Ison perseen ihannointi
Mikä siinä isossa perseessä kiihottaa? Ja nyt en puhu mistään treenatusta ja ryhdikkäästä pepusta vaan näistä laardiperseistä, jotka ovat käytännössä täynnä läskiä ja hyllyvät puolelta toiselle kävellessä. Eräs kansanedustaja tulee muun muassa mieleen. Käytännössä sellaista ihmistä ei voi panna kuin lähärissä tai jos uskaltaa, niin pyytää ratsaille. Takaapäin ei tee mieli edes yrittää ja sivuttain ei yllä lähellekään edes 20cm meisselillä.
Treenattu ja lihaksikas perse on taas täysin eri juttu, kun tietää että omistajalta löytyy voimaa ja kestävyyttä olla eri asennoissa sekä usein myös intoa eri tavalla kuin näillä rasvaperseillä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen ihmetellyt minäkin. Olen itse rasvaperseen omistaja ja ällöttäähän se helvetisti. Tosin olen vain joku 160.5cm/63kg eli en ihan ylipainoinen vielä bmi:n mukaan. Olen läskifetissiä todellakin ihmetellyt mutta ei voi mitään, jotkut siitä näköjään tykkää. Ja hyvä niin koska muuten tuleva mahdollinen poikaystäväni ällöksyisi kehoani, jos kukaan ei siitä tykkäisi. En minä voi sitä todellakaan tajuta mutta onneksi jotkut kuitenkin tykkää. Alastonta peppuani kun kattoo niin on täynnä ihraa ja selluliittia, reidet tietysti myös. En ole lähelläkään laihaa. Hyi. Mutta luojalle kiitos fat admirereista i guess.
Väitän että noilla mitoilla et vielä pääse isojen rasvaperseiden kategoriaan, mutta jos itseäsi se häiritsee niin aina voi asialle tehdä jotain. Salilla tai kotona voi tehdä paljonkin oman kehonkuvan ja erityisesti olotilan parantamiseksi. Myös mieliala paranee merkittävästi hyvällä treenillä ja kunhan muistaa olla itselleen armollinen ja antaa aikaa ja katsoo mitä suuhunsa laittaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen ihmetellyt minäkin. Olen itse rasvaperseen omistaja ja ällöttäähän se helvetisti. Tosin olen vain joku 160.5cm/63kg eli en ihan ylipainoinen vielä bmi:n mukaan. Olen läskifetissiä todellakin ihmetellyt mutta ei voi mitään, jotkut siitä näköjään tykkää. Ja hyvä niin koska muuten tuleva mahdollinen poikaystäväni ällöksyisi kehoani, jos kukaan ei siitä tykkäisi. En minä voi sitä todellakaan tajuta mutta onneksi jotkut kuitenkin tykkää. Alastonta peppuani kun kattoo niin on täynnä ihraa ja selluliittia, reidet tietysti myös. En ole lähelläkään laihaa. Hyi. Mutta luojalle kiitos fat admirereista i guess.
Väitän että noilla mitoilla et vielä pääse isojen rasvaperseiden kategoriaan, mutta jos itseäsi se häiritsee niin aina voi asialle tehdä jotain. Salilla tai kotona voi tehdä paljonkin oman kehonkuvan ja erityisesti olotilan parantamiseksi. Myö
Niin, en pääsekään, ei ole samaa tasoa kuin mainitsemallasi kansanedustajalla. Silti häiritsevän iso. Ja kun noita asioita just en haluaisi tehdä vaan haluaisin henkisellä puolella päästä eteenpäin asian kanssa, koko kehonkuvani on päin helvettiä ja olen yrittänyt paastota ja lenkkeillä yms mutta paino ei ole tippunut tuosta yhtään. Pitkässä ajassa olen toki laihtunut jostain 85 kilosta tähän. Mutta siihen se on nyt tyssännyt.
Menkää ääliöt muualle ihmisiä arvostelemaan! Ihmisiä on erilaisia, jos ette ole sattuneet huomaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että noilla mitoilla et vielä pääse isojen rasvaperseiden kategoriaan, mutta jos itseäsi se häiritsee niin aina voi asialle tehdä jotain. Salilla tai kotona voi tehdä paljonkin oman kehonkuvan ja erityisesti olotilan parantamiseksi. Myö
Minä alan treenata kotona koska saliin ei ole nyt varaa. Kyykyissä en oikein onnistu, se kohdistuu vain etureisiin se liike. YouTubessa on kuitenkin paljon treenivideoita ja yhden jonka tein, niin siinä oli useita liikkeitä, myös ristiinkyykkäystä, ja se liike tuntui pakaralihaksessa. Olihan siinä tietysti myös mm. peruskyykky ja yhden jalan kyykky.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Menkää ääliöt muualle ihmisiä arvostelemaan! Ihmisiä on erilaisia, jos ette ole sattuneet huomaamaan!
Ihmisiä on erilaisia, mutta kysymys olikin mikä niissä kiinnostaa tai kiihottaa?