Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sunnuntai 22.04.2007 töissä:

Vierailija
22.04.2007 |

Yksi kuolee.

Toinen juhlii syntymäpäiviään kymmenen vieraan kanssa.

Kolmas haluaa lähteä kävellen kotiin, vaikka molemmat lonkat on murtuneet ja yksin ei seisoa jaksa.

Neljäs ilmoittaa, että hän on masentunut ja saa aina olla vihainen ja ei voi syödä tälläistä paskaruokaa.

Viides huutaa ihan vaan siksi että on kiva kuunnella omaa ääntä ja kysy välillä kuka täällä metelöi.

Kuudes ei halua, että muilla käy vieraita kun hänen vaimonsa tulee vasta illalla.

Seitsemännen mies juottaa vaimolleen puoli litraa vettä ja viisi perunaa ja kahdeksan lihapullaa.

Kahdeksas kulkee edes takaisin ja ihmettelee miksi työvuoron aluksi kuollut ei tule syömään.

Yhdeksäs soittaa kelloa kymmenen minuutin välein ja kysyy tuleeko diakonissa huomenna.

Kymmenes hakee lehmiään ja ilmoittaa, että sinä siis minä olen täysin hyödytön ihminen kun en lehmää osaa lypsää.

Yhdestoista sanoo, perkele minä en yöpaitaa päälleni laita.

Kahdestoista haluaa koko lasillisen konjakkia ja ruuaksi rasiallisen voimariinia.

Kolmastoista huone on tyhjä sinne tulee huomenna uusi asukas.

Neljästoista sanoo sinä olet kiltti ja sulla on nätti tukka.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia työhönne!

t:hammashoitopuolen lh

Vierailija
2/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ilen illalla eräs potilas sanoi, että menisit jo hakemaan lapses hoidosta kyllä me täällä pärjätään.

sydämmeni suli....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa tämän palstan täydellisistä mammoista makaa samanlaisella osastolla joskus vaipoissaan.

Sen kun muistaisivat niin eivät ehkä olisi niin hanakkoja nostamaan itseään toisten yläpuolelle.

Mutta toisaalta, suurin osa täällä on vielä niin nuoria, että luulevat olevansa kuolemattomia. Nuoruus on onneksi sellainen vaiva, että siitä pääsee jokainen eroon. Tyhmyys taas monesti säilyy ja se on sääli.

Vierailija
5/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana viestiketju! Kerrankin lämminhenkinen, inhimillinen, kannustava keskustelu. Lämpimiä ajatuksia ap:lle, ja muillekin!

Vierailija
6/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja kamalaa ja hellyyttävää ja hermoja raastavaa, mutta täyttä elämää, vaikka elämä on jo päättymässä.

Jaksamista meille kaikille!

Vierailija
7/21 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä ajatuksia vanhusten parissa työskenteleville, osastoilla työskenteleville jne...

sh terveysasemalta =)

Vierailija
8/21 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yksi vanhustenhoitaja -

Vierailija
9/21 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en koskaan olisi voinut alkaa terveydenhuoltoalalle, en varsinkaan vanhusten tai hullujen hoitajaksi.

Vierailija
10/21 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

24

Vierailija
11/21 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajana vanhustenosastolla tai vaihtoehtoisesti mielenterveyspotilaiden osastolla?

Vierailija
12/21 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä jaksaisi itse moista, vaikka ei munkaan työ helppoa ja kevyttä ole.

Vierailija
13/21 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä sitten muitakin vanhainkodin hoitsuja paikalla :)

Vierailija
14/21 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin vanhusten hoitokodissa töissä. Hoidettuani asiakkaan pesut ja vaipatukset, hän sanoo usein: " Kiitos taas sinulle, kun autoit." Tulee hyvä mieli.

Hoidan toisen asiakkaan pesut ja vaipatukset, hän sanoo: " Saatanan hullu, minä tapan sinut!" Tuntuisi kurjalta jos ei tietäisi henkilön sairastavan käytöshäiriöistä dementiaa.

Rakastan työtäni.

Vierailija
15/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia työhönne! Kollega mielenterveyspuolelta

Vierailija
16/21 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä sneak peakista elämään, joka on minulle täysin tuntematonta. :)

Vierailija
17/21 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsumuksesta tuota tehdään. Ahneet hoitajat vain haluaa rahaa lisää. Lisää käsiparia, eikä rahaa. En halua maksaa lisää veroja sen takia, että paskaperseiden pesijät vaativat 500 euroa lisää liksää siitä, että istuvatvain kahvilla ja juoruavat.

Noihin hommiin ei kovin suurta älykkyysosamäärää tarvita.

Onneksi mulla on vakuutukset kunnossa, saan kunnon hoitoa.

Vierailija
18/21 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voit olla hölmö provo.

Vierailija
19/21 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin osittain. Dementikot on kyllä jotenkin ihania, ei ainakaan voi sanoo, että pahuuttaan tekisivät mitä sitten tekevätkin.

Vierailija
20/21 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin kaukana todellisuudesta, siksi sinusta me kaikki sairaanhoitajat ym. olemme noita kuvailemiasi " paskaperseenpesijöitä" . Olet oikesti säälittävä tapaus.