Miksi joku ei kerro etunimeään deittisovelluksessa?
Siis on siellä esim. nimellä A
Miksi? Vastapuolelle tulee vähän outo fiilis kun ei edes nimeä tiedä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Nimimerkki riittää. Ja muutama sana. Kuvakin on yhden tekevä. Kokeilin juuri miehenä asian. Laitoin kuusi sanaa itsestäni ilman kuvaa nimimerkillä, ja vastauksia naisilta on tullut kiitettävästi.
----
Minkälaisilta naisilta sitten tuleekin vastauksia, tasan ei tule fiksuilta...
Jos ei ole kuvaa, niin minua ei ainakaan kiinnosta. Oikeaa nimeä ei tarvitse olla. Tai juuri jotkin kuuden sanan sirkuttajat, tai sitten hymiöheikit...ei kauheasti aukea kenenkään persoona tuommoisella. Ilman kuvaa voi olla mikä tahansa huijari tai varattu tai sitten on jotain muuta peiteltävää. Nämä yleensä sitten viestittelee kyllä pelkästään kuvallisille, mutta itse ei kuvaa anneta, ei edes pyytämällä. Olenkin kysynyt, että näinkö normaalisti lähestyt naisia livenäkin, pussi päässä? Jos ei ole kanttia, niin pysykööt tynnyrissä vaikka lopun elämää.
Onpa tyhmä kysymys. Vastaan silti.
Olen itse nainen ja olin aikoinaan vaan "kirjaimella" Tinderissä. Deittiprofiili on julkinen, joten en halunnut paljastaa tuntemattomille nimeäni. Miksi pitäisi? Jos tapasin jonkun, silloin kerroin. Kasvotusten. Tämä on ihan turvallisuuskysymys ja samasta syystä en nimennyt työpaikkaani.
Kuvan toki laitoin itsestäni, siinä oli ihan tarpeeksi. Minulla ei ole mitään someprofiileja, joten kuvallani ei pystynyt onkimaan mitään tietoja.
Suosittelen muitakin huolehtimaan yksityisyydestään nykyistä tarkemmin. Ei kaiken maailman tuntemattomille kannata kertoa nimeään saati sitten muitakaan tietojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu
No on siellä kuitenkin pärstästä kuva
Ap
Vaikeampi selvittää silti todellista statusta
No tee kuvahaku. Nopeammin sillä löytää henkilön kuin jollain etunimellä
Ei löydy mitään, jos sitä kuvaa ei ole muualla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää että ihmiset käyttää noita sovelluksia ja kertoo siellä omalla kuvalla ja nimellä ummet ja lammet kaikkea itsestään ihan tuntemattomille
Maalaisjärkeä pitää käyttää joka paikassa, ei se koske vaan deittisivustoja. Mutta meinaatko, että sinua livenä lähestyvä tuntematon on jotenkin vaarattomampi? Ja vaikka se olisi joku puolituttukin, siitä voi paljastua pidemmän päälle vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää että ihmiset käyttää noita sovelluksia ja kertoo siellä omalla kuvalla ja nimellä ummet ja lammet kaikkea itsestään ihan tuntemattomille
Maalaisjärkeä pitää käyttää joka paikassa, ei se koske vaan deittisivustoja. Mutta meinaatko, että sinua livenä lähestyvä tuntematon on jotenkin vaarattomampi? Ja vaikka se olisi joku puolituttukin, siitä voi paljastua pidemmän päälle vaikka mitä.
Maalaisjärkeäpä hyvinkin.
Deittiprofiilissa sitä on oikein tarjottimella. Kadulla ei.
Eli vähän pöhkö rinnastus nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Nimimerkki riittää. Ja muutama sana. Kuvakin on yhden tekevä. Kokeilin juuri miehenä asian. Laitoin kuusi sanaa itsestäni ilman kuvaa nimimerkillä, ja vastauksia naisilta on tullut kiitettävästi.
----
Minkälaisilta naisilta sitten tuleekin vastauksia, tasan ei tule fiksuilta...
Jos ei ole kuvaa, niin minua ei ainakaan kiinnosta. Oikeaa nimeä ei tarvitse olla. Tai juuri jotkin kuuden sanan sirkuttajat, tai sitten hymiöheikit...ei kauheasti aukea kenenkään persoona tuommoisella. Ilman kuvaa voi olla mikä tahansa huijari tai varattu tai sitten on jotain muuta peiteltävää. Nämä yleensä sitten viestittelee kyllä pelkästään kuvallisille, mutta itse ei kuvaa anneta, ei edes pyytämällä. Olenkin kysynyt, että näinkö normaalisti lähestyt naisia livenäkin, pussi päässä? Jos ei ole kanttia, niin pysykööt tynnyrissä vaikka lopun e
En tiedä miksi omaa kuvaa pitäisi laittaa nettiin, sillä saan joka päivä useita viestejä naisilta. En todennäköisesti vastaa nyt mihinkään aivan heti, yritän vain selvittää omaa markkina-arvoani treffimaailmassa. Tämä nettitreffimaailma ei sinänsä ole edes minun juttu. Pidän enemmän aidosta naisten metsästämisestä reaalimaailmassa virtuaalimaailman sijaan, mutta pitää kokeilla jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärkeäpä hyvinkin.
Deittiprofiilissa sitä on oikein tarjottimella. Kadulla ei.
Eli vähän pöhkö rinnastus nyt.
Ihminen siis on tarjottimella.
Tarkennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu
No on siellä kuitenkin pärstästä kuva
Ap
Kenen pärstästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen todella varovainen netissä. En luota keneenkään siellä, mutta livenä olen tosi luottavainen ihmisiin. En usko, että mitään ikävää voisi tapahtua kahden kesken kunhan ensin on muuten hyvin tutustuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä montaa muutakaan asiaa kerrota.
Jotkut eivät kerro että ovat alkoholisteja.
Jotkut eivät kerro että heillä on lapsi(a).
Jotkut eivät kerro että pihtaavat persettään niin kuin se pääsisi loppumaan.
Eihän kuvahaku kerro yhtään mitään.