Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevyet kuomurattaat, joissa voi myös nukkua?

Vierailija
23.04.2007 |

Taidan vaihtaa kankeat yhdistelmät kuomurattaisiin, mutta en tiedä mikä merkki olisi paras. Neuvoja siis kaivataan.

Pitäisi olla

-nukkuma-asento (lapsi vasta vajaa 1v)

-suojaisa kuomu

-KEVYET eli ei mitään 16kg->

Hinta kohdillaan eli etsin alle 400 euron rattaita. Matkarattaita emme nyt etsi, pitää päästä myös sohjossa ja metsätietä. Ilmakumipyöriin en ole ollut tyytyväinen, kennopyörät kiinnostaa enemmän.

Millaisia kokemuksia teillä, nyt kaikkien eri mallien plussat ja miinukset kehiin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin tarjouksesta 199 euroa. Ovat mun mielestäni ihan näppärän kokoiset, tukevat, menevät makuuasentoon ja renkaat saa itse valita.

Vierailija
2/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain nettisivuilla oli paino 10kg toisaalla 16kg. Nostan usein rattaita esim junaan, jolloin tuo keveys on tärkeää. Onko mielestäsi näppärän kokoiset esim kauppakeskusessa liikkuessa vai liian suuret&kankeat?

Haluaisin mielummin esim Racet, mutta niissä ei voi alle 1v nukkua 2-3h päiväuniaan, joten ne ei meille sovi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zeniteissä menee vähän paremmin. Oletko 4 kokenut sne huonoksi lapsen nukkuessa? Kävin kokeilemassa, minua ihmettti ne kauhean leveät pyörät. Tuntuivat aika leveiltä kaikenkaikkiaan juuri pyörien takia.

ap

Vierailija
4/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmakumipyörät ja ei ne ainakaan kovon paljon lisäpainoa tuo.