Sarah palkkasi juristin
Siis mitäh? Että mokaa, mutta ei edelleenkään ota vastuuta teostaan vaan alkaa riidellä. Jos saa potkut, niin saa potkut. Joka työpaikassa voi saada potkut, jos osottautuu epäsopivaksi. Tästä hänen toiminnastaan on aiheutunut ulkomailla asti keskustelua, ja kuolisin häpeästä, jos olisin itse hänen kengissään. Ihan hirveän noloa. Menisi nyt vaikka lomalle ja pois julkisuudesta ja anna tämän aiheuttamasi tilanteen rauhoittua täällä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Narsistisena aikakautena uhriutuminen on muotia!
Ei. Pöyristyminen joka helvetin asiasta on muotia.
Persuthan tätä vääntelyä jatkoi mutta missi aloitti koko jutun. Mutta saahan tälläkin toki julkisuutta
Uoti puhuu ex missistä tyttönä ja antaa ymmärtää tätä tytöntyllerö vedätetyn. Mansplainingia! Onko se eräänlaista rasismia. Tällä 22vlla ikäänkuin arvostelukyvyttömät tytönhupakolla on ollut äänioikeus neljä vuotta. Haluaako tämä tyttö raastuvanoikeuden-hovioikeuden vai peräti korkeimman oikeuden nyt julistavan hänet missiksi. Vai mihin tarkoitukseen juristi.
Niin mitä tarkoitusta varten Uoti palkattu?
Mitä missi vaatii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa jopa voittaa jutun
Eihän tämä mikään riita ole. Epäsopiva käytös tehtävään. Mitä riitelyä se on?? Jos ihminen kettuilee näin muka vitsillä ja kirjoittaa ylimielisesti vielä lentokoneessakin, niin ottaisi Sarah ihan itse sen vastuun. Eli överiksi meni ja sössi ihan itse hommansa. Hänet oli valittu edustustehtävään.
Se on just näin.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä tarkoitusta varten Uoti palkattu?
Mitä missi vaatii?
Ex-missi.
Sarah ei liity mitenkään aasialaisten pilkkaamiseen, vaan se kuvan kaappaaja.
No jos vaikka business-luokassa ilveillen Kosovoon. Heippa!