Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löydän oikean rintaliivikoon? Senttien mukaan olen 80A, mutta 80 on usein löysä, liivit kipuavat rintojen päälle.

Vierailija
22.04.2007 |

75B:ssä taas jää joskus kupin yläreuna " auki" ja ympärys voi joissakin puristaa. 75A on kupeista yleensä liian pieni, littaa tissit ihan kokonaan. APUA! Miksi mä en ole mies?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä millään sopivia liivejä tai löysin yhet mutta en tiijä raskinko ostaa vaan pakkohan se olis... mulla koko 65-70 C mutta enpä oo löytänyt kuin siltä yheltä kotikutsumyyjältä sopivat. käy rohkeasti sovittamassa liivejä pikkuputiikeissa joissa myyjä etsii sulle sopivat. saat ainakin oman kokosi selville. monesti naiset ostaa väärän kokoiset kun " aina mulla on ollu tää koko"

Vierailija
2/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit ostat vain niitä........ Kyllä kannattaa, on sen verran mukava olo kunnon liiveissä..... Ei sillä että tällä koolla marketista liivejä löytäis, mutta vaikka löytäis niin en ostais ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

sitten se huutaa 2 myyjäkaveriaankin katsomaan ;)

Vierailija
5/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä vaan seisot kopissa ja se kantaa sulle liivejä kunnes löydät sopivat ja jos haluat niin se vielä laittaa ne kiinnikin takaa ja säätää olkaimet.

PAlvelua nääs

Vierailija
6/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän