Mulla on sellainen olo että tää erotettu missi vielä voittaa tämän jutun
Koska onhan tää täysin absurdi juttu häntä kohtaan.
Kommentit (345)
Eihän, kyse oli siitä voidaanko erottaa, ja voidaan.
Niin? Missiä ei voida erottaa, koska missillä ei ole työsuhdetta. Missi voidaan ainoastaan laittaa luopumaan tittelistään. Se on vähän sama kuin pelaaja laitetaan luopumaan kapteeninnauhastaan. Hän on edelleen pelaaja, mutta ei edusta joukkuetta ykkösnimenä. Ihan samoin kuin Sarah on edelleen missi, mutta ei Miss Suomi eli se pääedustaja. Jatkossa hän voi myydä itseään nimikkeellä ex-missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pelaaja-agentti jääkiekkoilijan työnantaja? Vai onko se sittenkin seura, joka pelaajan palkkaa? Tässä on sama logiikka kuin missiorganisaatiossa ja miss suomen työsoppareissa.
Ei nyt noita voi verrata. Missiorganisaatio päättää jos titteli viedään häneltä pois.
Oli kyseessä missiemonkin tienestit vissiin vai oliko.
Vierailija kirjoitti:
Kovin iloiselta näytti tiedotustilaisuudessa otetuissa kuvissa. Ei katumuksen häivää. Ja puheensa oli ylimielinen ja epäaito.
En olis katunut minäkään. Mua ei aiheetta syytellä ja erotella. Mulle EI vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Missiä ei voida erottaa, koska missillä ei ole työsuhdetta. Missi voidaan ainoastaan laittaa luopumaan tittelistään. Se on vähän sama kuin pelaaja laitetaan luopumaan kapteeninnauhastaan. Hän on edelleen pelaaja, mutta ei edusta joukkuetta ykkösnimenä. Ihan samoin kuin Sarah on edelleen missi, mutta ei Miss Suomi eli se pääedustaja. Jatkossa hän voi myydä itseään nimikkeellä ex-missi.
Onko hän enää laisinkaan missi. Hän on vain finalisti. Ja tietysti ex-missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pelaaja-agentti jääkiekkoilijan työnantaja? Vai onko se sittenkin seura, joka pelaajan palkkaa? Tässä on sama logiikka kuin missiorganisaatiossa ja miss suomen työsoppareissa.
Ei nyt noita voi verrata. Missiorganisaatio päättää jos titteli viedään häneltä pois.
Niin? Missiorganisaatio päättää kenet se pitää listoillaan. Ihan samoin kuin pelaaja-agentti päättää, ketä pelaaja se edustaa ja ketä ei. Ainut ero on se, että agentti ei jakele mitään titteleitä. Jääkiekkopiireissä kyllä ymmärretään, mikä merkitys on sillä, kenen agentin listoilla olet.
No tittelistähän tässä on juuri kyse.
Niin on. Ja logiikka on täysin sama kuin jääkiekkolijoilla, koska sekin on eräänlainen titteli, että olet Suomen parhaan agentin listoilla etkä jonkun nevahöördin. Mikä tässä on sinulle ylivoimaisen vaikeaa tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ymmärtää itsekin tehneensä pahan ylilyönnin tässä asiassa, mutta sen myöntämisen sijaan tykittävät vain lisää ja kiikuttavat korvat punaisina studioihin sekä lehtien palstoille kaikenmaailman "asiantuntijoita" vakuuttelemaan kuinka tittelin vieminen missiltä oli oikea päätös.
Suomen medialle ihan paskan hailee, mutta kun tämä on mediassa ympäri maailmaa, eikä se persujen *vitsi vitsi, sori sori* hokemisella tule pois kansainvälisestä mediasta.
Suomen mediastahan ne lehdet muissa maissa juttunsa keksii. Joten on todellakin merkitystä sillä, mitä Suomen media kirjoittaa.
Hyvä vaan että media tuo esiin kuinka rasistinen ja suvaitsematon maamme on, mitä sitä piilottelemaan. Kyllä tiktokissa olleista videoista kaikki lähti liikkeelle, ja siellä olleita videoita jaettiin eteenpäin ihan ennen kuin medialla oli mitään käryä koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvaussummaksi voidaan määritellä edellisten Missien työtulojen keskiarvo.
///
Ei voida. Tuollaiselle ei ole mitään laillista tai edes järkeenkäyvää perustetta. Olemattomia tuloja ei voi edelleenkään menettää.
Oletettujen tulonmenetysten vuoksi on ennenkin nostettu oikeusjuttuja, ja voitettu.
Kuten kenen missin kohdalla? Linkkejä kehiin, kiitos.
Puhuinko misseistä jotain? Mutta asia on sovellettavissa misseihin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän enää laisinkaan missi. Hän on vain finalisti. Ja tietysti ex-missi.
Kyllä, koska kyseessä on missikisat. Miss Suomi on voittajan titteli, muut ovat sitten ihan vain persumissejä.
Sarahin kannattaa nyt takoa kun rauta on kuumaa. Monikaan ei saa tällaista kansainvälistä näkyvyyttä. Ainakin persujen listalle näin aluksi.
Missiorganisaatio=Sunneva? Onko siinä muita?
Eihän se juttu ollut edes paha. Tuollaista pientä vitsailua on elämä pullollaan. Tai ainakin ennen sai olla. Ei siitä loukkaantunut kukaan. Mutta nyt vihetvassarit ja media on tehnyt kaikesta ihan sairasta ja vaikeaa ja ilotonta. Nauttikaa siitä nyt sitten. Mä ainakin äänestän persuja. Ajoittaisista hölmöyksistään huolimatta niillä on silti maalaisjärki eniten tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyseessä missiemonkin tienestit vissiin vai oliko.
Tietenkin oli. Missiemo on missityttöjen "pelaaja-agentti" ja ottaa luonnollisesti oman siivunsa missityttöjen palkkatuloista. Eihän tuollaisessa hommassa muuten olisi mitään järkeä, jos siitä ei rahaa saisi.
Tässä jutussa on tietenkin kyse rahasta joka nyt on jäämässä saamatta tältä entiseltä missiltä. Ei häntä varmaan se titteli kiinnosta. Jos missiorganisaation säännöt tms. kertoo selkeät kriteerit milloin voidaan erottaa ja ne täyttyy niin ehkä jää rahat saamatta. Miss Suomenhan tulee olla erityisen hyväkäytöksinen ja esikuvallinen. Vanhanaikaista ja esineellistävää koko kisailu sinänsä.
Puhuinko misseistä jotain? Mutta asia on sovellettavissa misseihin myös.
Ketjun aiheena on missi, joten itsestäänselvästi oletus on, että puhut misseistä. Eihän ohi aiheen mölinässä olisi mitään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni lehti, viimeksi eilen Seiska on kirjoittanut missin itse julkaisseen kuvan tämän tekstin kera. Tämähän ei ole totta. Missin kaveri julkaisi sen omalla suljetulla tilillään. Näin ollen moni ip-lehti on syyllistynyt valheelliseen uutisointiin.
Sillä ei ole vitinkaan väliä, vaikka sen kuvan olisi julkaissut Aku Ankka tai Jeesus. Hän itse venytti silmiään ja antoi ystävänsä ottaa kuvan ja julkaista sen. Hön itse ei pyytä yt oikeasti anteeksi. Hän itse vahvisti oman näkemyksensä TikTok kommentillaan. Tyhmä mikä tyhmä.
Et ymmärrä pointtia. Jos ystävä on julkaissut sen, ei lehdellä ole oikeutta väittää Sarahin olevan kuvan julkaisia. Ihan yksinkertaisia juttuja nämä.
HÄN on puolustellut kyseistä postausta ja ystäväänsä ja kirjoitti että ei kadu mitään tekemäänsä, ei näe toiminnassaan mitään väärää joten "heittaajat saa jatkaa heittaamista" ja aikoo jatkossakin toimia samalla lailla. Nämä tekstit olivat luettavissa HÄNEN OMALLA TikTok alustalla jotka tietenkinnpoisti sieltä heti kun huomasi että tästä nousi isompi haloo.
Vierailija kirjoitti: En ymmärrä miksi ihmiset tässä syyttää sitä kaveria. Missihän oli siinä kuvassa itse, levittämässä silmiä, antoi ottaa kuvan ja antoi vielä sen julkaista (ei pyytänyt sitä poistamaan, tuominnut kuvaa itse) Kun kuvasta ekan kerran alkoi nousemaan myrsky, niin provosoi enemmän laittamalla omalle tililleen sen "muut vaan vihaa, mä oon finnairin businessluokassa" eikä vieläkään pyytänyt anteeksi tai vaatinut kuvan poistoa Tuo hänen reagointinsa se aiheutti sen, että kuva lähti kunnolla leviämään ja sen takia hän sen kruunun menetti. Missi siis: 1. Käyttäytyi rasistisesti 2. Antoi muiden julkaista rasistisen käyttäytymisen nettiin 3. Ei pyytänyt rasistisen kuvan poistamista tai tuominnut sitä itse 4. Pyysi vasta silloin anteeksi, kun menetti kruununsa
5. Pyysi anteeksi jos joku on loukkaantunut. Ei pyytänyt anteeksi omaa käyttäytymistään.
Vierailija kirjoitti:
Missiorganisaatio=Sunneva? Onko siinä muita?
Tietenkin on. Ei noin valtavaa koneistoa yksin pysty pyörittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ymmärtää itsekin tehneensä pahan ylilyönnin tässä asiassa, mutta sen myöntämisen sijaan tykittävät vain lisää ja kiikuttavat korvat punaisina studioihin sekä lehtien palstoille kaikenmaailman "asiantuntijoita" vakuuttelemaan kuinka tittelin vieminen missiltä oli oikea päätös.
Suomen medialle ihan paskan hailee, mutta kun tämä on mediassa ympäri maailmaa, eikä se persujen *vitsi vitsi, sori sori* hokemisella tule pois kansainvälisestä mediasta.
Suomen mediastahan ne lehdet muissa maissa juttunsa keksii. Joten on todellakin merkitystä sillä, mitä Suomen media kirjoittaa.
Hyvä vaan että media tuo esiin kuinka rasistinen ja suvaitsematon maamme on, mitä sitä piilottelemaan. Kyllä tiktokissa oll
Suomi ei ole yhtään rasistisempi kuin mikään muukaan maa. Pikemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä jutussa on tietenkin kyse rahasta joka nyt on jäämässä saamatta tältä entiseltä missiltä. Ei häntä varmaan se titteli kiinnosta. Jos missiorganisaation säännöt tms. kertoo selkeät kriteerit milloin voidaan erottaa ja ne täyttyy niin ehkä jää rahat saamatta. Miss Suomenhan tulee olla erityisen hyväkäytöksinen ja esikuvallinen. Vanhanaikaista ja esineellistävää koko kisailu sinänsä.
Mitkä rahat? Ei missi saa mitään rahoja ennen kuin tekee töitä.
Tämä. Vihervassarimedian syytä koko kohu.