Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

172cm pitkä kaverini kutsuu itseään "siroksi", vaikka painaa lähes 60 kymmentä kiloa

Vierailija
19.12.2025 |

Täytyi lähes naurua pidätellä. Eihän pitkä ja / tai yli 170cm nainen voi millään kutsua itseään "siroksi" vakava ilme naamallaan. 😁

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljon sirommassa kunnossa hän on minuun verrattuna!

T:174 cm, 80 kg

Sinulla olisi kyllä paljon varaa laihduttaa. Ei se ole niin vaikeaa!

Ja sinulla olisi kyllä varaa viisastua. Ei se ole niin vaikeaa!

Mitä viisasta on ylipainon ylläpidossa? Kerro toki.

Miten sinun viisastumisessa on kyse ylipainon ylläpidossa?! Kerro toki. 

Vierailija
22/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten 155 senttiset 90 kg painavat ovat mielestään pieniä naisia. Ja pallot kurvikkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous on tosiaan kiinni ruumiinrakenteesta ja luiden koosta. Ruumiinrakenteita on hyvin erilaisia. Sen näkee jo lapsena kuka on siro. On niin kapeat luut, että näyttää että ne napsahtaa poikki jos johonkin osuu. Sääret ja nilkat on niin kapoiset, että legginsit on löysät päällä.  Harva on oikeasti siro. Omassa isossa suvussakin on vain kaksi oikeasti siroa.

Vierailija
24/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissasi mittailet jotain nilkan- ja ranteenympäryksiä??? Itse oöe 177cm ja 57kg. En tiedä olenko siro vai en, mutta vaatekoko kuotenkin S tai 36.

Ranteista ja nilkoista sen juurikin näkee, sillä niihin ei kerry rasvaa. Jos ranne on paksu, se johtuu paksuista luista. 

Vierailija
25/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään ballerinan. Hän on 173cm pitkä (lajissa pituus on etu) ja painaa 54kg. Ensimmäinen asia joka hänestä tulee mieleen, on sirous 

Trollihan ap on, mutta siroudella ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa.

Vierailija
26/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään ballerinan. Hän on 173cm pitkä (lajissa pituus on etu) ja painaa 54kg. Ensimmäinen asia joka hänestä tulee mieleen, on sirous 

Ihailtavan kevyt ihminen. Varmasti upea kroppa.

Vierailija
27/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissasi mittailet jotain nilkan- ja ranteenympäryksiä??? Itse oöe 177cm ja 57kg. En tiedä olenko siro vai en, mutta vaatekoko kuotenkin S tai 36.

Ranteista ja nilkoista sen juurikin näkee, sillä niihin ei kerry rasvaa. Jos ranne on paksu, se johtuu paksuista luista. 

Aina sitä ei vain näe niistäkään. Mulla on kuulemma hämmentävän sirot nilkat, mutta ranteet ehkä vain hieman keskivertoa kapeammat. Heti pohkeet onkin jo paksut ja keskivartalo tasapaksu ja leveä hyvin hoikkanakin. En ollut siro edes alipainossa. Sirolla on toki ne kapeat ranteet ja nilkat, mutta myös kaikki muu luusto ja lihaksetkin jotenkin kapeampaa mallia. Jollekin sattuu siroutta vain nilkkoihin, joillekin koko vartaloon. 

eri

Vierailija
28/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirous on tosiaan kiinni ruumiinrakenteesta ja luiden koosta. Ruumiinrakenteita on hyvin erilaisia. Sen näkee jo lapsena kuka on siro. On niin kapeat luut, että näyttää että ne napsahtaa poikki jos johonkin osuu. Sääret ja nilkat on niin kapoiset, että legginsit on löysät päällä.  Harva on oikeasti siro. Omassa isossa suvussakin on vain kaksi oikeasti siroa.

Voi kun kuvailit jotenkin niin liikuttavasti, ihan sieluni silmin näen tuon siron lapsen, jolla leggingsit pyörii jaloissa. Tuli mieleen oma koirani, silläkin on todella sirot jalat muihin samanrotuisiin verrattuna ja pelottaa katsoa sitä loikkimista välillä kun tuntuu, että jalat napsahtavat poikki. On kyllä luonnostaan hoikkakin, vaikka ruoka on aina maistunut hyvin.

Vierailija
29/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lajissa pituus on etu?" Minä taas olen ymmärtänyt, että naisten tulee olla keskenään samanpituisia. En itse 180-senttisenä olisi ikinä kelvannut balettikuoroon.

Vierailija
30/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas joku naisvihamielinen ihminen palstalla eikä Suomi24 enää riitä kun tänne pitää tulla pätemään typerillä jutuilla. 

Kertoo aivotoiminnan vähyydestä tuollainen muiden ihmisten alentaminen.

Vierailija
31/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli 170cm 78kg. Urheili, eikä todellakaan läski. Päitä hän käänsi liikkuessaan.

Vierailija
32/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole baletin asiantuntija ja olen aina ajatellut että balettitanssijat ovat lyhyitä, mutta nyt kun lueskelin asiasta niin tulikin yllätyksenä että moneen tunnettuun balettikouluun on jopa vaatimuksena yli 170cm pituus. Mm. Bolshoi-kouluun. 

Aina oppii jotain uutta.

Vierailija
33/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lajissa pituus on etu?" Minä taas olen ymmärtänyt, että naisten tulee olla keskenään samanpituisia. En itse 180-senttisenä olisi ikinä kelvannut balettikuoroon.

https://www.is.fi/perhe/art-2000010946245.html

Tuossa jutussa ainakin mainitaan asiasta. 

Vierailija
34/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole baletin asiantuntija ja olen aina ajatellut että balettitanssijat ovat lyhyitä, mutta nyt kun lueskelin asiasta niin tulikin yllätyksenä että moneen tunnettuun balettikouluun on jopa vaatimuksena yli 170cm pituus. Mm. Bolshoi-kouluun. 

Aina oppii jotain uutta.

Lyhyillä ei ole pitkää kaulaa eikä pitkiä käsiä?

Vierailija
35/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirous johtuu luuston rakenteesta, ei varsinaisesti painosta. Tai voi se paino toki peittää sen sirouden alle. Tosin 60 kiloa ei kyllä ole tuon pituisena mikään lihava. Itse olen vain 166, mutta siro en ole, kun mitta rinnan altakin oli alipainoisena 74 cm. Siroilla on jotain 60 tai max 65 cm. Nilkka oli 18 cm ja ranne 14 cm. Ei mitään siron mittoja 

On tuo 75cm rinnanalusmittakin siron. 

Vierailija
36/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow, 60 kiloa! Sehän on yli 7 leiviskää!

60 kymmnetä kiloa

Vierailija
37/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin voi olla siro jos on kapealuustoinen eli leptosomin vartalo. Leveämpi kropanmalli on sitten pyknikko tai atleetti. Eroa löytyy.

Jep! Itse 175 senttisenä ja todellakin yli 60 kiloisena taidan olla tuo atleetti. Tai siis olen painosta riippumatta, on se ollut mitä vaan 57-67kg välillä. 60-65kg sopii esteettisesti parhaiten. 

Vierailija
38/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo normaalipainon alarajalla.

Vierailija
39/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noissa mitoissa ja olen tanssija. Mietipä sitä 

Vierailija
40/48 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja mä en tajua miksi palstalla halutaan olla ilmeisesti nimenomaan siroja? Eihän ne jaksa esim. lenkillä juosta ollenkaan kovaa, vaan sellaista heiveröisen näköistä hiiiiiidasta hölkän tapaista. 
Toki jos tykkää vain oleilla eikä kiinnosta fysiikka, niin eihän se silloin mitään. Ja onhan sirous sellaista söpön ja herttaisen, hauraalla tavalla kauniin näköistä.