikokoinen ja super notkea. 

Vierailija
48/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitkä nainen voi oikein hyvin olla siro rakenteeltaan. Minusta ainakin upeampi ilmestys pitkine säärineen toisin kuin monet lyhyet.

Mä olen siro 175 cm, mutta lyhytsäärinen. Pitkällä ei automaattisesti ole pitkiä jalkoja ja monella minua lyhyemmällä on huomattavasti pitemmät jalat.

Sulla on sitten julmetun pitkä selkä! Olen 171 cm ja minulla on lyhyt selkä ja kilometrisääret. Ei vaineskaan. Olen ihan sopusuhtainen, mutta housuja ei koskaan tarvitse lyhentää.