Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensikohtaamisessa treffeillä inhon ilmeitä!

Vierailija
17.12.2025 |

Minulle on käynyt kolme kertaa niin. En ole erityisen kaunis, ryppyjäkin on, olen 50. Pitkä olen 176 cm, se vastapuolella toki tiedossa etukäteen. 
Painoa on 75 kg, ehkä  saa inhoa treffikumppanin kasvoille. 
Mutta se tuntuu niin pahalta, etten uskalla enää mennä treffeille, vaikka sinkku olenkin.  

Oletteko kokeneet vastaavaa. Mitä voisi tehdä, kun järkytyksen ilme tulee kohtaamisessa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miusta varmaan kerran treffeillä näkyi kyrsiintyminen naamasta, kun treffimies maksatti minulla brunssinsa. Oltiin siis sovittu Tinderissä, että hän tulee minua tapaamaan 2h ajomatkan päähän toiseen kaupunkiin ja minä olin ehdottanut,e ttä mentäisiin brunssille ja että minä voin tarjota. Yllätyksekseni hän suostui siihen, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, tarjoan yliopiston opettajalle 34€ arvoisen brunssin! Sitten siellä syödessä mies oli naama punaisena kuin tomaatti ja tuijotti minun tissejäni eikä juuri ollenkaan kysellyt minulta mitään. Arvatkaa vaan, että harmittiko. 

Miksi sun hyvät, lähes täydelliset, tissit harmittaa sinua?

Vierailija
22/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kyllä läskit inhottaa, se voi olla. Laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino on kyllä suhteessa pituuteen täysin normaali vaikka olisit naispuolinen, mutta oletko siis mies?

Hän on 'ei erityisen kaunis' mies 🤣

Vierailija
24/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset tykkää käyttää vanhoja kuvia missä ne joskus on näyttänyt hyvälle." 

Ihmiset käyttää vanhoja kuvia. Myös hyvin iso osa miehistä tekee näin, jopa valtaosa yli 40-vuotiaista. Ei todellakaan ole mikään vain naisten ominaisuus. 

Vierailija
25/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miusta varmaan kerran treffeillä näkyi kyrsiintyminen naamasta, kun treffimies maksatti minulla brunssinsa. Oltiin siis sovittu Tinderissä, että hän tulee minua tapaamaan 2h ajomatkan päähän toiseen kaupunkiin ja minä olin ehdottanut,e ttä mentäisiin brunssille ja että minä voin tarjota. Yllätyksekseni hän suostui siihen, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, tarjoan yliopiston opettajalle 34€ arvoisen brunssin! Sitten siellä syödessä mies oli naama punaisena kuin tomaatti ja tuijotti minun tissejäni eikä juuri ollenkaan kysellyt minulta mitään. Arvatkaa vaan, että harmittiko. 

Siis sinä olit luvannut maksaa ja sitten se harmittikin, kun mies oli vääränlainen? Hän varmaan maksoi kuitenkin bensansa. Yliopistoilla on muuten huono palkka. Saattaa olla, että teillä on samansuuruinen kk-palkka. Tissien tuijottaminen ei kyllä ole kohteliasta.

Vierailija
26/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa läskit! Oli sitten nainen tai mies🤮

Vierailija
27/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Jos ilmoittaa, että piikki on auki, niin suurin osa ihmisistä  muuttuu ahneeksi. Ihan sama mikä on palkka tai ammatti. Toisaalta ei kannata ilmoittaa tarjoavansa, jos se sitten ärsyttää kun toinen tarttuu tarjoukseen. Täällähän on monet kerrat valitettu miehistä, jotka tarjoaa ja sitten alkaa valitusvirsi täällä.

Itse lähden siitä oletuksesta, että maksan itse treffeillä, vaikka aina on mies tarjonnut. Tosin olen kohteliaisuudesta aina vaatimattomalla linjalla valinnoissani. Se on mieheltä hieno ele, ei tarkoitus ruokkia nälkäistä.

Vierailija
28/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyväkuntoinen ja hoikka mutta naamasta ruma mies. En ole koskaan käynyt treffeillä, mutta olen silti ollut parisuhteessa saman naisen kanssa kohta kolmekymmentä vuotta.  Olin kerran juoksulenkillä, ja ohitin komean miehen, joka oli kävelemässä kännykkä kädessään ja selvästi etsimässä jotakin. Jonkin matkan päässä kohtasin kannon nokassa istuvan naisen, joka katsoi minua pettymyksen ja inhon sekainen ilme kasvoillaan. Arvatenkin nainen oli odottamassa ohittamaani miestä ensitreffeille ja luuli minua häneksi. Elettiin korona-aikaa, ja silloin kaiketi oli aika yleistä tapailla ulkona. Hieman vastaavia tilanteita olen kohdannut ennenkin. 

Vierailija
29/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se  huomaa, kun henkilö oikein hätkähtää ja naama menee lähes irvistykseen. Ei se ole kuviteltua.,

Tuntuu aivan järkyltä. Vinkistä taidan laittaa normaalia huonomman kuvan, ethä tunne voisi olla päinvastainen. 
Mä oon sen tyyppinen, että hyvällä meikillä ja kampaukselle musta saa ihan näyttävän, normisti oon vaan sellanen matami.

Vierailija
30/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatteko vielä tärkeimpään?

Miten toimin juuri siinä hetkessä, kun näen miehen kasvoissa ilmeen.

Voi saakeli ja irvistää.

Ettei tarvisi kiusallista kahvihetkiä hänelle antaa kestettäväksi?

Vierailija
31/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut koko ajan kuvasta, yksikössä? Laita nyt hyvä ihminen useampi. Ainakin 2-3 jossa kasvot näkyy eri kulmista ja hyvässä valossa, sekä vähintään 1 kokovartalokuva. Kaikki kuvat enintään vuoden vanhoja ja ilman mitään filttereitä! 

Ja tosiaan jos sulla on ollut 1 (!!) kuva, jossa täysi tällinki päällä, ja vielä hyvästä kulmasta filtterin kanssa, niin ei ihmekään jos oikea naamasi on toiselle yllätys. Ihan itse olet kuoppasi kaivanut, sori vaan. 

Vierailija
32/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hyväkuntoinen ja hoikka mutta naamasta ruma mies. En ole koskaan käynyt treffeillä, mutta olen silti ollut parisuhteessa saman naisen kanssa kohta kolmekymmentä vuotta.  Olin kerran juoksulenkillä, ja ohitin komean miehen, joka oli kävelemässä kännykkä kädessään ja selvästi etsimässä jotakin. Jonkin matkan päässä kohtasin kannon nokassa istuvan naisen, joka katsoi minua pettymyksen ja inhon sekainen ilme kasvoillaan. Arvatenkin nainen oli odottamassa ohittamaani miestä ensitreffeille ja luuli minua häneksi. Elettiin korona-aikaa, ja silloin kaiketi oli aika yleistä tapailla ulkona. Hieman vastaavia tilanteita olen kohdannut ennenkin. "

---

Sinulla on todella huono itseluottamus 😕 En vähättele ulkonäön merkitystä, mutta 30 v suhteessa kertoo aika paljon enemmän ihmisestä. 

Tuossa kuvaamassasi tilanteessa on voinut käydä mitä vain.  Naisen ilme on voinut olla tympeä, koska hänelle on tullut huono olo, hänellä on riita kävelevän miehen kanssa tai muuten vain huono päivä tms.

Vierailija
33/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saakeli ja irvistää.

Ainoa neuvo tähän on estää se järkytys etukäteen olemalla rehellinen.  Jos silti jostain syytä käy näin, ole kohtelias mutta anna toiselle ns easy way out sanomalla vaikka että sulla on vähän kiire ja ikävä kyllä ehdit vain nopeat kahvit. Ja kotiin päästyä päivität kuvat vielä realistisempiin.

Vierailija
34/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saakeli ja irvistää.

Kiittelisin siinä hetkessä että tullut paikalle. Etäännyttää ja antaa tilaa. 

Vierailija
35/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saakeli ja irvistää.

Tuo on vaikea. Miten siitä pääsee lähtemään tuollaisen reaktion jälkeen. Itsekin kun on järkyttynyt kohtelustaan. 
En kyllä keksi järkevää konstia juosta karkuun. Molempien pitänee kahvit kestää.,

Vierailija
36/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon päättelette jonkun ilmeestä, kun voihan toinenkin olla kauhuissaan siitä miltä itse näyttää. Kamalan ulkonäkökeskeistä nykyään toi deittihomma, ehkä parempi sitten vaan laittaa joku sata kuvaa päästä varpaisiin ja ääninäyte perään. 

Vierailija
37/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saakeli ja irvistää.

Kiittelisin siinä hetkessä että tullut paikalle. Etäännyttää ja antaa tilaa. 

Sanoisi, kiitos kun tulit ja lähtisin takavasemmalle?

Vierailija
38/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut tämän ja vaikka pettymyksen häivähdys miehen kasvoilla oli hyvin nopea niin kyllä se selvästi näkyi. Hän oli kohtelias ja ilta meni mukavasti rupatellen mutta hän halusi ajoissa kotiin katsoakseen jalkapalloa. 

Vierailija
39/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten eräs ulkomaalainen nettitreffimies ilmoitti tulevansa minua tapaamaan. Minä en olisi halunnut, koska aika pitkän nettijuttelun kuluessa olin alkanut jo kyllästyä häneen, mutta en kehdannut kieltääkään, kun hän oli jo ostanut liput. 

Olin omasta mielestäni antanut itsestäni todenmukaisen ja sanallisesti vähän huonommankin kuvan, mutta "luonteeseeni ihastunut" mies kai oli väritellyt asiaa mielessään. En tiedä, mitä hän odotti, mutta kun vihdoin seisoimme vastatusten parin metrin päässä toisistamme, hän hymyili maireasti ja kurkisteli olkani yli nähdäkseen sen, jonka odotti näkevänsä. Hän yritti jopa kiertää minut ihan kuin jonkin tielle osuneen tolpan. Hymy katosi, kun tervehdin häntä, mutta ei hän varsinaisesti irvistellyt. Totisempaa miestä en ole treffeillä nähnyt.

Omasta ilmeestäni en tiedä. Miehen lähettämät omakuvat olivat 25 vuoden takaa. Hän valehteli minulle ainakin ikänsä, painonsa ja siviilisäätynsä (ikä 25 vuotta ja paino liioittelematta sata kiloa kerrottua enemmän ja kaiken kukkuraksi hän oli naimisissa). Pituus ja ammatti olivat totta. Pahinta hänessä oli kuitenkin hengityksen sanoinkuvaamaton haju. 

Mies poistui maasta seuraavana aamuna. Minä avuliaasti vaihdoin hänen lippunsa, jottei varmasti tulisi enempää erehdyksiä.

Vierailija
40/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ap kysyi, mitä inhon hetkellä pitäisi tehdä. Ei siinä sekunnissa oikein pysty tekemään mitään. Pitää kai vain yrittää pysytellä asiallisen oloisena, kahvitella kuin kenen tahansa satunnaistuttavan kanssa ja lähteä sitten matkoihinsa.

-

Mitä ihmettä tälle palstalle on taas tapahtunut? Kappalejako yskähtelee, lainaukset eivät toimi ollenkaan. Palsta tarjoaa automaattisesti lihavointia koko tekstille. Ensimmäinen "captcha" ei kelpaa. Onko täällä liikaa keskustelua, vai mitä Sanoma Media taas meinaa?

Nro 39 (tuo halitoositapauksen kanssa treffeillä ollut)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän