Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on kyllä mentävä just nyt pollissilaitokselle tekemään ilmoitus kunnianloukkauksesta ja herjauksesta ja ties mistä =((

Vierailija
22.04.2007 |

Tuossa läskipossu-ketjussa herjattiin myös minun lastani. Tunnistin hänet kuvauksista aivan selvästi. Joku vastaajista puhui laihasta luikusta, joku luurangosta. Joku puhui Dumbon korvista. Tiedän kyllä, että tarkoititte juuri minun lastani.

Itse käytämme fiksumpia ilmaisuja, vaikka emme olekaan akateemisia. Sanomme, että lapsi on alipainoinen, emme puhu luurangoista eikä luikuista. Korvat ovat kyllä aivan selvästi hörökorvat, mutta puhumme ulkonevista korvista. Dumboksi emme häntä nimittele (korkeintaan selän takana, kun lapsi ei kuule).

Kyllä tämä on selvästi rikosilmoituksen paikka. Tulette vielä katumaan sanojanne. Raastuvassa tavataaan!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kyseessä vain kuitenkin olisi minun lapseni?! Mites olisi jos aletaan vaikka ryhmäkannetta nostamaan?

Vierailija
2/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö silloin ravintoterapeutti olisi oikeampi osoite..? ;)

Ps. Ei kannata välittää ihan kaikesta mitä muut kirjoittelevat, mutta osassa kritiikkiä voi piileä totuuden siemen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä nyt olet erehtynyt. Tunnistin kuvauksista aivan selvästi OMAN lapseni. Olen varma, että kenenkään muun ulkoneva-korvaisen lapsen äiti ei ole lastaan koulun pihalla vastassa joka päivä pipon kera...

ap

Vierailija
4/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä oikein paljon. En tiennytkään, että ravintoteraputilta löytyy apu ulkoneviin korviin.

ap

Vierailija
5/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap! Katsoin että kirjoitin sinne ketjuun missä ei saisi antaa kritiikkiä selkeästi ylipainoisesta lapsesta...

Vierailija
6/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti toi " akateemiset asuu vuokralla - amikset omistusasunnoissa" . Tiedän, että tarkoittaa juuri mua, koska olen akateeminen ja asun vuokralla.

Vierailija
7/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oot todella ÄÄLIÖ!! YMMÄRRÄTKÖ Ä-Ä-L-I-Ö?!?!?!?!?!

Vierailija
8/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen ole tuommoista suustani päästänyt. Mutta ei kai siellä oikeudessa sentään käsitellä vuokralla asuvien ja omassa talossa asuvien asioita samana päivänä?

ap

Vierailija
9/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis oot todella ÄÄLIÖ!! YMMÄRRÄTKÖ Ä-Ä-L-I-Ö?!?!?!?!?!

Vierailija
10/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano todellakin sit ku saa nauraa...

Vierailija
11/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi selvittää parasta aikaa ip-osoitettasi.

Vierailija:

Sano todellakin sit ku saa nauraa...

Vierailija
12/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitte kuka on minkäkin ketjun aapee.

Vierailija
13/13 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen meni. Olen kyllä ap, mutta vain tässä ketjussa. Eikä housuissa ole paskaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä