Eerola sentään osti vastuun, Garedew ei
Kaisa vaan jankkaa missistä ja miten väärin "nuorelle tytölle." Joka on aikuinen nainen jo.
Kaisa ei ole tehtäviensä tasalla.
Kommentit (30)
No sitä nyt en ihmettele yhtään että joku randomipersuakka on kuutamolla. Eerola on sentään jälkikäteen tajunnut että nythän meni reisille ja pahasti.
Naiset nähtävästi eivät koskaan ole väärässä? Nyt ryhtiä ja anteeksipyyntö kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä Garedewilla ole aiempiakin kyseenalaisia kommentointeja ja somejulkaisuja?
Entinen nisti, nykyinen hihhuliuskis. Afrikkalaisen kanssa naimisissa oleva rasisti.
Kaisa Garedew avaa suunsa kohusta: Mitäköhän minun pitäisi pyytää anteeksi?
Näytteleekö kovista vai onko se tosiaan niin tyhmä ettei tajua.
Garedew tietää tasan tarkkaan, mitä tekee. Ennen kohua en ollut kuullut mitään koko naisesta. Nyt verhoutuu hyveellisyyden (puolusta missiä) ja tarkoituksellisen ymmärtämättömyyden viittaan. En se minä, mutta media - median sietää hävetä ja pyytää anteeksi!
Peisetti Kaisa! Itsekin BBC-persu👍
Kyllä Eerolankin anteeksipyyntö oli muotoa "olen pahoillani että pahastuitte" eikä suinkaan että "tulinpa mokanneeksi, otan hattuni ja poistun politiikasta ja eduskunnasta".
Vierailija kirjoitti:
Garedew tietää tasan tarkkaan, mitä tekee. Ennen kohua en ollut kuullut mitään koko naisesta. Nyt verhoutuu hyveellisyyden (puolusta missiä) ja tarkoituksellisen ymmärtämättömyyden viittaan. En se minä, mutta media - median sietää hävetä ja pyytää anteeksi!
Nythän se jo selitti että hieroi vain ohimoitaan. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Eerolankin anteeksipyyntö oli muotoa "olen pahoillani että pahastuitte" eikä suinkaan että "tulinpa mokanneeksi, otan hattuni ja poistun politiikasta ja eduskunnasta".
Sano se nyt japanilaiselle lehdelle et oon hyvin pahoillani tästä
En minäkään pyytäisi anteeksi syyttömänä. Rasistinen asenne mm. kiinalaisia kohtaan on jo itsessään aika mahdoton ajatus. Mistä se on kaivettu? Wokehömpötystä. Mitähän seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän se jo selitti että hieroi vain ohimoitaan. Hohhoijaa.
Käsi ylös, jotka uskoo tämän lepertelyn.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä Garedewilla ole aiempiakin kyseenalaisia kommentointeja ja somejulkaisuja?
On, ja Tynkkysestä ja Eerolasta taas löytyy aiempaa uutisointia Venäjä-yhteyksistä.
Eduskuntaryhmästä pitäisi erottaa vähintään Garedew, jotta hallitus voi jatkaa. Suomen bkt:ssa näkyy tämä lällättely. Kiitos PS!
Petterin julki6anteeksipyyntö kyllä johtaa siihen että ilmeilijät erotetaan hallituspuolueen eduskuntaryhmästä. Tapahtuu jo tänään
Mitä siis tarkalleen ottaen Gaderewin pitäisi pyytää anteeksi ja keneltä? Niin naurettavia nämä "eroa" huudot, että morjensta vaan! Hyi helvetti millaiseksi tämä maailma on mennyt kun näin mitättömillä asioilla revitään otsikoita ja nähdään vaan rasismia kaikkialla, missä sitä ei ole, typeryyttä ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen nisti, nykyinen hihhuliuskis. Afrikkalaisen kanssa naimisissa oleva rasisti.
Kaisa Garedew avaa suunsa kohusta: Mitäköhän minun pitäisi pyytää anteeksi?
Näytteleekö kovista vai onko se tosiaan niin tyhmä ettei tajua.
Miksi just persuissa on aina näitä tapauksia. Riikan kaltainen siis.
Öyhäys vaan jatkuu. Muistakaa että tänäänkin pitää päästä 1000 aloitukseen asian tiimoilta toverit!
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis tarkalleen ottaen Gaderewin pitäisi pyytää anteeksi ja keneltä? Niin naurettavia nämä "eroa" huudot, että morjensta vaan! Hyi helvetti millaiseksi tämä maailma on mennyt kun näin mitättömillä asioilla revitään otsikoita ja nähdään vaan rasismia kaikkialla, missä sitä ei ole, typeryyttä ainoastaan.
Vähemmästä on ennen erottu. Hävetkää itse silmien venyttelijät rasistit!
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan vaadi Kaisaa eroamaan. Sen sijaan Mäkelä tulee erottamaan Kaisan hallituspuolueen eduskuntaryhmästä
Tässä maailman ajassa pitäisi ihmisten ajatella jo jotain muuta kuin jonkun likkalapsen päätä, onko siinä nyt joku missin kruunu vai ei
Ihan se ja sama.
Ulkonäköongelmia tuollaiset typerät kauneus kilpailut vain nuorille aiheuttaa. Ennen nämä missit oli vielä jotenkin arvokkaita ja käyttäytyivät esimerkillisesti. Sitä nimittäin silloin edellytettiin.
Jos missiorganisaatio ei olisi hysteerisesti ylireagoinut vaan korkeintaan tyytynyt nuhtelemaan ja opastamaan missiä kasvojenhieronnan julkaisemisen vaaroista, koko kohua ei olisi syntynyt.