Mukasuvaitsevainen lauma-ajattelu
Tämä lauma hyökkää aina jotain kohdetta vastaan ja repii sen kappaleiksi. Tällaista porukkaa nämä mukasuvaitsevat ja mukaparemmat ihmiset ovat. Erityisesti he vihaavat itseään fiksumpia ja älykkäämpiä ihmisiä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko rasistikansanedustajat Juho Eerola ja Kaisa Garedew fiksumpia ja älykkäämpiä ihmisiä mielestäsi?
Onko "rasistikansanedustaja" -nimitys fiksun ja älykkään ihmisen kirjoittama? Veemäisyydessä varmasti päihität normaalikansalaiset. Demari?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko rasistikansanedustajat Juho Eerola ja Kaisa Garedew fiksumpia ja älykkäämpiä ihmisiä mielestäsi?
Muita rasismista syyttelevät ovat itse rasisteja. He projisoivat oman rasisminsa muihin, ja sitten syyttelevät heitä siitä mitä itse ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaminen persuja vastaan on sitä vähän parempaa r aisismia?
Oma lukunsa myös 2020-luvun neurobuumi. Minua kiusattiin autististen piirteideni vuoksi lähes koko peruskoulu, nyt niistäkin ihmisistä moni on jotain toimintaterapeutteja ja neuroepätyypillisyyden lähettiläitä kertomassa altavastaajille miten heidän kuuluu elämänsä elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita rasismista syyttelevät ovat itse rasisteja. He projisoivat oman rasisminsa muihin, ja sitten syyttelevät heitä siitä mitä itse ovat.
Kyllä. Ihan samaa kun vihervassut syyttelevät persuja putlerin tukijoiksi; siinä kokemusasiantuntijat puhuvat, kun itänaapurin arschia on livottu v. 1917 alkaen.
Jos kuvailet ilmeilläsi jotakin kansalaisryhmää, niin eikö enää saa tehdä sitä aidosti eli pitäkää suomalaisiakin kuvaillessanne suu ja silmät kiinni, ei enää silmät pyöreinä ja suu avoinna.
He vihaavat itseään, koska näkevät oman heikkoutensa. Eivät sitä kuitenkaan voi itselleen myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaminen persuja vastaan on sitä vähän parempaa r aisismia?
Ei tarvitse kiihottaa persuja vastaan. He tekevät sen ihan itse.
Ihan tosiasiallisesti persujen historiaan kuuluvat näiden rasistien Eerola ja Garedew lisäksi sairailla väkivaltafantasioillaan hekumoivat Halla-aho ja Purra, ammuskeleva Vornanen, ryssssän kätyreitä Eerolan itsensä lisäksi Packalen, Niikko ja Huhtasaari, sekä Hakkaraisen, Halmeen ja Turtiaisen koko elämäntyö ja persoona. Kirsikkana kakun päällä Keskisarja, joka on kylähullu ajatuksiltaan ja autistinen spurgu habitukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ymmärrä sanojen rasismi tai projisointi merkitystä. Katso googlesta.