Jos olet sitä mieltä että 100-200 euroa käsintehdyistä villasukista on liikaa niin
Niin on parempi että kuljet koko loppuelämäsi ilman sukkia jos et osaa arvostaa käsityötä ja tekemiseen käytetyn ajan arvoa.
Kommentit (32)
Miksi myyt noin halvalla? Itse saan 20 000 euroa per pari.
Olen sitä mieltä, että voivat olla sen arvoiset, muttei ole varaa maksaa.
Maksan tonnin, lähetä yhteystietosi niin teen tilauksen
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyt noin halvalla? Itse saan 20 000 euroa per pari.
Tarkoitat ruplaa.
Temusta lämpimät sukat muutamalla eurolla!
Yksisarvisen villastako nuo on kudottu?
Vierailija kirjoitti:
Temusta lämpimät sukat muutamalla eurolla!
Joo ja varpaista lähtee kynnet ja muutenkin jalat vaihtaa väriä, joten siitä vaan tilaamaan.Jos sulla on lapsiä sääli edes heitä.
Tuo satanen on vielä kohtuu hinta mutta kaksisataa alkaa olemaan jo liikaa ja kipurajoilla. Parhaimmillaan voi tosin tulla halvemmaksi tehdä itse.
Kun oli mummo elossa niin hän piti huolen että kaikilla läheisillä oli villasukat. Sittemmin olen villasukat ostanut Tallinnan torimummoilta hintaan noin 10- 20 e/ pari. Joskus olen maksanut enemmänkin. Enemmän ne rahaa tarvii kuin me. Ja aitoja käsintehtyjä sukkia, ei Sadamarketin tusinatavaraa.
En käytä villasukkia joten eurokin on liikaa tavarasta jota en tarvitse.
Riippuu paljon langasta, varren pituudesta ja siitä onko kuviollinen, palmikko vai perus. Sukkaparin tekee 2-4 päivässä, kymmentuntisia päiviä, joten tuo 100-200 olisi vähintään lähellä todellista hintaa. MUTTA - ikävä kyllä olen huomannut hintoja poljettavan törkeän alas. Jotkut näyttävät myyvän jopa kympillä hyvin tehdyn näköisiä sukkia. En tiedä miksi ihmiset halveksivat oman käsityönsä arvoa.