Mulla on sellainen olo että tää erotettu missi vielä voittaa tämän jutun
Koska onhan tää täysin absurdi juttu häntä kohtaan.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Missi oli kyllä ajattelematon ja toimi tyhmästi, mutta enemmän nolottaa nämä apinoivat kansanedustajat, heiltä odottaisi asiallista käytöstä ja arvokkuutta.
Juuri näin. Mitä tuon eerolan päässä oikein on pyörinyt. Kansanedustajilta ja ministereiltä odotetaan käyttäytymisetiikkaa. Marinhan halusi sitä ravistella pyörimällä juopuneena baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän saa korvausvaatimukset aiheuttamastaan haitasta koko Suomen matkailulle?
Entä jos me saadaan rasismista kirkuvat vassarit viimeinkin pöpilään potemaan harhojaan?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän saa korvausvaatimukset aiheuttamastaan haitasta koko Suomen matkailulle?
Koska Kiina maksaa koronan aiheuttamat haitat ?
Antaisi sarah nyt asian vain olla. Tyhmästi toimi mutta tämä riitely on vieläkin tyhmempää. Jää kyllä historiaan tempauksillaan ja sössi uransa ihan itse. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, kun Sarah nyt jossain haastattelussa totesi, että hänen ei olisi pitänyt saada potkuja tuollaisen asian takia. Samaan syssyyn kuitenkin tuomitsi perussuomalaisten kuvat ra.sis.tisina. Ristiriitaista, tuolla logiikalla pitäisi tuomita omakin käytös. Ja kyllähän siitä heittaamiskommentistakin näki, ettei Sarah suhtaudu tähän asiaan kypsästi.
Vaikka Sarah ei ole itse ottanut/julkaissut kuvaa, hän on itse tehnyt tuon eleen. Sama, kuin jos olisi ollut ystävänsä kanssa kahvilla, hassutellakseen hieronut suklaakakkua naamaansa ja ystävä olisi kirjoittanut kuvatekstin "somalinkaa syömäs". Loukkaavaksi olisi sekin koettu ja myrsky olisi noussut siitäkin. Turha sitä on selitellä, jos joku asia on tehty "läpällä" tai tarkoitettu sillä jotain muuta.
Minusta Sarahin on täysin turhaa kitistä asiasta ja pohtia oikeustoimia. Todellisuus nyt vain on se, että tietyissä pesteissä ei vain ole tuollaisii
Vaikka näin niin nuoruus on täynnä tuollaista tyhmyyttä, aina ollut.
Koko soppa ei tuota mitään hyvää yhtään kenellekään julkisuuspaisutteluineen. Julkisuus tässä ympärillä on paljon pahantahtoisempaa kuin itse hölmö päähänpisto. Koska sen (tahon joka ajaa kyttäyksen yhdenmukaistavan kontrollin lisäämistä uhkan poistajana) täytyy pönkittää kuvaa rasismivitsauksesta johon heillä on ratkaisu: julkiset nöyryytysrangaistukset ja maineenmustaus.
Ei minun maani tämä. Ei ole se Suomi missä kasvoin ja missä ymmärrettiin keskittyä oikeisiin asioihin pinnallisen hyveellisystemppuilun sijaan. Missä äkäinen kaunistelematon vastakulttuurimusa sai potkia ja kukoistaa. Missäs tämä nyt potkii?
Toivotaan niin. Onhan tämä nyt oikeusmurha.
Sen laulaja laulat, kenen leipää syöt. Missejä on potkittu vähäpätöisemmistäkin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ymmärtää itsekin tehneensä pahan ylilyönnin tässä asiassa, mutta sen myöntämisen sijaan tykittävät vain lisää ja kiikuttavat korvat punaisina studioihin sekä lehtien palstoille kaikenmaailman "asiantuntijoita" vakuuttelemaan kuinka tittelin vieminen missiltä oli oikea päätös.
Jos joku pilasi Suomen maineen niin MEDIA
Niin että hyssytellä pitäisi ja pitaa suu kiinni epäkohdista? Tää on kyllä perisuomalainen tapa ja siitä on päästävä eroon.
Juppihippipunkkari 2025: vassareille persettä näytin ja notkuin kaupungilla 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ymmärtää itsekin tehneensä pahan ylilyönnin tässä asiassa, mutta sen myöntämisen sijaan tykittävät vain lisää ja kiikuttavat korvat punaisina studioihin sekä lehtien palstoille kaikenmaailman "asiantuntijoita" vakuuttelemaan kuinka tittelin vieminen missiltä oli oikea päätös.
Se media, joka kuvan julkaisi, oli nimeltään Instagram. Julkaisun jälkeen kuva oli valmis liitämään ympäri maailman. Mitä me tehtäisiin tälle medialle, kielletäänkö insta? Vai pitäisikö kuitenkin napin painajan oppia vastuunsa?
Sanna Ukkolan ohjelma kannattaa katsoa. Asiallinen haastattelija, samoin Sarah. Ainakin itse ymmärsin paremmin miten asiat etenivät. Jäi kyllä vaikutelma, että Sunnevan tuki prosessin aikana oli heikkoa.
Harmi että sellainen hevosennaama tuli tilalle. Pitkä naama ja vinot silmät lähellä toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se media, joka kuvan julkaisi, oli nimeltään Instagram. Julkaisun jälkeen kuva oli valmis liitämään ympäri maailman. Mitä me tehtäisiin tälle medialle, kielletäänkö insta? Vai pitäisikö kuitenkin napin painajan oppia vastuunsa?
Kuvan ottajan ja nettiin laittajan vika, saisi saada rapsut
Sellainen olo? Kuvaile tarkemmin, että onko kuumetta, kivistääkö?
Kauneus ja fiksuus ei ole koskaan kulkenut käsikädessä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että sellainen hevosennaama tuli tilalle. Pitkä naama ja vinot silmät lähellä toisiaan
Kauniimpi kuin kosovolainen pallinaama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että hyssytellä pitäisi ja pitaa suu kiinni epäkohdista? Tää on kyllä perisuomalainen tapa ja siitä on päästävä eroon.
Juuri näin. Median tehtävä on kertoa mitä on tapahtunut, eikä olla kertomatta. Vähän surullinen olo siitä kuinka typeriä jotkut ihmiset ovat, koska oma agenda sumentaa ajattelun niin totaalisesti.
Jos kaverin tili oli yksityinen, niin syyllinen on se kuka tämän kuvan vuoti julki. Luulen että tämän ihmisen Sarah onkin haastanut ja siksi asianajaja. Jos tämä ihminen ei olisi ilkeästi levittänyt kuvaa medialle, niin mitään kohua ympäri Aasiaa ei nyt olisi.