Pärjäätkö 300 eurolla kk kun hallitus leikkaa puolet tuista?
https://www.verkkouutiset.fi/a/toimeentulotuen-leikkaus-vie-kannustimet…
300 eurosta työttömän pitää maksaa vielä vuokran omavastuu, netti ja muita laskuja. Ruokaan ei ilmeisesti jää kovin montaa euroa.
Kommentit (50)
Minä pärjään hyvin n. 3200€ nettopalkalla kuussa, mutta vastineeksi käyn viitenä päivänä viikossa töissä.
Suosittelen tätä muillekin ratkaisuksi talousongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut jo joillakin pitkään todellisuutta. Ja hätätilanne ihmisillä.
Töihin?
Teidän firmako palkkaa, otan sitten parit kaljat aina työpäivän aikana, ihan vain mainitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut jo joillakin pitkään todellisuutta. Ja hätätilanne ihmisillä.
Töihin?
Ei vaan äänestän vasemmistoa ja paremmat tuet.
Hehän tuovat lisää tukien nostajia maahan, jolloin jaettava potti pienenee, eli olet ymmärtänyt logiikan väärin.
300e ruokien jälkeen kaljaan per kk on kyllä aika vähän, tiukkaa tekee, en ymmärrä miten tupakoitsijat pärjäävät?
Vierailija kirjoitti:
300e ruokien jälkeen kaljaan per kk on kyllä aika vähän, tiukkaa tekee, en ymmärrä miten tupakoitsijat pärjäävät?
Stökköillä ja venäjän tupakilla.
Vierailija kirjoitti:
R kioski kannattaa ryöstää ja sitten saa valtiolta täyshoidon jos leikataan tukia eikä 300 eurolla voi maksaa asumista.
Kyllä abc tai lähikauppa on myös vaihtoehto.
R-kioskin työntekijä.
Jos virkamies aiheuttaa toiselle voimakasta ruumiillista tai henkistä kärsimystä
1)
saadakseen hänet tai muun henkilön tunnustamaan tai antamaan tietoja,
2)
rangaistakseen häntä jostakin hänen tai jonkun muun tekemästä tai tekemäksi epäillystä teosta,
3)
pelotellakseen tai pakottaakseen häntä tai muuta henkilöä tai
4)
rodun, kansallisen tai etnisen alkuperän, ihonvärin, kielen, sukupuolen, iän, perhesuhteiden, seksuaalisen suuntautumisen, perimän, vammaisuuden, terveydentilan, uskonnon, yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen toiminnan tai muun näihin rinnastettavan seikan perusteella,
hänet on tuomittava kidutuksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kahdeksitoista vuodeksi sekä lisäksi viraltapantavaksi.
Kidutuksesta tuomitaan myös virkamies, joka nimenomaisesti tai hiljaisesti hyväksyy alaisensa tai muutoin tosiasiallisessa määräysvallassaan ja valvonnassaan olevan henkilön 1 momentissa tarkoitetun teon.
Yritys on rangaistava.
Tämän pykälän virkamiestä koskevia säännöksiä sovelletaan myös julkista luottamustehtävää hoitavaan henkilöön ja julkista valtaa käyttävään henkilöön sekä viraltapanoseuraamusta lukuun ottamatta julkisyhteisön työntekijään ja ulkomaiseen virkamieheen.
Henkinen kärsimys on epämukavuuden, tuskan tai kivun tunnetta, joka voi olla voimakasta ja pitkäkestoista, ja se eroaa fyysisestä kivusta lähinnä olemalla tunnetilaan liittyvää, vaikka voi aiheuttaa myös fyysisiä oireita. Se voi syntyä monenlaisista loukkauksista tai vastoinkäymisistä, ja sen vakavuus riippuu tapahtuman luonteesta ja uhrin kokemuksesta
En pärjää, eikä pärjää kukaan muukaan. Onneksi näpistely on sallittu.
Vierailija kirjoitti:
En kun käyn töissä
Et kauaa. Hihiihi.
Kuulin huhuja työnantajaltasi.
Pieni moka tietää suuria menetyksiä. Mites kun työpaikkoja ei ole ja niitä pitää silti hakea. Haamu työpaikkoja on työmarkkinatorilla paljon ja jos työkkäri saa tietää että on hakenut haamutyöpaikan niin tuet pienenee.
Toistaiseksi olen pimeillä töillä tienannut tarpeeksi että olen pärjännyt 6 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä pärjään hyvin n. 3200€ nettopalkalla kuussa, mutta vastineeksi käyn viitenä päivänä viikossa töissä.
Suosittelen tätä muillekin ratkaisuksi talousongelmiin.
Kerro se melkein 300,000 työttömälle idiootti!
Miten voi mennä töihin kun virolaiset huijari firmat vie kaikki työpaikat.
Kannattaa tehdä aina valitus päätöksestä, koska se on perustuslain vastainen.
Perustin yrityksen, kun olen hyvä tekemään käsitöitä. Ompelen ja neulon. Töitä on riittänyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos virkamies aiheuttaa toiselle voimakasta ruumiillista tai henkistä kärsimystä
1)
saadakseen hänet tai muun henkilön tunnustamaan tai antamaan tietoja,
2)
rangaistakseen häntä jostakin hänen tai jonkun muun tekemästä tai tekemäksi epäillystä teosta,
3)
pelotellakseen tai pakottaakseen häntä tai muuta henkilöä tai
4)
rodun, kansallisen tai etnisen alkuperän, ihonvärin, kielen, sukupuolen, iän, perhesuhteiden, seksuaalisen suuntautumisen, perimän, vammaisuuden, terveydentilan, uskonnon, yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen toiminnan tai muun näihin rinnastettavan seikan perusteella,
hänet on tuomittava kidutuksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kahdeksitoista vuodeksi sekä li
Linnaan vaan mokomat ryöstäjät Orpo&Purra, henkinen väkivalta on rikos, mitä nämä kaksi harrastavat.
Pärjään. Olen tosi pihi. Sittenkun saan taas töitä säästän sellaiset 5000-10 000e
No siis jos kieltäydyn kaikista työllistämistoimista niin varmaan olen laskenut sitten että pärjään, tuskin muuten olisin niin hölmö että kieltäytyisin!
Vierailija kirjoitti:
R kioski kannattaa ryöstää ja sitten saa valtiolta täyshoidon jos leikataan tukia eikä 300 eurolla voi maksaa asumista.
Ei ärrän ryöstöllä enää linnaan pääse. Yhdyskuntapalvelua tulee ja paljon. Sama mennä niihin röihin.
Työkkärille ei kelpaa mikään selitys eli se alenee varmasti on meinaan kokemusta minulla kun minulla oli työkkäri aika ja ilmoitin että menen työhaastatteluun, sain karenssin silti. Yhdestä mokasta alenee siis tuet 50%