Kävi huono tuuri ja saimme sairaan lapsen
Taaperolla todettiin krooninen sairaus, vaimo on pöpilässä eikä tietoa milloin pääsee kotiin. Lapsi on mummin kanssa sairaalassa. Ei helvetti paluuta entiseen ei ole ei ikinä. Sääliä en kaipaa enkä vertaistukea varsinkaan. Vaimo otti asian pahemmin ja itsestä tuntuu että rakkaus loppui kuin seinään mietin eroa kun en pysty elämään sairaan lapsen kanssa. En pysty en kykene enkä halua.
Kommentit (91)
Just ja vielä juuri joulun alla no ei käy kateeksi. :( Otan osaa. Naapurin lapsella todettiin marraskuussa diabetes eikä ole ollut helppoa, kaikki pitää laskea, pistää ja lasta kytätä 24/7. Ei käy kateeksi noin paska joululahja ja vielä noin pienelle. En tiedä mikä teidän lapsella on mutta voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet se kuuluisa "väärät ihmiset, jotka tekee lapsia" - tyyppi. Onneksi olkoon siitä.
Taidat itse olla tuollainen. En voi toivottaa onnea mutta sääliä voin.
jos rakkaus lapseen katoaa sen jälkeen, kun lapsella todetaan vika, niin silloin ei pitäisi lainkaan ryhtyä vanhemmaksi. Lapsi ansaitsee hyvät, rakastavat vanhemmat.
Kroonisesta sairaudesta voi parantua. Monilla ihmisillä on sairauksia.
Minä jäin yksin kroonisesti sairaan lapsen kanssa. Ihana lapsi siltikin.
On ollut raskasta. Toivottavasti lapsi pääsee lämonesta lääkkeestä eroon.
Lapsen sairaus on seurausta sairaista vanhemmista!
Lapsen keho kasvaa ja parantaa itse itseään. Lapsella on voimakas ylipurenta. Korjaantuu, kun leuka kasvaa. Korvat eriparia. Nekin ovat alkaneet näyttää yhteneväisiltä, tai ainakin painuneet enemmän kiinni pään sivuille.
Krooninen sairauskin paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vai karmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oikein nykymies! Ei jaksa, ei viitsi jne. Ilmankos tämä maa makaa miten makaa kun kansalaiset ovat tällaisia.
Kuka lapsen sitten hoitaa? Helpompaa teidän häntä yhdessä on hoitaa kun erikseen.
M, 50v.
Munaton kaveri sieltä huutelee. En tiedä mutta en minä ainakaan hoida. Kävin sairaalan aulassa ja juttelin hoitajan kanssa näkemättä lasta. Tämä riitti minulle. Yhteiskunta kait kun vaimo ei juuri nyt kykene tai mummi. Keskityn nyt järjestelemään oman elämäni ensin.Älä tee lisää lapsia. Tee vasektomia. Ei käy enää tällaista vahinkoa.
Lapsi ei ollut vahinko vaan hartaasti odotettu ja toivottu. Toista lasta en halua, en halunnut ennen lapsen sairastumista joten voit hengittää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai karmasta?
Sitä minäkin olen miettinyt. Vähän kaikkien karma ja huonot geenit. Vastuu pitää silti kantaa.
Kai siinä on vielä takuuta jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa ahistaa
Olisi kiva jos tuo olisi provo.
Mutta oikeassa elämässä naiset jäävät hyvin helposti yksin sairaan lapsen kanssa kun mies ei kestä arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai karmasta?
Sitä minäkin olen miettinyt. Vähän kaikkien karma ja huonot geenit. Vastuu pitää silti kantaa.
Mulla on vain hyvää karvaa. T. Musti
Sairasta lasta kun rakastaa, se on jotenkin puhtaampaa rakkautta. Rakkaudessa ei ole egoa mukana.
Sairas lapsi ei ole voittaja. Hän ei luultavasti saa palkintoja urheilukisoissa. Ei ole se luokan hymylapsi.
Mutta on ihminen, enemmän kuin muut. Kärsii kipuja ja sairauksia.
Rakasta minut terveeksi!
T. Sairas lapsi
25 alapeukusta päätellen lapsella ei ole mitään toivoa eikä kelpaa kenellekään. Ei kukaan halua sairasta lasta vaikeuttamaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet se kuuluisa "väärät ihmiset, jotka tekee lapsia" - tyyppi. Onneksi olkoon siitä.
Taidat itse olla tuollainen. En voi toivottaa onnea mutta sääliä voin.
jos rakkaus lapseen katoaa sen jälkeen, kun lapsella todetaan vika, niin silloin ei pitäisi lainkaan ryhtyä vanhemmaksi. Lapsi ansaitsee hyvät, rakastavat vanhemmat.
Terve lapsi ansaitsee. Siinä ero.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minne te meinaatte sen lapsen laittaa? Edes adoptioon ei huolita sairaita lapsia.
Onko tämä totta? Eri
Vierailija kirjoitti:
Lapsen keho kasvaa ja parantaa itse itseään. Lapsella on voimakas ylipurenta. Korjaantuu, kun leuka kasvaa. Korvat eriparia. Nekin ovat alkaneet näyttää yhteneväisiltä, tai ainakin painuneet enemmän kiinni pään sivuille.
Krooninen sairauskin paranee.
Tietysti. Lapsen keho kasvaa ja muuttuu hurjaa vauhtia. Parantaa itse itseään.
Melko tökerö aloitus, kun ottaa huomioon, että maailma on täynnä vanhempia, jotka joutuvat luopumaan kaikesta, koska heillä on sairas lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Melko tökerö aloitus, kun ottaa huomioon, että maailma on täynnä vanhempia, jotka joutuvat luopumaan kaikesta, koska heillä on sairas lapsi.
On myös vanhempia joiden lapsi on kuollut oli sairas tai terve.
Älä tee lisää lapsia. Tee vasektomia. Ei käy enää tällaista vahinkoa.