Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää Commu-sovelluksen ja Facebook-ryhmien jouluavun pyytäjät

Vierailija
17.12.2025 |

Minulla ei ole ylimääräistä rahaa auttaa ja voi olla että luotolla joutuu vielä ennen joulua ostamaan ruokaa ja tammikuussa on ihan älytön määrä laskuja...

Mutta asiaan. Olen tarjonnut useammalle perheelle pakettiin todella siistejä käytettyjä leluja, olen hankkinut niitä lapsille kaverisynttäreille vietäväksi. Perheet on siis pyytäneet ruokaa ja lapsille edes jotkut paketit. 

Niin ei kelpaa. Ja olisin siis laittanut heille kuvia että mitä olen tarjoamassa.

Tietty köyhänkään ei tarvitse ottaa kaikkea vastaan, mutta mietin että onko siellä vaan kovia satutätejä ja -setiä pyytämässä apua. 

Joskus aikaisemmin olen Facebookissa roskalavaryhmien kautta laittanut lahjoja, on otettu vastaan ja kiitetty. 

Osittain oma lehmäkin ojassa että asuinkunta saisi pisteitä kisassa :D 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nyt pariin kuukauteen sitä seurannut mutta ainakin omassa kaupungissa yhdessä vaiheessa ne rahan ja ruoan kinuajat hävisivät täysin. En tiedä mitä tapahtui mutta avunpyynnöt loppuivat kuin seinään.

En ole nyt joulunaikaan käynyt katsomassa. Jotain yksinäistä voisin auttaa ruokalahjakortilla. Perheet, ainakin omassa kaupungissa, saavat jouluapua useimmilta järjestöiltä. Omaa saamattomuutta jos ei ole tajunnut sieltä kysellä. 

Ehkäpä kukaan ei enää jaksanut auttaa kerjääjiä ja totesivat turhaksi roikkua sovelluksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan