Oonko mä vähän yksinkertainen, kun en tajunnut tota Jorma Uotisen tanssiesitystä. Itsekin oisin voinut mennä
vetämään samanlaisen esityksen. Julma ilme naamalle ja käsillä huitomista ja lattialla kierimistä.
Kommentit (20)
meitä on moneen junaan. En minäkään välittänyt, mutta tuollaista tekotaiteellisen näköistä pöljästelyä tuo nykytanssi usein on :) Mutta elämyshän tuo oli, kuitenkin. Muutakin kuin nakkia ja perunamuussia.
oli todella upea ja mahtava performanssi, ei sillä ole kuin pers romanssi sanon minä.
tuumasivat, että oikea kauhufilmin pätkä: talven kalpeet rimppakintut ja muutenkin yököttävä ;)
Kaavoihin kangistunut ja silleen. Pelkäät rajojen rikkomista, pitää olla tukkahyvin ja kello näkyä.
Se oli todella hauska juttu.
Tyttöni (7v) oli huolissaan, että kohta se on siellä lavalla ilman vaatteita ;)
Ihan hirveetä!
Älä huoli ap, et ole yksinkertainen!
kalsarisillaan.
Ei kyllä paljoa parantunut, kun vetäs naisten hameen päälleen.
Miten tollasta voi vakavissaan tanssia ja taiteeksi kutsua?
Meistä kaikki osaa olla vähintään yhtä taiteellisia.
Paljon hauskempaa ois ollut, jos mun mies ois huitonut siellä hame päällä. HÄn usein matkiikin Jorma Uotisen " liikkeitä" . Kuka vaan voi olla tollasen modernin tanssin esittäjä. Kippurassa jossain lattialla ja siitä ojennellaan raajoja ja sohitaan ympäriinsä. Hienoa joo.
ajat sitten yhdessä tanssikavalkaadissa teatterissa. Tai ainakin oli toi sama hame. :)
Enpä oikein usko. Tuollainen yksinkertainenkin " sätkyttely" vaatii melkoista kehon hallintaa ja lihaskuntoa. Pistäpä vaikka ukkosi kokeilemaan : D
av-mammoilta voi muuta odottaakaan, että tuo oli niille liian vaikeaa ymmärtää...
Et tainnut itsekään ymmärtää ;) On vaan hienoa esittää ymmärtävänsä hienoa taidetta.
Eikä sitten muuta kun tulla tänne arvostelemaan toisten tasoa... Taidat kuvitella olevasi fiksu ja hieno ihminen!
minuako tarkoitat?
No, minä en pitänyt sitä esitystä mitenkään vaikeana katseltavana. Mielestäni kysymys on vain siitä, mihin on tottunut. Jos katsoo suunnilleen Salkkareita ja siinä on ihmisen taidekäsitys, niin meneehän se Jorma Uotisen nykytanssi ohi ymmärryksen.
20
Vierailija:
Jos katsoo suunnilleen Salkkareita ja siinä on ihmisen taidekäsitys, niin meneehän se Jorma Uotisen nykytanssi ohi ymmärryksen.20
Vitsi ei auennut sulle. Ei tosin ollut ihan vimpan päälle treenattu juttu :-)