Mulla on sellainen olo että tää erotettu missi vielä voittaa tämän jutun
Koska onhan tää täysin absurdi juttu häntä kohtaan.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Missin erottaminen oli kyllä ylireagointia, mutta siitä seurannut aivoton persuilu meni ihan omiin naurettavuuksiinsa. Muistakaa persut, että vaikka missi (toivottavasti) keissinsä voittaisikin, ei se poista sitä tosiasiaa että persut mokasivat taas ja pahasti. On aika eri asia venytteleekö naamaansa huumorimielellä missi, vai persumeppi tai -kansanedustaja rasismihurmoksessaan.
Oh hoh Einstein täällä äänessä. Mitaliahan sinulle pitää ehdottaa kun noin nero olet.
Ihan kaikki on syyllisiä:
- persut
- media
- missi
Kaikki sonti kuraa omaan pesään. Häpeällistä. Tähän maailman menoon vähiten tällaista olisi kaivattu. Talous muutenkin kuralla. Tällä saatiin monta sataa työvuotta katoamaan. Kannattaa muuten katsoa, että kuka toimittaja aloittikaan näytelmän..
Paljosta vetoa, että missitytteli on seuraavissa vaaleissa persurottien ehdokkaana. Ja tulee pääsemään läpi🥰
Vierailija kirjoitti:
On täysin absurdia että missi tai tämän kaveri julkaisee kuvan jossa näyttää rasistisen eleen.
Tämänvuotinen missi on tyhmä. Tuo jengi heittaa meanwhile mä business-luokassa kulminoi typerän käytöksen ja ylimielisen asenteen.
Mun mielestä tässä nyt maalitetaan yksityisyrittäjää, joka niska limassa yrittää pitää miss Suomi organisaatiota epätoivoisesti kasassa. Asiatonta uotilta kommentoida yrittäjän raha-asioita, kun kaikessa on kyse siitä, että valitsivat väärän tyypin edustamaan organisaatiota. Miten nuori ihminen, jolla on noin alkeellinen käsitys käytöstavoista voi olla esikuvana? Sunnevahan sanoi, että loppujen lopuksi ei ollut kyse itse päivityksestä, vaan miten henkilö siihen lopulta reagoi (video bisnesluokasta). Ei mitään nöyryyttä asian suhteen. Tällaistako tämä nuori sukupolvi on? Annetaan tilaisuus johonkin ja kun itse munataan asiat, palkataan juristit ja käyttäydytään ylimielisesti?
Vierailija kirjoitti:
Paljosta vetoa, että missitytteli on seuraavissa vaaleissa persurottien ehdokkaana. Ja tulee pääsemään läpi🥰
Tuskinpa. Todennäköisesti Dubaissa jonkun sheikin alla.
Missi edusti Finnartist Oy:ta ja näinollen oli sitoutunut yhtiön sääntöihin ja toimintatapaan. Toimi epäasiallisesti ja siitä sanktio. Jos kukatahansa meistä töissä vaikkapa asiakaspalvelutilanteesa naamaansa vääntelisi ja silmiään venyttelisi, niin veikkaan että usea työantaja asiaan puuttuisi. Varsinkin jos toimisi kansainvälisessä yhtiössä ja aiheuttaisi mainehaitan ja pahimmassa tapauksessa taloudellista vahinnkoa.
Kansanedustajat saavat työstään hyvää palkkaa jonka me kansalaiset heille maksamme. Kyllä voimme edellyttää heiltä asiallista käytöstä. Mainehaitasta ja vahingosta pitää tulla sanktiota. Pitää myös miettiä, ovatko he kykeneviä hoitamaan tehtäviään. Asiahan ei heillle millään tavalla kuulunut. Finnartist Oy on yksityinen yhtiö, joka hoitaa kauneuskisoja ja siihen liittyvää kansainvälistä toimintaa.
Riikka Purran tulee hoitaa omalta osalta asia. Nyt ei auta, että pohditaan syntyvyyttä, eroa eurosta tai pakolaisten käännyttämistä, kuten tässä nyt pari päivää persujen piirissä on toitotettu.
Vierailija kirjoitti:
Missi edusti Finnartist Oy:ta ja näinollen oli sitoutunut yhtiön sääntöihin ja toimintatapaan. Toimi epäasiallisesti ja siitä sanktio. Jos kukatahansa meistä töissä vaikkapa asiakaspalvelutilanteesa naamaansa vääntelisi ja silmiään venyttelisi, niin veikkaan että usea työantaja asiaan puuttuisi. Varsinkin jos toimisi kansainvälisessä yhtiössä ja aiheuttaisi mainehaitan ja pahimmassa tapauksessa taloudellista vahinnkoa.
Kansanedustajat saavat työstään hyvää palkkaa jonka me kansalaiset heille maksamme. Kyllä voimme edellyttää heiltä asiallista käytöstä. Mainehaitasta ja vahingosta pitää tulla sanktiota. Pitää myös miettiä, ovatko he kykeneviä hoitamaan tehtäviään. Asiahan ei heillle millään tavalla kuulunut. Finnartist Oy on yksityinen yhtiö, joka hoitaa kauneuskisoja ja siihen liittyvää kansainvälistä toimintaa.
Riikka Purran tulee hoitaa omalta osalta asia. Nyt ei auta, että pohditaan synt
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti: Voittaa miten? Hänet tullaan muistamaan siitä, että pilasi Suomen maineen ja välit aasiaan. Kiitos vaan, kuka haluaa tuollaisen töihin omaan firmaan? Siinä menee firmankin maine.
hän ei todellakaan pilannut mitään Suomen mainetta. Sen teki kyllä ihan persu persut itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla, lyö persuille luun kurkkuun, eikä kaipaa tukea.
Kyllähän tuo varmaan rasistijunttien marttyyrinukeks kelpais. Tai no, niitä taitaa olla jo liian monta