Polymaatikoilla eli yleisneroilla älykkyysosamäärä on keskimäärin 196. Käykö kateeksi?
Kommentit (54)
Meillä on sellanen imuri ettei tollasia pölymaatikkoja ole yhtään.
Palstamammat yrittivät laskea sormilla 196 asti, mutta eivät päässeet pitkälle.
Miten yleisnerous tässä asiayhteydessä määritellään?
Mulle riittää tämä vähäinen älykkyys. Kadehtiminen ei ole älykästä, mutta inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaa, ei ne kuitenkaan tuhlaa kykyjään vauva-palstalla roikkumiseen.
Mä oon ihan koukussa tähän, mutta oonkin vain nipin napin mensalainen. Eikä se aina auta että tajuaa asiat, jos ei toimi niiden mukaan - voihan sellainen polymaatikkokin olla aikaansaamaton vaikka ahdistuneisuuden takia.
Älykäs on yleensä kusessa tyhmää ei edes huomata.
Ei käy kateeksi, koska nuo ovat jo melkoisia friikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isompi kulli kuin sulla, sitä et älyllä pysty kasvattamaan käykö kateeksi.
Mitä kaikkea olet saanut sillä aikaiseksi? Naisena arvostan kyllä älyä enemmän, fiksu kaveri osaa kyllä tyydyttää naisen tavalla tai toisella.
Korkea Åo, intentional typå,
on kirous. Nollakiinnostus
nårmåjen basic intresseihin.
Luoja paratkoon/kautta
katuharjain - sen sanon. 🥶
Åö max 95?
Ehkä ripsijatkeet, pyllyfillingit
ja peräti porsiminen kiinnostaisi?
Näen maailman tosiluonnon
ja kårruption. Tragikoominen
friikkisirkus tämä koko
heela > Matrix_messu.
E *Winner-henkisesti 🤠
Eipä käy. Karibialle ensi vuonna kuukaudeksi yksityisjahdille. Polymaatikko tuskin uskaltaa bikinipimatsuille jutella änkyttämättä. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isompi kulli kuin sulla, sitä et älyllä pysty kasvattamaan käykö kateeksi.
Mitä kaikkea olet saanut sillä aikaiseksi? Naisena arvostan kyllä älyä enemmän, fiksu kaveri osaa kyllä tyydyttää naisen tavalla tai toisella.
No näillä isomunaisilla ja saliogreilla ei muuta sitten olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näillä isomunaisilla ja saliogreilla ei muuta sitten olekaan.
Kateusko se sieltä vastaa vai kaikuuko täällä?