Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ei kerro etunimeään deittisovelluksessa?

Vierailija
18.12.2025 |

Siis on siellä esim. nimellä A

Miksi? Vastapuolelle tulee vähän outo fiilis kun ei edes nimeä tiedä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan etunimi olla niin harvinainenkin, että joku ei halua sitä kirjoittaa. Esim. A = Aliisamari. Ties mistä rekisteristä pompsahtaa esiin. Netti on sellainen.

Vierailija
42/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, Terv. Mikael Moorinki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää että ihmiset käyttää noita sovelluksia ja kertoo siellä omalla kuvalla ja nimellä ummet ja lammet kaikkea itsestään ihan tuntemattomille

Maalaisjärkeä pitää käyttää joka paikassa, ei se koske vaan deittisivustoja. Mutta meinaatko, että sinua livenä lähestyvä tuntematon on jotenkin vaarattomampi? Ja vaikka se olisi joku puolituttukin, siitä voi paljastua pidemmän päälle vaikka mitä. 

Maalaisjärkeäpä hyvinkin.

Deittiprofiilissa sitä on oikein tarjottimella. Kadulla ei.

Eli vähän pöhkö rinnastus nyt.

Johan porukka laittaa elämästään kuvia (ja perheestään) ja tietoa instaan, faceen jne.. pienempi paha on jos on pari kuvaa ja vähän perustietoa itsestään jossain deittisivulla pari kuukautta. Deittisivustot on hyvä tapa löytää kumppani jos on tosissaan ja käyttää järkeään. Muussa tapauksessa turhaa touhua.

Vierailija
44/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä stanan tarve se on saada tietää toisesta ihmisesti hetijustiinsa aivan kaikki nimestä alkaen!? Ei puutu kuin rutinat siitä, miksi deittisovelluksessa ei ihmiset kerro lainkaan, minkä värisiä ja kokoisia kikkareita paskantavat ja kuinka monta kertaa päivässä.. Onhan se nyt vallan epäilyttävää.. Kaikilla ei ole tarvetta ryntäillä suunapäänä tutustumaan vieraaseen vaan haluavat rauhassa katsella, minkälainen ihminen sieltä paljastuu ennen liikoja paljastuksia.. ja se on ihan ok.. 

Niinpä niin ja sitten ovat tyypillisesti niitä naisia joita riittää, eli ei ole mitään positiivista sanottavaa miehistä, koska itseltään puuttuu kokonaan tekstit, olettaen että se 1000 tykkäystä tarkoittaa ettei tekstiä tarvitse koska kaikki tykkäävät kuitenkin. Todellisuudessa juurikin ne paremmat miehet ovat ohittaneet naisen kokonaan koska ei ole tekstiä. 

Esim itse olen tinderissä se mies joka juttelee tosi paljon ja vahvuus on juuri keskustelutaidot, naisten kanssa juttu etenee lähes aina tosi hyvin jos vain haluan. Voin jutella kenen tahansa naisen kanssa kiinnostuksenkohteista, lapsista, harrastuksista, hetki seksistä, ruoasta, avoimuudesta, siitä että on helppoa ja vaivatonta seuraa, ihan mistä vain tai todeta että ei ollut mun juttu ja se on ihan ok. Siitä että nainen haluaa mun olevan komea ja minä naisen kaunis ja sillä on merkitystä. Mutta jos naiselta puuttuu kokonaan se teksti nii mua ei kiinnosta vähääkään tykkäillä.

Vierailija
45/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteydenottaja kysyisi ensimmäisenä mun nimeä, tai että miksi mulla ei ole nimeä näkyvissä, se on riittävä syy olla jatkamatta keskustelua hänen kanssaan.

Vierailija
46/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää että ihmiset käyttää noita sovelluksia ja kertoo siellä omalla kuvalla ja nimellä ummet ja lammet kaikkea itsestään ihan tuntemattomille

Minä ihmettelen miten joku luottaa, että toinen tulee tapaamiseen paikan päälle kun vasta muutama viesti on vaihdettu deittisovelluksessa.

Valtaosa kuitenkin tulee, ja ehkäpä tuo ei ole niin suuri satsaus kuitenkaan, joten se, että sopii treffeistä, ei tunnu niin suurelta sitoutumukselta, että maailma menisi palasiksi, jos toinen tekisikin oharit.

Vierailija
47/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan etunimi olla niin harvinainenkin, että joku ei halua sitä kirjoittaa. Esim. A = Aliisamari. Ties mistä rekisteristä pompsahtaa esiin. Netti on sellainen.

Aliisamari voi käyttää deittisovelluksessa nimeä Alisa, ja sitten lupaavan, kiinnostavan ja mukavan oloisen tyypin kanssa treffeillä voi kertoa oikean nimen.

Vierailija
48/48 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat hulluja, mitä tekisivät oikealla nimelläsi. Täytyy olla tyhmä jos jakelee mitään tietojaan netissä ja muissa sovelluksissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän