Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiö asensi omat palovaroittimet, mistä tiedän etteivät vakoile niistä minua?

Vierailija
17.12.2025 |

Taloyhtiön huoltomiehet ovat aina vaikuttaneet muutenkin epäilyttäviltä. Tuohan on helppo tapa saada vakoiltua vähäpukeisia naisia. Olen välillä kuulevinani sellaista korkeataajuista sähkövirtaa aina kun liikun niiden lähettyvillä. Voinko ottaa isännöitsijään yhteyttä? Erittäin outoa myös, että se ei ollut edes vaihtoehto että itse asentaisi palovaroittimet? Vaikka olen näin tehnyt viimeiset 20 vuotta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puhumaan ilkivallasta taloyhtiötä kohtaan ja katso johtaako se johonkin. Tai alat värkkäämään p ommia.

Vierailija
22/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalle maalle joutunut kaskelotti on omimmillaan suihkussa käydessään. Tässä kuulette kaskelotin laulua veden alla. Se saattaa kuulostaa katsojan silmiin vain omituiselta ulinalta, mutta sen melodiarakenne ja taajuusvärähtelyt houkuttavat luokseen harppuunankantajaa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedäkään, mutta laki muuttui ja palovarottimet ovat taloyhtiön vastuulla ensi vuoden alusta

Vierailija
24/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mummo valitti pahasta hajusta seinän sähkötöpselistä. No naapurin tupakankärythän  sieltä tuli läpi seinän!

Vierailija
25/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon.

Vierailija
26/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään, viisainta on pitää alumiinifoliosta tehtyä viittaa ja hattua sisällä.

Mä meinasin tyhmänä ehdottaa, että peittäisi sen hälyttimen foliolla, mutta sun tapasi on parempi!

Vierailija
27/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lääkkeet, ne lääkkeet...

En ole ap, mutta maailmalla tulee jatkuvasti vastaan tapauksia, joissa vuokranantaja on asentanut kameroita naisvuokralaisten asuntoihin. Pervot asentavat kameroita naisten vessoihin ja sovituskoppeihin. Tietyissä maissa kehoitetaan olevan varovainen, koska hotellihuoneessa tai Airbnb:ssäkin voi olla kameroita.

Täällä ollaan onneksi vähän jälkijunassa tällaisen salakatselun suhteen, mutta on naiivia ajatella, ettei sitä voisi täällä ikinä tapahtua. Tuollaiset kamerat ovat nykyään todella pieniä ja huomaamattomia.

Toki yksityisen vuokranantajan palohälytin olisi epäilyttävämpi. Taloyhtiötä tuskin tarvitsee epäillä, varsinkin jos asennusfirma on luotettava.

Kuin usein palovarotin on kylppärissä?

Vierailija
28/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin niillä vakoillaan sinua. Ihmiset vaan ovat niin naiveja etteivät usko tuon olevan totta. 

Vierailija
29/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laki kieltää niitä vakoilemasta. 

Mitä sillä on väliä mitä laki kieltää kun se ei vaan pysäytä mitään  tapahtumia yhtään mihinkään.

Vierailija
30/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse peitin se kakalla. Nyt siihen on kuivunut semmoinen hauska kuori ja vakoilu loppui siihen.

Nyt tosin taloyhtiön auto on joka päivä parkissa kadun äärellä. Olin näkevinäni siellä kiikaroivan huoltomiehen.

Vierailija
31/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan mummo valitti pahasta hajusta seinän sähkötöpselistä. No naapurin tupakankärythän  sieltä tuli läpi seinän!

Pistorasioiden kautta levitettävä homokaasu onkin paljon salakavalampaa, koska se on täysin hajutonta.

Vierailija
32/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitä ne palovaroittimet foliohatulla. 

Faradayn häkki siis.

Vierailija
33/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periatteessa se voikin olla mahdollista, ei luultavasti todennäköistä, mutta täysin mahdollisuuksien rajoissa. Sen verran hämärissä käsissä nuo huoltohommat ovat toisinaan.

Vierailija
34/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin vakoilevat. Mistä ne muuten tietäisi mihin aikaan asukkaat laittaa ruokaa tai käyvät suihkussa. 

Vierailija
35/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla harhoja? Kuinka vanha olet?

Vierailija
36/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän sä tiedät että vakoilevat. Vai eikö ne teille jättänyt lappua että saattavat ajoittain tarkistaa yhteyden varoittimessa olevan kameran ja mikrofonin kautta? 

Vierailija
37/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu nyt kun tuon arvailun kerroit, että meillä vakoillaan myös. Mutta meidän varoittimissa ei ole pattereita. Haittaako se?

Vierailija
38/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskeskukset vakoilevat myös, siellä, oli taulu jossa oli pohjakartta ja jossa punainen piste. Siinä luki olet tässä! Tiesivät tarkalleen missä olin.

Vierailija
39/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen sua juurikin kamerasta. Jumppaisit vähän ja hiuksetkin voisit harjata. 

T. taloyhtiön hallituksen jäsen, N29

Vierailija
40/51 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laki kieltää niitä vakoilemasta. 

ei me kerrota lakille, että me vakoillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi