Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön voitto työttömyys tuista sakkomaksujen vuoksi

Vierailija
18.12.2025 |

Työtön Voitto Davidsson luopuu työttömyystuesta, koska ei halua olla taakka Ypäjälle

Kuntien lasku työttömyydestä on kasvanut jo 64 prosenttia. Voitto Davidssonin mielestä sakottaminen on epäoikeudenmukaista ja kohtelee pikku kuntia väärin.

https://yle.fi/a/74-20199251

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 10 vuotta työtön. Paljonkohan sakko minusta on. Tässä kunnassa on 2500 työtöntä ollut pitkään. Sakko on varmaan miljoona.

Vierailija
2/4 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 10 vuotta työtön. Paljonkohan sakko minusta on. Tässä kunnassa on 2500 työtöntä ollut pitkään. Sakko on varmaan miljoona.

Olisko peiliin katsomisen paikka?  Mikä on ammattisi ja osaatko tehdä yhtään mitään jos ei kymmeneen vuoteen mitään työtä ole löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko peiliin katsomisen paikka?  Mikä on ammattisi ja osaatko tehdä yhtään mitään jos ei kymmeneen vuoteen mitään työtä ole löytynyt.

Olen kuule rakentanut neljä taloa ja olin raksatöissä 18 vuotta.

Vierailija
4/4 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut työelämässä 30 vuotta ja nyt 3 vuotta työtön kun 50 vuotias ei kelpaa työmarkkinoille.  Olen maksanut  veroja myös kuntaan josta nyt olen sakkotaakka.  

En tiedä mitä voin tehdä että voin välttyä taakan roolista