Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~" ~*~" ¨SyysSissien VIIKKO 17 - ma-ke¨" ~*~" ~

23.04.2007 |

Aloittelin uutta pinoa ja laitoin taas vähän lyhyempää päiväjakoa :)

Loppuviikko16 löytyy: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=10104624&p=1&tmode…

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jäi ulkoilu tältäkin päivältä, kun aamupäivän järjestelin esikoisen huonetta uuteen uskoon ja sitten alkoikin sade.. Huomiseksi lupaili jo parempaa, joten laittelen tuon etuterassin kyllä kuntoon ja käyn lenkillä.. Vaikkakin olen huomannut, että liitoskipuja jo on.. Eilen kävin kahdella pikkulenkillä ja toiselta kotiin tullessani, tuntui, että kävelen kuin ankka kun kolotti.. =( Mutta rauhaksiin kun menee, niin eipä tuo tahtia haittaa!

Onnea apinaemo hienoista uutisista!

Äiti0004, Tervetuloa takaisin! =)

Almariini, kiva kun liityit joukkoon, mukavaa kun saamme uusia äitejä pinoihin!

Voih! olen tässä pohtinut, että tämän vuoden aikana meidän ystävä ja tuttavapiiriin on syntynyt vain ja ainoastaan poikavauvoja.. Juuri eilen taas tuli tekstaria, että yksi pikkuprinssi nähnyt päivän valon.. Siis näitä uutisia on tullut tähän mennessä kuusi.. eikä yhtään tyttöä.. Joten kannan korteni kekoon ja ajattelin, että meille tulee tyttö.. =) Siis eihän tuo ihan minun päätäntä vallassani ole.. =)

Nyt onkin aika voimaton olo, kun taas koko päivän touhunnut.. Nyt hetkeksi sohvan nurkkaan..

Vierailija
22/37 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Kävi sitten niin, että s-lomalla ollaan tämän viikon loppuun asti, jonka jälkeen alkaakin sitten parin viikon loma. Palautuminen työpäivistä tuntuu entistä vaikeammalta ja mulla meni tuossa kaksi yötä erittäin huonosti nukkuessa. Sinänsä ristiriitaista, koska työpäivien jälkeen olen tosi väsy fyysisesti. Toissa yönä alkoi sitten vielä supistelemaan siihen malliin, että mietin pitäisikö jo kohta yöllä lähteä tarkistamaan tilanne äitipolille. Aamulla soitin sitten neuvolaan ja selitin tilanteen. Pääsin lähes tulkoon heti neuvolalääkärin vastaanotolle ja saikkulomaahan hän sitten määräsi. Eilen olisi ollut iltavuoro töissä ja vielä muutama hassu työvuoro ennen lomaa, mutta nyt siis lepäilen kotona. Kumma juttu, kun heti tuli jotenkin huono omatunto ja mietin miten toiset töissä joutuu sitten tekee munkin työt ja tietenkään eivät saa ketään sijaista tilalleni. Tiedän tietysti, että turhaahan tuollaisia ajattelen, mutta... Samalla kun kävin lekurissa, terveydenhoitaja otti hb-arvot. Eipä ollut juuri Obsidan-kuuri purrut 1 1/2 kk syömisen jälkeen, täytyy tuplata annos. Sinänsä huonomminkin voisi olla, arvo oli 118 ja näillä viikoilla se ei ole kamalan huono. Verenpaineet olivat kunnossa ja painoa on nyt tullut se 4kg. Ensi viikolla menen sitten tarkempaan syynnäykseen ja saan myös todistuksen raskaudenkestosta, joka sitten kai toimitetaan työnantajalle.

Almariinille tervetuloa joukkoon! Missä päin sinä kävit 4D ultrassa? Saitteko mukaan dvd:n ja miten pitkään ultraus kesti. Itse olen menossa ensi viikolla 4D ultraan Helsingiin Femedaan.

Samoin tervetulemasta takaisin 0004 (olikohan näin?) En ole tainnut sinun tekstejäsi lukeakaan, kun olen ollut mukana vasta muutamia viikkoja.

Missähän dumle luuraa?

Tällasta meille Haikarapolskalle + masukille 21+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin pitkään etsiä uutta pinoa:) kunnes tajusin ettei tänään olekkaan torstai.

Apinaemolle onnittelut:) Nyt täysilllä nauttimaan raskaudesta.Mäkin olen vähä kateellinen ku 100% varmuudella tiedät sukupuolen.

Meillä oli rakenneultra viime viikon pe.Kaikki oli vauvalla hyvin.Sama lääkäri ultras ku viime raskaudessakin.Hitsi ku se lääkäri mumisi hiljaa kun tutki rakenteita.Ensimmäisesta lauseesta sain jopa selvää ja se oli nilkat on ihan suorat.Että jännitti loppuun saakka kunnes lääkäri totesi selvästi ääneen,että kaikki on niinkuin pitää eikä ole mitään poikkeavuuksia.

Me myös kysyttiin sukupuolta.Ja vauvahan oikeen kunnolla esitteli peppua ja reisiään lääkärille.Suorastaan pyllisteli " kameralle" tosi pitkään.Lääkäri totesi ettei täällä näy mitään.Hetken kesti ennen ku tajusin kysyä...siis olisi tyttö tulossa? Siihen lääkäri että joo,täällä ei näy mitään ylimääräistä.

Hitsi ku tietäisi uskaltaisiko sitä luottaa tuohon.Toisaalta sama lääkäri edellisessä raskaudessa sano huonosta kuvakulmasta ja napanuora jalkojen välissä,että näyttää vähän enemmän pojalle ja poika tuli.

Ja kun katselin netissä noita ultra kuvia jossa oli samanlaisesta kuvakulmasta ja asennosta ni kyllä poikien pippelit on näkyny tosi selvästi.

Sokereita joudun edelleen mittailee taas viikon.Mulla oli pari arvoa koholla.Opin sitte että en saa syödä ollenkaan juustoa ja muitakin maitotuotteita pitää välttää.Ruuassa olen käyttäny maitoa.Samoin puuron jätin ihan kokonaan pois ku se nosti arvoja.

Nyt yritän olla tosi tiukka ja olla ilman herkkuja ja mitään ylimääräistä.Pitää saada viikon ajan mittaukset puhtailla papereilla;) sitte uskaltaa edes joskus herkutella vähä.Harmittaa tietty ku raskaus on mun mielestä sitä aikaa ku saa herkutella " hyvällä omallatunnolla" .

Tänään mun arvot on ollu kamalan alhaisia.Pelkään jopa että laitteessa jon joku vika :O sen takia sitte suoritan muutaman ylimääräisen mittauksen.

Piti lähteä pyörällä kauppaan 2 lapsen kanssa ku toinen auto huollossa ja toisella mies töissä.Ja totta kai alko sataa vettä ku lähdettiin.

Nyt hermostuu poika.

Pakko lopetella.

aurinkoa kaikille

AuringonTytär rv 20+3

ai niin

Meillä on Abc:n 3 pyöräiset tuplarattaat ja niihin olen ollu tosi tyytyväinen.Mä uskon että merkissä ku merkissä on aina niitä maanantai kappaleita...valitettavasti.Uskoisin että abc:t on hinta-laatu suhteltaan ihan ok.Ja jokainen ostaa tarpeittensa mukaan.Meillä on aika vähä käyttöä tuplarattailla ni ei haluttu ostaa mitään kamalan kalliita.Ja tykästyin noiden kuoseihin.Oli vielä tarjouksessa ni ei tarttenu maksaa ku muutama kymppi enemmän ku vastaavista käytetyistä pyydetään.

Vierailija
24/37 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilleon kovin vilkas vaavi tulossa, siellä se heilutteli ja imi peukkua oikein söpösti. kakki oli niin kuin pitääkin aj vaavi oli hienosti liikkeessä. Istukkka edessä, mutta ei enää kohdunsuulla, eli hienosti sekin. Eli nyt sitten vaan ootellaan. Näytti meille toista tyttöä pukkaavan, vaan onpa kiva olla kahden tyllerön äippä.

Muuten meille ei ihmeempiä kuulu. Muuttoa kovin hommataan, vaan eipä tuo ihan vapuksi ehdi. Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa.

No mutta eipä muuta kuin kaikille kevättä rintaan ja terkkuja

Minna rv 20+0 ja Elsa esikoinen 1v2kk

,00000

Vierailija
25/37 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme ultrassa Tampereen Gynekologi ja urologikeskuksessa. Lääkärinä oli Professori Pertti Kirkinen ja erittäin asiantunteva oli. Ultraus kesti reilun puoli tuntia ja dvd:n sai mukaan 15 eurolla. Muuten jäi itselle maksettavaksi 202e kelakorvauksen jälkeen. Kallishan tuo oli mutta hintansa arvoinen.

Hieman näkyvyyttä heikensi edessä oleva istukka ja viikkojakin olisi saanut olla hieman enemmän, vauva kun on vielä kovin hoikassa kunnossa niin kasvoista puuttuva pyöreys ei anna välttämättä niin hyvää kuvaa vauvelista. Jokatapauksessa saimme ihania kuvia pikkuisesta peukku suussa ja suu auki ja vaikka miten. Kuvia on varmaan 15 kpl.

Saapa nähdä josko menemme vielä 30 viikolla uudestaan pikkuista vilkuileen, silloin kuulemma saa parhaimmat kasvokuvat.

Vierailija
26/37 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten iltaa vaan kaikille.. mulla näköjään menee aina hiton myöhään tää nukkumaan meno.. viime yönäkin yhteen asti valvoin.

Muutamalla oli vaikeuksia nukahtaa.. mulla ei.. nukahdan heti kun meen sänkyyn, mutta nyt on käännytty niin jotta aamulla herää melkein järestään seittemän pintaan.. vaikka sattuisi saamaan nukkua. Illalla valvon aina tosi myöhään, vaikka nukuttas niin en malta.. suunnittelen tulevaa, kämpän hankintoja, pihaa ym. ja touhuun kaikkee. Ihania vauvaunia olette nähnyt, mää en oo tainnu nähdä vielä yhtään.

Työpaikalla jo kaksi näistä meidän yhdeksästä raskaana olevasta työntekijästä on tytön pyöräyttäneet:-) Ihania kuvia laittaneet sähköpostiin.. tulee niiiin hymy huulille kun muistelee sitä kun saa sen vauvan rinnan päälle eka kertaa, se on upeaa!!Muistan kun sain nuorimmaisen kuinka ajattelin.. ihana nyt se on ohi,,,eikä mun tartte enää koskaan synnyttää:-) Ja nyt oon taas tässä. Mutta ohan tää, täytyy nauttia.. vika raskaus( en vanno, vannomatta paras) Tosin mulla ko kolme jo sitten on niin vakavissani olen miettinyt et jos putket poikki vaan.

ColaToffee: No joo.. kun saisi taottua päähän jotta kyllä ne kilot lähtee ja pakkopahan tuon painon on nousta. Mää oon ihan oikeesti kahjo ja neuroottinen tän asian suhteen. En oo kuullu sitä biittiä.. sitä mikä jukka-poika pläski rap??

Määkin kävin eilen lueskelee painonvartijoiden sivuja:-) Jep, tosiaan painonvartijoihin pääsee/voi mennä jo heti kun itsestä tuntuu siltä kun ennen oli suositus et ko vauva alkaa syödä muutakin ko rintamaitoo.

Sanoo vaan siellä et imettää niin avot... saapi sitten omat ohjeensa elikkäs lisää pojoa/päivä. Minä marssin sinne kans heti kun vaan mahdollista jos kiloja jää pariki " liikaa" . Tosin eihän mullakaan ylipainoo ole vielä raskauden tuomien kilojenkaan myötä. Van olin aikona parhaimpina pari kg alarajan yläpuolella.. siellä painon pitäminen oli vaikeaa ja toellistak kyttäämistä syömiten suhteen joten niin alas en pyri enää. Kuhan omat 32 onlyn housut menee jalkaan:-) SAIRASTA.eikä tieten raskausaikana voikaan puhua ylipainosta, tajuuhan sen jokainen. Ihana tänään yksi mun työkaveri ko katto mua (mulla oli siviilit päällä) pitkään ja huomasin sit et se mulkkaa.. Tokasin sille sitten et ka mitä mollotat?:-) Silleen niinku huumorilla niin se sano vaan jotta kun sulla niin ihana tuo maha ja kun missään muualla ei oo ylimääräsii kun tuo maha vaan tuossa ja kaikki edessä. Musta oli niin ihana kuulla van siltikin musta tuntuu jotta naama ja kaikki on levinny.No tää taas tästä aiheesta...

Sairastaville paranemista!Meillä oltu nyt luojan kiitos terveitä.. mäkään en oo raskausaikana vielä kertaakaan ollut saikulla(itseni takia) mutta en oo tainnu viimeseen vuoteen saikkua itteni takii hakea muutenkaan.*koputtaa puuta*

Joo.. pupuilut on kyllä meidän perheessä aika harvinaista, eipähän tuo ukkokaan kun kolme iltaa viikossa kotona kun reissuhommissa eri paikkakunnalla.. ja ko eipähän mulla ko ei tee mielikään:-( Kiva jos muilla niissä hommissa on säpinää:-)

Vaunuista.. mulla on hobbyhallista 2004 tilatut ABC desing vaunut ja ihan on kelvanneet. En oo pahemmin vertaillu tai mitään, ostanu mitkä näytti kivalle ja halvalla sain( sillon tuolle keskimmäiselle hommasin)vieläkin se niissä istua tojottaa. Saa syksyllä lähtee meneen kun tulee uusi kyytiläinen.

AuringonTytär?? olitkohan se sää.. no anyway.. sokereiden mittailuun tsemppiä, vaatiihan se oman aikansa sekin että oppii mitä on hyvä syyä ja mitä ei ja siinäki jännä se jotta kun sellaset ruoka-aineet/ruoat mitkä luulee olevan " hyviä" niin onkin " pahoja" . oOn oppinu sen laihdutusajalta.

Voi hyvänen aika kun taas pitäs muistaa yhtä sun toista. Van en muista nyt mitä piti sanoo ja kelle. Luen kyllä kaikkien jutut ainakun kerkiän lukemaan pinot mutta kun unohtuu mitä kirjotti kukin EN TAJUU KUIN TE MUISTATTE NIIN HYVin nikit ja mitä kukakin kirjotti että voitte sitten kommentoida ihan nimellä??? Tosi kiva lukea kun nimellä kommentoidaan suoraan.. mullaku vaan tosiaan lyhyt muisti.

Nyt touhuun jotain taas vähäksi aikaa... tunnin päästä viimestään nukkumaan menoaika.

Voikaa hyvin kaikki.. ja häiriköille luut kurkkuun!!1

Äiti0004 salamatkustajan tasan 18+0 kera:-) Hyvää yötä.

Vierailija
27/37 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopioin tuon nälkävuoden pituisen tekstini.. olisi muuten hävinny ja hermo olis menny:-) JOtain olen näköjään oppinut.

Vierailija
28/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä nyt sitten sen A-viruksen kourissa. Voi että mikä olotila voikaan olla. Olo on kuin osuuskaupan hevosella sunnuntai aamuna... jyrä ainakin on vetänyt yli yön aikana ja keuhkoista ei takuula ole mitään jäljellä :( No siinä oli valivali-osuus.

Tuutupii: Kiitos zemppauksesta, mä olen oikeasti ihan loppu ton ämmyskäisen touhuista ja tempauksista... en miehelle siitä kyllä mainitse. Reppanalla on vielä rankempaa... Hän kun on tehnyt kaikkensa ja enemmänkin ja silti.... pistää oikein vihaksi moinen kohtelu! Ja vieläkö pitää lapsille saamari kostaa??!! No kaipa tää tästä...

Kiitos ultra/masukuvia kommentoneille :) Tuntuu OIKEASTI kivalta saada positiivisia kommentteja!!

Mulla olis neuvola vasta toukokuun puolella, mutta koetan saada sitä aikaistettua hieman. Voip olla ettei onnistu, mutta vetoan vaivoihin...ei niitä kyllä ihan hirveästi ole, mutta jos vaikka saisi niihin jotain apua. Magnesiumin aloitus ainakin on tehonnut! 2 aamua ilman pohjekramppeja *tuulettaa* :)

Nyt pitäisi varmaan töihin ilmoitella, että en ihan ole työkunnossa ja kasilta varata aikaa lääkärille...voi kivaa.... Tekisi mieli yrittää ennä töihin, MUTTA mä en halua tartuttaa ainakaan lapsia... Niitä kun siellä riittää :D

Palailemisiin!

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 21+2/3

Vierailija
29/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen sellainen kysymys että millainen kevättakki teillä on tai millaisen aiotte hankkia? Minulla on parikin asiallista takkia mutta ovat sen verran slimmattua mallia etteivät mahdu enää päälle (tai mahtuvat mutta eivät mene kiinni). Nyt lampsin töihin ulkoilupuvun takki päällä ja joku pitäisi hankkia- ei tuolla oikein kehtaa mennä asiakastapaamisiin. Hyvän näköistä kun alla on siistit ja fiksut äitiysvaatteet ja jalassa korolliset kengät mutta takki on kiljuvan sininen Catmandoo.

Itse ajattelin jotain trenssi-mallista, jos vaikka olisi käyttöä vielä sitten syksylläkin ja raskaus ajan jälkeen. Esikoisen odotusaika päättyi kevättalveen ja silloin oli " talviteltta" jota käytin loppuun asti ja myin heti pois kun kotiin pääsin :) Onkohan ihan mahdoton ajatus ostaa sellaista takkia jota voisi käyttää myös odotuksen jälkeen?

Jatkan elämääni citysinkkuna, tytön hoitaja on vieläkin kipeänä ja tyttö jäi isänsä kanssa eilen illalla mummolaan. Hirmu surku oli tällä äiteellä puserossa kun sieltä pitikin yksin ajaa takaisin kotiin. Mutta ajattelin että tänään olisi pitkän työpäivän jälkeen hyvä hetki käydä penkomassa noita takkivalikoimia. Kertokaa siis vinkkejä, jos olette jo hankintoja tehneet tai olette niitä ajatelleet? Thänks!

T: Typykkä (onneton ilman perhettä) ja Hermis (sentään äidin mukana, jotain hyötyä että tätä ei joudu vielä jättämään mihinkään, hih!) pikapuoliin jo 19 vkoa.

Neuvola on muuten huomenna, niin se vaan on taas kuukausi mennyt...

Vierailija
30/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt seuraavanlaista takkia:

http://www.babyidea.fi/aidille/valyetakit.html

Beluasta saisi ihanan pellavatakin, mutta en ala maksamaan satasta sellaisesta...

Muualta en vielä ole ehtinyt katsoakaan :)

Vierailija
31/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uusi viikko saa kaikki paremmalle mielelle. Vähän kun oli masista havaittavissa viikonlopun pinossa. Ehkä se on tosiaan jotain puolivälin masennusta, musta ainakin tuntuu, että vaikka odotusaika on mennyt tosi nopeasti tähän saakka niin alan jo odotella kesä-ja äippälomaa, jonne tuntuu olevan vielä niiiin pitkä matka..jotenkin kärsimätön olo, ei millään enää jaksaisi. Ehkä kun päästään tästä huhtikuusta ja ollaan jo toukokuulla niin tulee enemmän kesäfiilikset..

Typykälle takkihankinnoista: mä ostin n. kuukausi sitten sellaisen trenssimallisen, puolireiteen ulottuvan siistin takin, jota nyt töissä pidän. Vielä mahtuu kiinni, mutta ajattelin, että sellainen voi hyvin olla aukikin kunhan kelit lämpenee ja maha kasvaa. Mä olen kyllä sen verran pihi, etten millään viitsi ostaa takkia vaan tätä kevättä varten. Toi käy sitten syksylläkin. Ulkoilutakit on sitten erikseen kotikäyttöä varten, mutta en mäkään niillä oikein töihin voi tulla. Muutenkin yritän kyllä mahdollisimman vähillä äippävaatteilla selvitä kun ne on kuitenkin melko hintavia ja niin lyhytikäisiä. Nytkin on tavalliset matalavyötäröiset farkut jalassa, mahan alle jäävät, joten hyvin menee vielä. Ja masutuubi on melkein aina käytössä, jatkaa hyvin omia paitoja niin, ettei napa näy..

Viikonloppuna sain vieraiden kestitsemisen lisäksi ommeltua pojan huoneeseen uudet verhot. Tänään pitäisi vielä pestä ikkunat illalla ellei sada ja sitten kiinnittää uusi rullaverho ja uudet hienot verhot. On se vaan aina kivaa kun saa jotain uutta kotiin!

Jostain syystä en saa PippuriMamman kuvia tällä työkoneella auki, ei vaan tapahdu mitään kun klikkaan linkkiä, höh!!

Mukavaa viikkoa, sateesta huolimatta..

Jondeliini + pikkuinen 21+2

Vierailija
32/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tulevan sateinen päivä.. Onneksi täällä sisälläkin riittää touhuttavaa.. Ja aion kyllä lähteä tänään myös kävelylle.. Päätin, että teen noin tunnin reippaan kävelylenkin joka päivä.. Aina kun töiltäni ehdin.. Ja nythän ehdin, kun on lomaa.. =) Piristää kummasti mieltä ja saisi tuon yleiskunnon pysymään hyvänä..

Pippurimamma: Saat täyden ymmärryksen.. Ottaa lujille tuollainen häirikkö, vaikka kuinka yrittäisi olla välittämättä.. Meidän perhettä yrittää myös terrorisoida aika ajoin eräs ihminen menneisyydestä.. Tsemppiä! Ja ihania kuvia, ollaan suurinpiirtein samaa kokoa! =)

Typykkä kyseli takeista.. Luulen, että mulla on kyllä takkeja joka lähtöön.. Joten pärjään ostamatta uutta.. Nyt olen pitänyt pitkää villatakkia (sellaista paksumpaa) jolla olen pärjännyt hyvin.. Muun vaatetuksen kanssa tahtookin sitten olla ongelmaa.. Ei tahdo mahtua päälle ja miehen vaatteet aivan liian suuria! =) Meillä olisi ensi viikonloppuna Naantalissa ristiäiset, mutta emme nyt mene paikalle.. Eipä olisi siistiä vaatettakaan.. Kesällä olisi yhdet häät, joihin pitäisi joku mekko hommata, ellen sitten pukeudu parisängyn lakanaan.. =)

Nyt täytyy viedä lapsoset kouluun, lupasin kuskata tänään, kun tuleepi kai noita sateita..

Piiu ja 007 rv 22+3

Vierailija
33/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten kevään viimeiset rakennusmessut mun osaltani ohi!! Ja messut mun osaltani ylipäätään ohi pitkäänpitkään aikaan =).

Ihanaa ja samalla aika surullista. Mä olen aina, tätä kevättä lukuunottamatta rakastanut niitä keikkoja. No ehkä vielä joskus.

Hyvin jaksoin 3 päivää siellä osastolla olla. Sunnuntain pidinkin jo vapaata. Tarvi kyllä aika paljon istuskellakin, mutta ei sekään baarijakkaralla haittaa.

Puutarhapuolella ehin käymään pikaisesti ja meinasin kuolla. Kaikkea NIIIN IHANAA!!! Yhyy, miks me asutaan kerrostalossa. No, olis siel sentään parvekkeellekin ollu kaikenlaista. Ja mansikoita. Nami, miten ihania espanjalaisia mansikoita siellä oli, 2 litraa 5 e joten edullisiakin vielä. Heh, niitä sit työkaverin kanssa ostettiin ja syötiin 3 kiloa lauantain aikana, tuotiin tosin osa miehellekin tuliaisiksi. Ja arvatkaa mitä tekee koko ajan mieli.. Itiksen Citarilla ne kuulemma sit myy niitä kanssa, tosin ei tohon hintaan..

PippuriMamma: ihania kuvia!! Ja siitä häiriköstä, ilmottakaa ihan suosiolla poliisille. Ei se siitä lakkaa koska oletettavasti kyseessä on kumminkin sairas ihminen, joka tekee sitä osittain tajuamatta??

Mun työkaverin miestä ahdisteli vuosikaudet sama nainen, se lähetti sille lahjoja, kirjeitä jotka oli huulipunalla tuhrittu, kortteja ja lahjoja jopa koko niiden perheelle. Jossain vaiheessa he olivat yhteydessä tän naisen poikaan joka on poliisi, mutta mitään ei tapahtunut. Terrorisointi jatkui aina vaan. Ja varsinkin tämä mies kärsi siitä ihan hirveästi. Eikä se kivaa mun työkaverilleka ollut. Nyt tämä mies kuoli pari vuotta sitten (ei siis kovin iäkäs silti) ja yhä tuli paketteja. Vuosi sitten tää mun työkaveri ei kestänyt enää. Ja meni vihdoin poliisille ja juttu meni oikeuteen. Nyt sillä naisella on täydellinen lähestymiskielto koskien kaikkia " rakas miehen" i kirjeitä, paketteja ym. Ja tämä ei siis koskaan ollut sen miehen kanssa millään lailla lähemmin tekemisissä.

Mun työkaveri oli täysin hajoamispisteessä, varsinkin kun mies kuoli ja tämä sama helvetin hullu vaan jatkoi ja jatkoi.

Sellaisesta on ihan turha kärsiä. Oli se sitten tuttu tai mikä tahansa!!!!!

Siitä kärsii parisuhde jokatapauksessa, vaikka kuinka molemmat tietää mistä on kyse.. Tsemppiä!!

Ja apinaemo, tsemppiä sulle odotukseen. Hitto miten inhottavaa että joudut vartoilemaan tuolla lailla!!!! Mutta uskotaan että lopputulos palkitsee.

Oma napa.. On iso ja muuten tuntuu kun ei raskaana oliskaan. Kädet puuutuu ihan hirveän paljon, heräilen öisinkin kun sormissa vilisee muurahaisia ja särkee. Taudin kuvaan kuuluu kuulemma tämäkin. Kamalaa!! Onko muilla vastaavaa? Kysynkin tätä viel tuolla avoimissakin... Ja olis kiva mikä siihen auttais. Neuvolan täti sanoi että normaalia on, mut muu ei auta kun veden juominen, mutta mä juon sitäkin jo muutenkin monta litraa päviässä.. Pöh!

Liikkeitä ei tunnu oikeastaan mitään vieläkään. Pöh siitäkin. Mut eiköhän ne potkut ala kohta tuntumaan.. Välillä tuntuu jotain pientä joten kai ne niitä on. Ja sit alavatsaan tulee väliin napaus jonka jälkeen tulee heti pissahätä. Mietin olisko mukelo sellaisessa asennossa että se potkaisee virtsarakkoon tai jonnekin ihan lähelle..

Viikko vielä rakenneultraan ja samoin Prahan reissuun. Jännittää kyllä kummatkin. Ja toivottavasti ultrassa kaikki näkyy selvästi mitä pitääkin, että päästään sit nauttimaan reissusta täysillä. Mua jännittää se onko vauvalla masussa yhtään lapsivettä.. Kun siitä tais riippua näkyykö vai ei. Ja vaikka mä tiedänkin asian et jos ei näy niin siitä voi johtua. Niin kyl sitäkin sit miettis koko ajan..

No niin, nyt tarvii tehdä töitä. Teen tosin etää ja vain johonkin yhteen asti. Otan messutunnit pois heti. =)

Kivaa alkuviikkoa kaikille!

Colis ja Joululahja K-P 18+4

Vierailija
34/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen sanoi että näyttää sateiselta, no täällä ei! Ihanaa kun lämpömittarikin näyttää enemmän kuin eilen. Minä myös aion skarpata kävelylenkkien suhteen. Aiemmin kävin tosi reippaasti mutta nyt on into laantunut ja jotenkin olen tyytynyt sellaisiin lyhyisiin happihyppelyihin. Ne ei kyllä kuntoa kasvata eikä edes ylläpidä. :(

Joo toivotaan että tästä viikosta tulee positiivisempi ja iloisempi, itsellä ainakin on parempi olo kuin sillon loppuviikosta valittaessa... Aamu alkoikin ihan nätisti kun sain esikoisen jatkamaan uniaan pojan herättyä leikkimään jo klo 6.30. Tämä mamma ei millään jaksaisi niin aikaisin aloittaa päivää! Olikin sitten ihanaa torkahtaa vielä ja herätä ennen lasta hyvään oloon.

Viikonloppu meni mukavasti ja on se vaan ihme miten kovasti tuo ihmisenalku tuolla mahassa melskaa! Aivan mahdoton möyrintä ja töniminen. Siellä se sintti on! :)

Niin piti vielä kirjoittaa että todella törkeää häiriköintiä joudut kokemaan, Pippurimamma (muistinkohan nikin oikein, toivottavasti)!!! Jos et viitsi miehellesi siitä valittaa niin anna tulla vain tänne palstalle, jos yhtään helpottaa! Käsittämätöntä että ihmiset onkin niin paskamaisia, ja kuten sanoit, että vielä sotkee lapsiakin mukaan... :(

Nyt pitäis mennä puuronkeittoon ennenku laps kuolee nälkään.

Mukavaa maanantaita!

Vierailija
35/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä oli jo paljon viestejä heti aamusta. Kivaa!

Apinaemolle kärsivällisyyttä tulosten odotteluun. Toivottavasti tiistaina jo tulisivat! Mutta eikös se sinänsä ole positiivista, että niissä kestää - jos olen ymmärtänyt oikein, katsovat ensin yleisesti ne pahimmat vaihtoehdot pois ja sitten tarkemmin. Ja luulisi, että olisivat soitelleet, jos jotain hälyttävää, noin niinkuin isossa mittakaavassa, olisi löytynyt. Joten uskon, että saatte vain pelkästään hyväi uutisia. :)

Vaatetuksesta: Mä en aio ostaa kevättakkia. Mulla on nahkatakki, joka napit paukkuen menee vielä kiinni. Toivon kovasti, että ilmat lämpenee nopeasti, niin voi sitten viilettää takki auki ja lopulta ilman koko takkia. Ja sitten toivotaan, että alkusyksy on lämmin...

Meillä on ensi viikonloppuna myös yhdet juhlat, joihin pitäisi pukeutua vähän paremmin. En vaan tiedä, mitä pistän päälle, kun mitkään siistit vaatteet ei enää mahdu. Eikä sinne voi oikein äitiysfarkuissa mennä. Toisaalta, jos pistäisi hameen, kaipa niistä joku vielä menee vatsankin kohdalta. Ja jos jättää sitten pullat ja kakut vähän vähemmälle, ettei saumat ratkea.

PippuriMammalle vielä häiriköstä: Olen samaa mieltä muiden kanssa, että jos homma alkaa mennä jo liian pitkälle, menkää poliisin juttusille. Ehkä poliisin väliintulo hieman järkeyttäisi ko. häiriintyneen yksilön toimia.

Tuutis kera Masulin rv 18+6 (Huomenna taas poksuu...)

Vierailija
36/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hirmu ongelmia netin kanssa, eilen miehen toistakin kirjoitettu viesti on nakojaan kadonnu meren syvyyksiin, kun ei taalta loytynytkaan?

Pippurimammalle pikaista paranemista; yska varsinkin on vauvamasun kanssa inhottava vaiva! Ka niin mukavia kuviakin- ei nay takaa ei; ja sukupuolesta vaan sen verran etta tuosta kulmasta oli aika vaikea sanoa oliko sitten vempaimet vai napanuora?! Ja hih, mista ma tulevan viiden tyton aiti tiedan milta nuo kulkuset nayttaa ultrassa; heh hee...

Berryllekin vastailin; etta tama inha vaiva eli hematooma vaivaa taalla edelleen, tosin vahemman kuin ennen ja nyt menee jo jokunen paivakin ettei edes tuhruttele... Ja seksista meillapain neuvottiin, etta ihan saa harrastaa normaalisti rajoissa ettei satu mihinkaan, eli ainakin sopiva asento olisi loydettava ja rauhallisesti mentava ' eteenpain' ! JOS pupuilun jalkeen alkaa vuoto uudelleen, uus tauko, ja sitten vois kokeilla kumeilla kun sperma voi myos laittaa hematooman valumaan uudelleen: inhottavaa kylla.

Omaan napaan ma voinkin sanoa tanaan, etta voi hyvin! Aina on sellaista pienta ' painetta' vatsassa, mutta oon myos huomannu etta tama meitin rinsessa ei ' potki' samallalailla kuin sisarukset, vaan kaantyilee kokonaan paikasta toseen ja siitakin tulee tuo painon tunne.

Ja hellasti enemman hipaisee ja nippailee kuin suoranaisesti potkii: kiltti neito!

Noh, tulee se aika ' kidutuksellekin ' viela heh!

Lounas olisi jo keittiossa valmiina, tulin vaan nelosen seuraksi huoneeseen kun pukiessa niksautti niskansa ja sita asken itseskeli oikein kunnolla, nyt sitten nukahtikin... Kun auttaa ei saa niin ei!

oikaa hyvin ja varokaa naita ilmojen vaihteluita- flunssat vaanii nurkissa!

- levinia ja Hope rv 19+2-

Vierailija
37/37 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on nukuttanu koko päivän!!!! Tekis mieli vaan vetää peitto korville ja vaipua horrokseen, mut ehei, neiti vaatii leikkimään ja ulos ei tee mieli kun on niin märkää ja koko ajan tulee lisää. Jos sit illalla menis sadevarusteilla neidin kanssa metsä lenkille ja sieltä saunaan.

Oon ruvennu näkemään synnytysunia....viime yönä näin unta et mun äiti ja mies oli meillä kotona kun lähtö tuli, mut kumpikaan ei lähteny mukaan, eikä hoitanu neitiä, joten muksu mukaan ja synnärille. Sit joku sossu täti kävi hakemassa vanhemman lapsen ja mut nukutettiin. Kun sit heräsin, ei kumpaakaan lasta näkyny missään eikä kukaan sanonu kumpi mulle oli tullu...pitkä aika meni kun selvis et tyttö oli tullu ja jouduin tappelemaan saadakseni vanhemman lapseni takas.....joopa joo....

Potkuja on ruvennu tulemaan kun menen selin makuulle ja mitä enemmän neidin kanssa hypitään ja keikutaan, sen onnellisempi on " kirppu"

maitohamsteri 20+6 ja kirppu