Miksi täällä ihannoidaan lentäjiä?
Sama kysymys oli diplomi-insinööreistä. Lentäjät ja DI:t täällä palstalla koko ajan herutuksen kohteina. Mikä saa teidän silmissänne lentäjän näyttämään kuumalta? Palkka toki, onko muukin?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa palstalaisista on alimpien sosiaaliluokkien sosialistisia tuensaajia.
Siksi kovapalkkaiset lentäjät, DIt, lääkärit, juristit kuuluvat heidän fantasioihinsa.
Näistä vain lentäjillä on univormu. Ja he ovat työn vuoksi paljon poissa kotoa.
Ei lentäjiä heruta kuin ylilaudan trollit.
DI:lle löytyy kyllä oma fanikuntansa, älykkyydestä ja matemaattisesta lahjakkuudesta pitävät naiset, mutta niidenkin hehkuttajat taitavat olla ylilaudan trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa palstalaisista on alimpien sosiaaliluokkien sosialistisia tuensaajia.
Siksi kovapalkkaiset lentäjät, DIt, lääkärit, juristit kuuluvat heidän fantasioihinsa.
Ei aloitteleva DI voi hurrata palkallaan, minulla tytär tienaa yli tuplaten sen
4300€/kk paikkeilla nykyään DI aloituspalkka. Ihan ok se on vastavalmistuneelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei lentäjiä heruta kuin ylilaudan trollit.
DI:lle löytyy kyllä oma fanikuntansa, älykkyydestä ja matemaattisesta lahjakkuudesta pitävät naiset, mutta niidenkin hehkuttajat taitavat olla ylilaudan trolleja.
Kyllä lentäjillä pitää olla hoksottimet kunnossa ja älyä. Kaikki lentäjät joita tunnen ovat tosi fiksuja ja sellaisia skarppeja, mutta dippainssejä tunnen vaikka minkälaisia säätäjiä, lähipiirissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4300€/kk paikkeilla nykyään DI aloituspalkka. Ihan ok se on vastavalmistuneelle.
Eikä ole. Täällä maakunnissa ainakaan. Lapseni työllistyi juuri ensimmäiseen työpaikkaansa DI:na ja palkka 3700€.
jo vuoden olet haukkunut lentäjiä. oletko ruma vai pillun pihtaaja varmaan molempia. ottanet seuraaviksi uhreisi roska kuskit. kulta mekko päälle ja postalemaan roska pönttöjen viereen
Maisemakonttori, sanoi Ilmavoimien hävittäjälentäjä minulle finskin kapteenin pestistä. Niinkuin se onkin. Vastuulla voi silti olla satoja ihmisiä koneessa ja yleensä häntäheikit ja etenkin ryyppyveikot ei siihen hommaan sovellu. Tunnen kyllä yhden poikkeuksenkin em. sääntöön. Mutta hänkin otti työnsä tosissaan, vaikka muuten oli kuin ellun kanat. Olin nuorempana aktiivilentäjä, joten tiedän sen porukan yhteneväiset luonteenpiirteet. Huumorimiehiä ainakin lähes kaikki.
Vierailija kirjoitti:
jo vuoden olet haukkunut lentäjiä. oletko ruma vai pillun pihtaaja varmaan molempia. ottanet seuraaviksi uhreisi roska kuskit. kulta mekko päälle ja postalemaan roska pönttöjen viereen
Itse aloitus voi olla ihan asiallinen mutta sitten täällä alkaa trollit kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole
Eikös monissa gallupeissa lentäjän ammatti ole ollut yksi naisten silmissä seksikkäimmistä?
Lentäjiä ihannoidaan naisten keskuudessa, mutta diplomi-insinöörejä ihailee vain jotkut ilman naista olevat poikapuoliset nörtit/incelit.
Incelit ihannoivat muita miehiä, koska ovat kaappihomoja.
Naisia ei kiinnosta miehet ollenkaan, koska miehet on nykyään tyhmiä homoja ja laiskoja paskoja, joilla on vain kyrvännuppi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Hotteja <3
Yhtä hotteja kuin bussikuskit.
Lentäjähullu on hint tipersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Täällä maakunnissa ainakaan. Lapseni työllistyi juuri ensimmäiseen työpaikkaansa DI:na ja palkka 3700€.
Sulla mitään lapsia ole. Eikä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on DI ja tienasi vuosia uransa alussa jotain 3500-4000€.
Tytär verotettavaa 130 th vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko yksityisellä vai julkisella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitus voi olla ihan asiallinen mutta sitten täällä alkaa trollit kirjoitella.
Aloitus on misogyynistä paskaa. Hinttipoju tykkää
k y r v i s t ä.
Lentäjillä vaativa ja vastuullinen työ, ei todellakaan mikään perusjampan ammatti. DI:t nyt ei herätä mitään, lähinnä kädettömiä yliajattelijoita.