Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kahviloissa ja muissa julkisissa paikoissa imettämisestä?

Vierailija
08.04.2007 |

Onko kukaan koskaa tullut kommentoimaan imettämistäsi julkisella paikalla, esim. ravintolassa tai kahvilassa? Mulle tultiin sanomaan just tässä eilen kahvilassa imettäessäni, että " tuota hommaa varten on vessat tuolla perällä" . En mä missään veskissä ala lastani imettää! Ihmetytti todella noin röyhkeä asenne...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan arvoonsa.

Et sä itsekään missään paskuhuussissa syö.

Vierailija
2/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit imettäväsi tässä lasta, pissalle menet vasta myöhemmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saavat äidit imettää, missä parhaimmaksi katsovat. Minua ei häiritse yhtään. Viimeksi näin Prismassa imettävän äidin enkä nähnyt, että hänellekään kukaan olisi mennyt sanomaan, onneksi. Vessat eivät ole vauvan ruokailupaikkoja.

Vierailija
4/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamattomasti. Eli ei niin, että tissi vilkkuu paljaana. Vaan näin:

Valitsee huomaamattoman nurkkapöydän, käyttää imetyspaitaa ja lisänä vaikka huivia näkösuojana. Mulle ei ole koskaan tultu huomauttelemaan, mutta pyrinkin menemään itseni näköisiin kahviloihin. Jos äiti tyyliltään sopii asiakaskuntaan ja tekee imetyksen muut huomioiden, niin valituksia ei yleensä tule.

Vierailija
5/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo imetys voi olla tekosyy häätää äiti ja lapsi muualle, jos kahvilan imagoon ei sovi kirjavat vaunut, sideharsot ja itkevä lapsi.

Vierailija
6/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut tehköön mielensä mukaan, mutta huomaamattomasti

Vierailija
7/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut että etenkin vanhemmat mieshenkilöt tuppaavat tuijottelemaan, ihan kun eivät olisi tissiä ennen nähnyt. Kaikista paheksuvimipia ovat keski-ikäiset ja vanhemmat naiset!

Vierailija
8/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää äitiys on tarpeeksi rasittavaa aikaa ilman että pitäs vielä sitäkin miettiä että mitä muut tästä ajattelee. Jos olen lapseni kanssa kahvilassa tai ravintolassa niin totta helvetissä imetän mieluummin kuin annan lapsen alkaa huutaa kurkku suorana nälkäänsä. Senkös luulis ihmisiä häiritsevän enemmän kuin minun tissieni vilauttelu.

Vierailija
9/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellistä!

Vierailija
10/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun puolesta voi imettää vaikka kokonaan ilman paitaa, ei häiritse, mutta joitain se vielä häiritsee eli itse varmaan valkkaisin jonkun nurkkapöydän ja peittäisin syövän vauvan liinalla. Saa vauvakin rauhassa keskittyä syömiseen.

Uskomatonta, että imettämistä pidetään vieläkin sopimattomana.

Vierailija
11/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee siihen valittamaan ja käskee menemään esim. vessaan, kysyn että söisikö hän itse kusenhajuisessa ympäristössä. Sitten sanoisin että pidän kyllä jatkossa huolen etten minä tai kukaan muukaan mammatutuistani eksy tähän paikkaan enää ikinä häiritsemään!

Vierailija
12/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitienkin täytyy saada käydä maailmalla ja vauvojen ruokansa, jos joku siitä meinaa ahdistua niin menkööt itseensä tai poistukoot paikalta.

Vierailija
13/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, että mennään nurkkapöytään ja katsotaan, että tissi ei näy ulkopuolisille. Se on sitä huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Itse en pitänyt siitä, kun kerran junassa vastapäätä istuva nainen alkoi imettämään. Liian julkinen paikka mun mielestä.

Vierailija
14/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädä pois junasta? Antaa vauvan huutaa nälissään?

Vierailija:

Just niin, että mennään nurkkapöytään ja katsotaan, että tissi ei näy ulkopuolisille. Se on sitä huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Itse en pitänyt siitä, kun kerran junassa vastapäätä istuva nainen alkoi imettämään. Liian julkinen paikka mun mielestä.

Vierailija
15/15 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) imetän

2) kaksi vuotiaani kirkuu ja huutaa ja repii puseroa: " tissiä! Tissi suuhun!" Eikä lopeta kirveelläkään ennen kuin saa ;)

Joo en ole kasvattanut sitä, mutta enimmäkseenhän me ollaan kotona ja tissi on ihan kätevä ja siisti ruokintakeino vielä kaksivuotiaallekin. Se kun ei säilyisi hengissä niillä kahdella ruokailukerralla mitä me muut yhden päivän aikana pidämme...