Mitä mieltä nykymusiikista?
Siis Suomen musiikista.
Esim. suomiräppi, -poppi ja rokki tms.
Nämä Mirellat ja Turistit ja Arekset ja sen sellaiset.
Minun mielipiteeni:
Aika tylsiä. Lauletaan huumeista, naisista (mieslaulajat), miehistä (naislaulajat) ja seksistä ja teennäisestä rakkaudesta vaikka oikeasti halutaan vain sänkyyn tai jotain.
Sano vain oma mielipiteesi, minun ei ole ainoa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ottaa päästä kuinka paljon nykymusiikki lainaa suoraan vanhoja hittejä. Suomalaisessa musiikissa sitä tehdään huomattavasti vähemmän, siitä iso kiitos Suomen muusikoille tai lauluntekijöille.
Ihan samalla tavalla esim Beatles, Led Zeppelin ja Rolling Stones lainasi/varasti vanhoista hiteistä
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kuuntelen Käärijää ja Mirellaa kuin jotain ummehtunutta ja tylsää Kirkaa tai Eppu normaalia.
Kirka vielä LAULOI nämä varsinkin nuoret naislaulajat piipittävät suun etuosalla, Eppu mussuttaa löysin poskin
En tiedä mitään nykymusiikista, Spotify sano 44v musiikkimaun iäksi. Kaveri melkein suuttu, kun rupesi uhoamaan, että miten en ole jonkun Mirandan vai mikälie timantteja kuullut, kun soitetaan joka paikassa. No ei minun Spotifyssa soiteta ja muualta en kuuntele. Muutama vuosi sitten totesin, että jokainen silloinen suomalainen nuori naisartisti kuulostaa ihan samalta. Suomiräppi nyt on ihan paskaa muutenkin ja räpistä menee 90-2000 jenkkiräppi. Viime vuoden kuunnelluin artisti oli Britney Spears ja toisena Aqua, edellisvuonna P!nk. Fiilistelen yksittäisiä biisejä, kuten viimeaikoina Lambrettan Bimbo jossain Prismassa jossa speedrunaan kaupan läpi ihmisiä vihaten sama vauhti ja ilme kun kyseisen biisin musavideon alussa.
Ei tule jäämään historiaan kun todella harvalle. Ei millään jää suurelle yleisölle ikivihreiksi, joita soitetaan vielä 20-30 vuoden päästä kuten 60-90-luvun musiikki.
Lähinnä ottaa päästä kuinka paljon nykymusiikki lainaa suoraan vanhoja hittejä. Suomalaisessa musiikissa sitä tehdään huomattavasti vähemmän, siitä iso kiitos Suomen muusikoille tai lauluntekijöille.