Episodi: George Clooney teki kovan päätöksen - "En suutele enää tyttöjä"
George Clooney reflektoi uraansa, ja kertoo nyt kokevan olevansa liian vanha romanttisiin rooleihin ja suutelemaan naisia valkokankaalla.
Voihan jukra. Jonkun pitäisi kertoa Clooneylle, että hänhän on tämän palstan miesten mukaan vielä nuori mies, parhaassa iässä. Kun pukee vaan farmariasun ja valkoiset tennarit, niin voi mennä yhä helposti 20-kymppisestä.
"Olen 63. En yritä kilpailla 25vuotiaiden kanssa. Se ei ole minun tehtäväni. En tee romanttisia elokuvia enää, Clooney kommentoi."
https://www.episodi.fi/uutiset/george-clooney-teki-kovan-paatoksen-en-s…
Kommentit (38)
Suuteleminen on muutenkin ällöttävää. Tungetaan kuolaa toisen suuhun. YÖKS!🤮
Voisiko Clooney sit suudella omanikäistään näyttelijätärtä. Ihan mielellään voisi tehdä vähän vanhempien ihmisten romanttisesta suhteesta elokuvan jossa Clooney olisi. Olisi varmasti kassamenestys. Parina voisi olla Michelle Pfeiffer taas kerran. Hehän tekivät nuorempina yhteisen romanttisen leffan joka oli hyvä. Tyhmää jos Clooney ajattelee että romanttiset roolit on ohi iän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No me vanhemmat naiset kyllä tykättäisiin myös leffoista, joissa on vähän vanhempien ihmisten rakkaustarinoita. Usalaiset eivät oikein osaa tehdä niitä. Onneksi esimerkiksi brittiläistä tai korealaista löytyy, kun osaa etsiä.
Ranskalaiset on mestareita tässä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Clooney sit suudella omanikäistään näyttelijätärtä. Ihan mielellään voisi tehdä vähän vanhempien ihmisten romanttisesta suhteesta elokuvan jossa Clooney olisi. Olisi varmasti kassamenestys. Parina voisi olla Michelle Pfeiffer taas kerran. Hehän tekivät nuorempina yhteisen romanttisen leffan joka oli hyvä. Tyhmää jos Clooney ajattelee että romanttiset roolit on ohi iän vuoksi.
Ehkä Clooney ajattelee, että romantiikka ja kypsä ikä eivät voi kulkea yhdessä? Rakastuminen on nuorten hommaa?
Oli jo liian vanha aloittessaan.
Ehkä mutta kun Connery lopetti vasta 1970-luvun alkupuolella (ja uudestaan 1980-luvun alkupuolella) silloin valittiin paras ehdokas saatavilla olevista.
Craig näyttää Bondina vanhimmalta vaikka onkin nuorin (tällä hetkellä). Edeltäjät olivat n. 40 vuotiaita tai yli aloittaessaan paitsi Connery.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eläkeikäisen pitäisi ylipäätään saada suudella TYTTÖJÄ?
Luulen, että hän puhui englanniksi "girls" ja viittasi sillä yleisesti naisiin, tai siis naispääosiin näissä romanttisissa leffoissa.
Girl tarkoittaa tyttöä. Jos hän olisi viitannut naisiin, hän olisi sanonut women.
Luulen että hän nimenomaan näkee typerinä nämä roolit joissa naisnäyttelijä on kymmeniä vuosia vastanäyttelijää nuorempi. Ja typeriä ne ovatkin. Luultavasti hän voisi tehdä romanttisen roolin naisen kanssa, joka ei tunnu eläkeikäisestä "tytöltä".
Georgellahan on ihan näpäkkä muija kotona, voi olla että ajattelee häntäkin kun kieltäytyy pussailemasta puolet nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Oli jo liian vanha aloittessaan.
Ehkä mutta kun Connery lopetti vasta 1970-luvun alkupuolella (ja uudestaan 1980-luvun alkupuolella) silloin valittiin paras ehdokas saatavilla olevista.
Craig näyttää Bondina vanhimmalta vaikka onkin nuorin (tällä hetkellä). Edeltäjät olivat n. 40 vuotiaita tai yli aloittaessaan paitsi Connery.
Craig taisi lopettaa Bondina jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Clooney ajattelee, että romantiikka ja kypsä ikä eivät voi kulkea yhdessä? Rakastuminen on nuorten hommaa?
No jos romantiikan ja seksuaalisuuden biologisena tarkoituksena on pohjimmiltaan lisääntyminen niin kyllähän se on enemmän nuorempien ihmisten hommaa. Voi toki vanhempikin kokea romantiikkaa, ja hyvä niin, mutta kyllä itse ainakin toivon kuusikymppisenä olevani hieman vähemmän hormonaalinen kuin nyt nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hän puhui englanniksi "girls" ja viittasi sillä yleisesti naisiin, tai siis naispääosiin näissä romanttisissa leffoissa.
Girl tarkoittaa tyttöä. Jos hän olisi viitannut naisiin, hän olisi sanonut women.
Luulen että hän nimenomaan näkee typerinä nämä roolit joissa naisnäyttelijä on kymmeniä vuosia vastanäyttelijää nuorempi. Ja typeriä ne ovatkin. Luultavasti hän voisi tehdä romanttisen roolin naisen kanssa, joka ei tunnu eläkeikäisestä "tytöltä".
Huoh. "Girl" voi myös olla tuttavallinen ilmaisu minkä tahansa ikäiselle naiselle. Ihan sama suomen kielessä, myös "poika"-sanan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos romantiikan ja seksuaalisuuden biologisena tarkoituksena on pohjimmiltaan lisääntyminen niin kyllähän se on enemmän nuorempien ihmisten hommaa. Voi toki vanhempikin kokea romantiikkaa, ja hyvä niin, mutta kyllä itse ainakin toivon kuusikymppisenä olevani hieman vähemmän h
Mistä olet keksinyt että romantiikan pohjimmaisena tarkoituksena olisi lisääntyminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos romantiikan ja seksuaalisuuden biologisena tarkoituksena on pohjimmiltaan lisääntyminen niin kyllähän se on enemmän nuorempien ihmisten hommaa. Voi toki vanhempikin kokea romantiikkaa, ja hyvä niin, mutta kyllä itse ainakin toivon kuusikymppisenä olevani hieman vähemmän h
Varmaan riippuu siitä, miten käsittää rakkauden. Onko se vain biologiaa ja hormoneja? Vai voiko se olla myös jotain muuta.
George Clooney saa suudella minua ihan milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kuulostanut aivan hölmöltä jos olisi sanonut women. Sen verran erilainen merkitys sanoilla tyttö ja girl on.
Ei Mötley Crüetakaan viety käräjille kappaleesta Girls, girls, girls...
Katy Perry teki kanssa biisin I kissed a girl, eikä I kissed a woman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kuulostanut aivan hölmöltä jos olisi sanonut women. Sen verran erilainen merkitys sanoilla tyttö ja girl on.
Ei Mötley Crüetakaan viety käräjille kappaleesta Girls, girls, girls...
Miksi olisi kuulostanut hölmöltä? Minusta se olisi kuulostanut juuri siltä, ettei enää ollenkaan suutele elokuvissa eikä tee romanttisia rooleja. Mutta kun hän sanoi girls, hän mielestäni viittasi juurikin ikäeroon.