Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko ostaa uusi puhelin. Mikä kännykkä kannattaisi hankkia?

Vierailija
17.12.2025 |

Pakko hankkia uusi puhelin vanhan samsungin tilalle. Näyttö rikki, akku toimii vajaan päivän ja viimeisin niitti, puhelimella ei pääse enää pankin sovellukseen. Suositelkaa mikä kännykkä kannattaisi ostaa.  Puhelin tulee ihan peruskäyttöön, puhelimena, netissä surffailua mm. AV, laskujen maksu yms.. Toiveena hyvä kamera. Ei ole pakko olla markkinoiden halvin, vaan hyvä hinta-laatu-suhde ja kestävä, ettei ihan heti tarvitsisi miettiä uuden  hankintaa. Suosituksia, kiitos 😊

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko se saa maksaa?

Vierailija
2/21 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että osaisin ottaa hyötyä irti yli 1000e puhelimesta ja minun status ei nouse vaikka olisi kuinka kallis puhelin. Eli sanotaan nyt sitten max 1000e.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/21 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oneplus 15. 

Myös 13 tai 13R jos vielä löytää noita viime vuoden malleja, taidettiin myydä aika lailla loppuun bf:ssä. 

Noissa 4/6 vuoden päivityslupaus. 

Samsungilla tietysti nykyään 7/7 vuoden päivitykset, joka on markkinoiden terävintä kärkeä. Jos saa tarjouksesta S25 Ultran alle tonniin, niin semmoinen sitten.

Vierailija
5/21 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tärkein ominaisuus tässä tapauksessa on se, että luuriin saa mahdollisimman pitkään käyttöjärjestelmän päivityksiä.

Vierailija
6/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S25 ultrassa paljon AI ominaisuuksia mm. kamera varmistaa ettei kellään silmät kiinni kuvassa. Mä oon vissiin vanhanaikainen, kun haluan että kuvat on aitoja. Ja saa rypytkin näkyä jos niitä on. 

Mutta pitkä käyttöjärjestelmän päivitys kuulostaa hyvälle.

Vierailija
7/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti Samsung niin ei ole kiinalainen ja sehän on pääasia

Vierailija
8/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pukki tuo uudet Iphonet kaikille. Toimivat hyvin.

Vierailija
9/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin harkita tätä jos olisi tarve vaihtaa kännyä.

https://mobiili.fi/2025/12/16/uusi-jolla-puhelin-kerannyt-jo-yli-5-000-…

Vierailija
10/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan vaan näppäinpuhelin, ei siis älypuhelinta ollenkaan? En ole itse koskaan omistanut älypuhelinta, enkä ole ostamassakaan.

Vierailija
11/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi ihan vaan näppäinpuhelin, ei siis älypuhelinta ollenkaan? En ole itse koskaan omistanut älypuhelinta, enkä ole ostamassakaan.

Laskujen maksu ei taida sillä onnistua

Vierailija
12/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, mutta itse en tuollaista toimintoja tarvitse. En saa koskaan mistään mitään laskuja, jotka pitäisi jotenkin maksaa. Käytössäni on mm. prepaid-liittymä. Toivon, että Nordea ottaisi poistamansa laskujenmaksuautomaatit takaisin käyttöön. 

Vierailija
13/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha on vieläkin kuin uusi, mutta kun Jolla tulee kohtapuolin ,niin kokemuksia siitä innolla odottelen... jos menee niin hyvin kuin nyt näyttää, niin saattaapi seuraava olla JOLLA

Vierailija
14/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pösilö ehdotat näppäinpuhelinta vain siksi, ettei sinulla ole ikinä ollut älypuhelinta? Ap kertoi varsin selkeät speksit puhelimen perusominaisuuksille.

Vierailija
15/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietysti Samsung niin ei ole kiinalainen ja sehän on pääasia

Niinhän sinä kuvittelet.

Vierailija
16/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha-asiat hoidetaan tietenkin tietokoneella samoin kuin kaikki muukin jotain nettiselailua isommat asiat.

Vierailija
17/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen pixel niin ei ole ylimääräistä, vain puhdas android.

Vierailija
18/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, mutta itse en tuollaista toimintoja tarvitse. En saa koskaan mistään mitään laskuja, jotka pitäisi jotenkin maksaa. Käytössäni on mm. prepaid-liittymä. Toivon, että Nordea ottaisi poistamansa laskujenmaksuautomaatit takaisin käyttöön. 

PÄÄSISIPÄ ITSE SAMAAN ASEMAAN ettei laskuja tule....

Vierailija
19/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse arvostan isoa näyttöä ja sen takia myös isoa akkua. Lähtisin katsomaan luureja, joissa akku on vähintään 5000mA ja nopea lataus (60W<). Malleja löytyy paljon, mutta itse pudotan Samsungin pois, koska täynnä heidän omia ratkaisujaan ja esim puheesta tekstiksi (Suomenkieli) ei onnistu heidän puhelimissa kielituen puuttumisen takia. Google Pixel ja OnePlus puhelimet saavat ensimmäisinä yleensä Android OS ja tietoturva päivitykset.

Vierailija
20/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha-asiat hoidetaan tietenkin tietokoneella samoin kuin kaikki muukin jotain nettiselailua isommat asiat.

Turvallisin tapa hoitaa pankkiasiat on tutkitusti pankin oma mobiilisovellus, ei ole pelkoa joutumisesta huijaussivustoille oikean sijaan.