Taloyhtiö asensi omat palovaroittimet, mistä tiedän etteivät vakoile niistä minua?
Taloyhtiön huoltomiehet ovat aina vaikuttaneet muutenkin epäilyttäviltä. Tuohan on helppo tapa saada vakoiltua vähäpukeisia naisia. Olen välillä kuulevinani sellaista korkeataajuista sähkövirtaa aina kun liikun niiden lähettyvillä. Voinko ottaa isännöitsijään yhteyttä? Erittäin outoa myös, että se ei ollut edes vaihtoehto että itse asentaisi palovaroittimet? Vaikka olen näin tehnyt viimeiset 20 vuotta.
Kommentit (51)
Meillä käyvät myös asunnossa poissaollessani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käyvät myös asunnossa poissaollessani.
Tuo Ap nyt taitaa jo olla ihan poissa tolaltaan, mutta kun kerran aloitti niin kestäköön.
Tarkkaile palohälytintäsi pimeässä.
Varma merkki vakoilusta on silloin tällöin näkyvä punainen välähdys.
Se kertoo siitä että piilotettu radiolähetin lähettää pakatun video- ja audiomateriaalin viranomaisille.
Radio toimii vain pienen hetken kerrallaan etteivät vakoilun paljastamiseen tarkoitetut laitteet ehdi havaita radiolähetystä.
Taloyhtiö on ovela. Palovaroittimeen saa asennettua pienen palan magnesiumia, joka palaa erittäin kuumasti ja sytyttää räjähdysmäisen tulipalon. Kukaan ei osaa epäillä, että palo alkaa sinun palovaroittimestasi.
Näin päästään eroon inhottavasta työttömästä valittajasaarnaajasta.
Ei me mitään vakoilla! Olet vainoharhainen!
Ps. eikö toi riisi kannattaisi huuhdella ennen keittämistä?
Tuskinpa ketään kiinnostaa salakatsella 57v 120kg av-mammaa, joten älä huoli😜😜
Voit olla vainoharhainen, mutta se ei sulje pois sitä etteivätkö he myös vakoilisi sinua.
Nukahdin kun on näin tylsät jutut, hernekeitto kerkisi jäähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Ostoskeskukset vakoilevat myös, siellä, oli taulu jossa oli pohjakartta ja jossa punainen piste. Siinä luki olet tässä! Tiesivät tarkalleen missä olin.
Tarkoituksesi oli vitsailla, mutta tässä todellisuutta nykypäivän Suomesta (ei siis Kiinasta):
Ideapark seuraa kävijöitä muun muassa lämpökameroin Tietosuojavaltuutettu antoi lisäaikaa selvityksen tekemiselle
Eteisen lämpökamerat kertovat esimerkiksi asiakkaan sukupuolen ja iän sekä viipymän kauppakeskuksessa. Ulkoalueilla käytettävä rekisterikilpiin perustuva tunnistusjärjestelmä puolestaan kertoo, miltä paikkakunnalta auto on.
https://www.ilkkapohjalainen.fi/ideapark-seuraa-kavijoita-muun-muassa-lampokameroi/12405230
Ei taloyhtiöllä ole osaa, ei arpaa. Kela on tämän takana, valvoo ihmisten toimintakykyä ja aktiivisuutta.
Minua huolestuttaa myös se, että niitä kameroita saattaa olla kukkaruukussa. Kameroita saattaa olla vaatteissa ja ne paikantavat sinun sijaintisi.