Revitkö pelihoususi, jos sosiaalitoimi antaa köyhälle jouluruokiin 120€?
Kommentit (46)
Eikös sieltä voi saada nykyään ihan lainaakin pieniä summia?
En revi. Pitäisikö housut revetä jos köyhä saa 100€ vai 140€. Kumpi olisi isompi ongelma?
Revin, ja huudan tappouhkauksen perään.
-Nalle w
Joo, koska onhan kaikki mitä joku muu saa suoraan minulta pois.
Ei mulla edes oo pelihousuja. Kalsareissakin jo valmiiksi reikiä.
Riippuu siitä, annetaanko summa sinkulle vai viisilapsiselle perheelle.
Minulla ei ole pelihousuja ja tapanani ei ole repiä housuja mistään syystä.
Oletuksesi on näin ollen väärä.
Kyllä. Persuna olisin senkin antanut ampumaradoille ja herätyskristillisille. Poloiset saivat jouluksi vaivaiset 50 miljoonaa euroa.
120 on mielestäni minimi, millä saa pienen perheen jouluruuat. Jokaisella on oikeus Jouluun. Jeesus on köyhien ja yksinäisten puolella.
Eikös raamatussa sanottu että köyhän pitäisi kärsiä joulunakin? Jeesus illasti vain ökymiljardöörien kanssa muistaakseni.
Konalako siellä taas esittää, että sossu olis antanu 120 ihan vain joulua varten? Tasan kerran voivat myöntää harkinnanvaraista, jos hyvä syy, mutta vain kerran, joten jos sen jälkeen tulee jotain, että tarvitsis hakea harkinnanvaraista, saa varautua, ettei tipu eikä lirise.
Kuulostaa aika paljolta, ei mulla ole koskaan mennyt kauppaan noin paljoa
En, paitsi siinä tapauksessa jos ovat muita kuin kristittyjä koska eihän he joulua juhli.
Jos joku voisi lahjoittaa minulle kinkun, saaristolaisleipää, graavilohta, jouluisia laatikoita ja leivonnaisia. Konvehteja, Blossaa. Ja joulukukka toisi aina hyvän mielen. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Joo, koska onhan kaikki mitä joku muu saa suoraan minulta pois.
Yleinen vasemmistolainen ajatus virhe aina yhtä suuresta yhteisestä kakusta, jota jaetaan
Aika paljolta kuulostaa, minulla menee parikymppiä