Onko teillä näitä jouluaterialla? (peukutusketju) 🎅🏻🐷🥔🍗🥚🍲🎄
Aloitan.
Kinkku
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Miten maksalaatikolla on noin vähän suosiota? Minulle tärkein jouluruoka lanttu ja porkkanalaatikon ohella.
Maksalaatikko on halvasta halvin arkiruoka, jos siitä ylipäätänsä tykkää. En ole sitä syönyt kuin ala-asteella pakotettuna noin 30v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten maksalaatikolla on noin vähän suosiota? Minulle tärkein jouluruoka lanttu ja porkkanalaatikon ohella.
Taitaa olla alueellinen perinne, samoin kuin tuo karjalanpaisti tai jouluhauki
Samaa epäilen. Mulle tärkein jouluna on ollut karjalanpaisti, karjalasta kun on suku peräisin. Joulukinkusta en niinkään välitä, eikä sitä ole ollut nyt vuosiin, mutta mummin tekemää karjalanpaistia on pakko saada. Toki syön muulloin myös karjalanpaistia mutta resepti on silloin hieman eri. Perinteitä kunnioittaen :)
Vierailija kirjoitti:
Herkuttelujuustoja
Nää kuuluu aikuisten uudenvuoden aaton juhlintaan hyvän viinin ja hillon kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko on halvasta halvin arkiruoka, jos siitä ylipäätänsä tykkää. En ole sitä syönyt kuin ala-asteella pakotettuna noin 30v sitten.
Itsetehtynä aika toisenlaista kuin Saarioisen halpis.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI menette typerän pupan juttuihin mukaan!
Oletko väärässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Ei lukenut että puppa ja mitä väliä kun ketju on asiallinen ja mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko väärässä ketjussa?
JOULULUMPPUA
ALKUMETREILLÄ PUPAN KUVATERVEISET!
Silliä kullekin ja pennuille jaffaa.
Käydään saunassakin, jos ukko tahtoo vihtua. Kyllä joulunperinteet jälleen tutuilta vieksahtaa. Metsän eläimiäkin muistetaan sillä, niin on kettu vinossa ja yökynttilän sydänkin sykkiipi loistossaan.
Joulu on sentään ilon ja onnen juhla.
Ja mirhamia
Jaa mirhamia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainoa, joka syö maksalaatikkoa, on koira.
Vierailija kirjoitti:
Muikkuja
Muikut ja silakat eivät kuulu joulupöytään toisin kuin silli.
On paketti kinkkuviipaleita, lanttulaatikko, salaatti ja perunalaatikko.