Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka haluaa katsoa sohvalta keittiön kaappeja

Vierailija
17.12.2025 |

Aivan karmeaa tämä nykypäivän keittiö olohuone yhdistelmä. Haluat katsoa rauhassa tv:tä niin muu perhe häärää keittiössä tai tiskit lojuu pöydällä. Niitä sitten kattelet lapsiperheessä olohuoneessa kirjaa lukien. Kuka helkkari tällaisen idioottimaisen sistustusmuodin keksi. Todennäköisesti se grynderi joka ei halua rakentaa yhtään kulmaa koska on halvempaa rakentaa vaan navetta ja laittaa kaikki toiminnot yhteen tilaan. Ja kuka hullu maksaa satoja tuhansia talosta jossa ei ole erillistä keittiötä. Jos ulkonäöllisesti on rumia asuntoja Suomessa niin sitä ne on sisältäkin. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuo vertaus "navetta". Sitähän se yhtenäinen avoin tila on.

Vierailija
2/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siksi minä katselenkin sohvalta järvinäköalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh kenellä on vuonna 2025 sohva tai telkkari?

Vierailija
4/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on avokeittiö, mutta en katsele tiskipöytää vaan telkkaria. Ja merinäköalaa ikkunasta. Avokeittiöitä on erilaisia ja tupakeittiö on eri asia - itsekään en pidä siitä, että keittiö on yhdellä olohuoneen seinällä.

Vierailija
5/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erillinen keittiö, mutta ei lopu tiskit pöydillä. 

Vierailija
6/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ap. En koskaan halua muuttaa tuollaiseen nykyasuntoon, jossa on noita kuvaamiasi "tupakeittiöitä". Aivan järjettömiä.

Vierailija
7/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiseen ole pakko kenenkään muuttaa. Mun mielestä se oli ihan toimiva systeemi ja tuli pidettyä keittiökin koko ajan siistinä.

Vierailija
8/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan. Tykkään että ei ole erillisiä kopperoita. Makkarit saa olla erillään, mutta muuten yksi iso tila missä on kaikki. Keittiön kaapit on nätit ja keittiö on aina siisti.

Vierailija
9/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuta kuin yksi pieni huone? Ei. 

Vierailija
10/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siksi minä katselenkin sohvalta järvinäköalaa.

Aaa, istut ulkovessassa. 

Vierailija
11/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaiseen ole pakko kenenkään muuttaa. Mun mielestä se oli ihan toimiva systeemi ja tuli pidettyä keittiökin koko ajan siistinä.

Sama. Tykkään valtavasti.

Vierailija
12/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy ikkunasta metsää ja vähän järveä. Sohva on telkkariin päin, keittiö jää sohvan taakse oikealle. En tuomitse jos ap haluaakin sijoittaa sohvan niin että siitä on esteetön näkymä keittiöön ja kasaa tiskivuoren ihasteltavakseen. Kuitenkin lopulta on ihan itsestä kiinni miten huonekalut sijoittelee. Tai kasaako tiskivuoren vai hoitaako tiskit samantien koneeseen.

Vierailija
13/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää halua muuta kuin avokeittiön, kiva kun ei tarvitse eristäytyä mihinkään keittiökoppiin. Kerrostaloasunnon pieni avokeittiö ei tietysti ole lapsiperheen unelma, mutta miehen kanssa kaksin asuessa on ollut aivan ihana. En kyllä haluaisi muutenkaan perheen kanssa asua kerrostalossa, mutta omakotitalon iso avokeittiö olisi sitten mielestäni toimivin. Ei niissä sohvalta kaappeja tuijoteta vaan keittiö on yleensä omassa päädyssään ja olohuone toisessa päädyssä. En myöskään vieraiden aikana haluaisi eristäytyä keittiöön, kiva kun voi jutella samalla kun laittaa tarjottavia pöytään tai vaikka kokkaileekin. Kone pestään tyhjäksi ennen vieraiden saapumista niin sinne kyllä likaiset astiat mahtuu.

Vierailija
14/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama arkkitehti joka haluaa saunanlauteilta katsoa vessapönttöä. Aloittajalle tiedoksi.

Vierailija
15/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun mielestä oli kiva, kun pystyi katsomaan telkkaria ruokapöydässä. Nykyisessä asunnossa on pikkuruinen erillinen keittiö ja vaihtaisin tän avokeittiöön ja avaraan tilaan millon vaan.

Vierailija
16/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on erillinen keittiö, mutta ei lopu tiskit pöydillä. 

Loppuisivat jos näkyisivät Olohuoneesta.

Vierailija
17/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä ratkaisu. Enemmän ihmettelen wc-suihku yhdistelmiä.

Vierailija
18/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh kenellä on vuonna 2025 sohva tai telkkari?

Eläkeläisillä 👵🏻👴🏻

Vierailija
19/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mä tykkään ettei tarvitse eristäytyä. Vietän paljon aikaa keittiössä, mutta siisti se on silti. Ei tiskikoneen kanssa ole mitään tiskivuoria.

Vierailija
20/49 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neliöitä on vähän, niin on ihan hyvä idea laittaa keittiö seinälle. Se kyllä vaatii siivoamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi