Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi MTV on niin paljon parempi kuin YLE

Vierailija
18.12.2025 |

Johtuuko siitä että Merja Y-A siirtyi pois maikkarilta, vai mikä lie...

Yle länkyttää samoja asioita ohjelmasta ohjelmaan, sitten tarjonta on suppeaa ja musta-valkoista. Keski-ikä Ylellä lienee 60. Todellinen Jurassic park!

Voisi vähän ottaa mallia ja väriä maikkarilta.

Suureen maailmaan me nyt ei päästä, siellä uutiset ja ohjelmat ovat ihan eri planeetoilla, mutta jos vähän edes yritettäisiin, ettei aina vaan sitä että joku fossiili naama väärinpäin selittää jotain, sitten samat jutut ja vieraat ilmaantuu seuraavaan ohjelmaan.

Todella todella harmaata elotonta, ja tuosta väkisin pitää vielä maksaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen haukkuminen epäluotettavaksi propagandaksi yhdistää söpöllä tavalla venäläisiä ja persuja.

Vierailija
2/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso kumpaakaan, niin aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on joskus jopa rehellisiä. Ja uutisoi oikeaa asiaa. Yle on pelkkä propagandakoneisto.

Mitä se I_gor vikisee? Sullehan sopisi asia hyvin, että Yle vaikka lakkautettaisiin.

Vierailija
4/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi...? Jos nyt kuitenkin olet, niin lue toki mtv ja muita "värikkäitä", sillä niitä kyllä riittää. YLEn tarkoitus on olla informatiivinen ilman mitään ilotulitteita, ja minä ja todella moni muu toivoo nimenomaan sitä. Itse menen uutisia lukemaan nimenomaan Ylen sivuilta ensimmäisenä. 

Miksi kaiken pitäisi olla samanlaista? Ylen kaltaisia en tiedä muita. Mutta mtv kaltaisia on muitakin. Rutkasti.

Yle on todella asenteellinen! Ei sitä pysty lukemaan enää ollenkaan. Sellaista paskaa kirjoittavat joka päivä. Jopa hesari kumma kyllä on laimeampi.

On se tietysti rokotedenialistin ja litteään maahan uskovan varmasti vaikea katsoa Ylen uutisia

Vierailija
5/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi...? Jos nyt kuitenkin olet, niin lue toki mtv ja muita "värikkäitä", sillä niitä kyllä riittää. YLEn tarkoitus on olla informatiivinen ilman mitään ilotulitteita, ja minä ja todella moni muu toivoo nimenomaan sitä. Itse menen uutisia lukemaan nimenomaan Ylen sivuilta ensimmäisenä. 

Miksi kaiken pitäisi olla samanlaista? Ylen kaltaisia en tiedä muita. Mutta mtv kaltaisia on muitakin. Rutkasti.

Yle on todella asenteellinen! Ei sitä pysty lukemaan enää ollenkaan. Sellaista paskaa kirjoittavat joka päivä. Jopa hesari kumma kyllä on laimeampi.

Sun medialukutaitosi on siis nolla.

Vierailija
6/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin sen takia kun mtv:n kanavilla puolet ohjelman lähetys ajasta ovat mainoksia