Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi tuttava haluaa hakeutua aina luokseni vaikka antaa olemuksellaan ja vihjeillään ymmärtää että olen ikävä tyyppi.

Vierailija
18.12.2025 |

Onko kyseessä riippuvuus? Epätoivo? Sairaalloinen ja vainoharhainen mustasukkaisuus kavereista ja kumppanista? Mistä on kyse?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä oo tarpeeksi luonnetta sanomaan suoraan mitään vaan jauhaa joko p*skaa tai esittää. Heitä pois tollaset turhakkeet!

Vierailija
2/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää? Oleellista on, että et koe vuorovaikutusta mukavaksi, laita se roskikseen. Jokainen valitsee seuransa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sua rumempi?

Vierailija
4/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää? Oleellista on, että et koe vuorovaikutusta mukavaksi, laita se roskikseen. Jokainen valitsee seuransa itse.

Miksi en haluaisi? Onhan tuo hyvin outoa ja erikoista kun ei perhettä olla mutta silti kokee tarpeekseen pitää mua silmällä. Säälin ennenkaikkea.

Ap

Vierailija
5/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin vaan sua ap kun oot niin yksinäinen eikä sulla oo omaa elämää?

Vierailija
6/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en haluaisi? Onhan tuo hyvin outoa ja erikoista kun ei perhettä olla mutta silti kokee tarpeekseen pitää mua silmällä. Säälin ennenkaikkea.

Ap

Vai heittääkö sinulla kuitenkin latvasta? Sama se, etäisyyttä voit ottaa, johtui tilanteesi mistä tahansa. 

Vierailija
7/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että olen yksinäinen eikä mulla oo omaa elämää? Miksi se sua kiinnostaa? Oletko obsessiivinen? 

Vierailija
8/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini puhuu minusta jatkuvasti keksittyä pas kaa ympäri työpaikkaa, myös esimiehelle. Kaikki mitä teen tai en tee on väärin. Viikonloppuisin lähettelee viestejä että olisi ihanaa lähteä sun kanssa baariin. <3

Vierailija
9/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että olen yksinäinen eikä mulla oo omaa elämää? Miksi se sua kiinnostaa? Oletko obsessiivinen? 

Itse vieroksun ihmisiä jotka eivät ole kovin avoimia itsestään ja elämästään kun olen itse hyvin avoin. Ei ole kovin kiinnostava tai luotettavan oloinen tyyppi

Vierailija
10/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vieroksun ihmisiä jotka eivät ole kovin avoimia itsestään ja elämästään kun olen itse hyvin avoin. Ei ole kovin kiinnostava tai luotettavan oloinen tyyppi

Ja sun ikä oli mikä? 15v?

Vierailija
11/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan aikuinen työssäkäyvä mutta olen tottunut siihen, että asioita jaetaan itsestään myös muille vaikka ei niin läheisissä tekemisissä oltaisikaan. 

Vierailija
12/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun sortin kiusaaja se varmaan on ja nauttii toisten kärsimyksestä.

En nyt diagnooseja heittelis ilman psykiatrin koulutusta.

Mutta mikset laita välejä vaan kylmästi poikki, jos kerran kärsit tilanteesta? Et ole hänelle mitään velkaa!

Vierailija
13/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä oo tarpeeksi luonnetta sanomaan suoraan mitään vaan jauhaa joko p*skaa tai esittää. Heitä pois tollaset turhakkeet!

Naurattaa nää teennäiset ihmiset joilla on aina jokin taka-ajatus kun pyytävät seuraan koska ovat valinneet ajatella, että juuri minä olen se syypää heidän ongelmiinsa ja se vihollinen jota täytyy tarkkailla ettei vaan käy mitään. Huoh. 

Vierailija
14/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan kysy jos kiinnostaa? Jos et ole niin läheinen että kehtaa kysyä niin miksi sua silloin kiinnostaa? Miksi niitä omia asioita pitäisi muuten vaan olla kokoajan julkistamassa kaikille ihmisille?

Vierailija
15/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aloittajan pitäisi olla ystävällinen tuttavalleen koska hän kärsimystä kärsien saapuu viihdyttämään häntä yksinäisyydessään!!!! Muakin alko säälittää!!!! Mutta se ootkin sä, etkä AP

Vierailija
16/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan aikuinen työssäkäyvä mutta olen tottunut siihen, että asioita jaetaan itsestään myös muille vaikka ei niin läheisissä tekemisissä oltaisikaan. 

Emme ole täällä täyttämässä vaatimuslistasi vaatimuksia :) ei ole kovin kiinnostavaa tai luottamusta herättävää vaatia vaatimuksia :) -eri

Vierailija
17/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää teennäiset ihmiset joilla on aina jokin taka-ajatus kun pyytävät seuraan koska ovat valinneet ajatella, että juuri minä olen se syypää heidän ongelmiinsa ja se vihollinen jota täytyy tarkkailla ettei vaan käy mitään. Huoh. 

Kuulostaa enemmän oman pääsi sisäiseltä oirehdinnalta tämä teksti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä