Voiko naisilla ohimennen kostua kuten miehillä käydä penis hieman jäykkänä vaikka kaupassa?
No tulipas naiivisti kuvattua asia tuossa otsikossa mutta naiset, miten tuo teillä menee? Itsellä näin vanhanakin voi silloin tällöin käydä ihan arkisessa tilanteessa jonkun naisen nähtyäni pippeli hieman kovana ihan refleksinä. Siis että lyhyt kiihotuksen hetki tulee mennäkseen sitten toki pois kun järki ja realiteetit tulee muutaman sekunnin perässä.
Eli käykö naisilla vastaavasti hetkellinen kostuminen vastaavasti?
Kommentit (48)
Näin kerran mielenkiintoisen tilanteen eräässä karaokepubissa. Alkuillasta siellä oli kavereidensa kanssa ihan tavallisen näköinen nuori nainen kavereidensa kanssa, farkut jalassa. Aikaa kului ja sitten huomasin, että sehän on ihan märkä, haaruksista farkut oli ihan märät. Ei ollut ilmeisesti itse huomannut heti, vaan liikuskeli ihan luontevasti ihmisten joukossa. Sitten oli varmaan joku hänen kavereitaan huomannut asian, sillä hänelle ilmestyi päälle pitkä villatakki, joka peitti puoli reittä. Jatkoi luontevaa liikkumista vielä pitkään. Ei vaikuttanut olevan rakon liraus, kun ei ulottunut alemmas lahkeisiin. Olisi tietysti ollut mielenkiintoista testata asiaa, mutta kohde oli ainakin 30 vuotta itseäni nuorempi ja tällä kavereita, joten jäi havainnoinnin asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran mielenkiintoisen tilanteen eräässä karaokepubissa. Alkuillasta siellä oli kavereidensa kanssa ihan tavallisen näköinen nuori nainen kavereidensa kanssa, farkut jalassa. Aikaa kului ja sitten huomasin, että sehän on ihan märkä, haaruksista farkut oli ihan märät. Ei ollut ilmeisesti itse huomannut heti, vaan liikuskeli ihan luontevasti ihmisten joukossa. Sitten oli varmaan joku hänen kavereitaan huomannut asian, sillä hänelle ilmestyi päälle pitkä villatakki, joka peitti puoli reittä. Jatkoi luontevaa liikkumista vielä pitkään. Ei vaikuttanut olevan rakon liraus, kun ei ulottunut alemmas lahkeisiin. Olisi tietysti ollut mielenkiintoista testata asiaa, mutta kohde oli ainakin 30 vuotta itseäni nuorempi ja tällä kavereita, joten jäi havainnoinnin asteelle.
Sillä oli melko varmasti kaatunut juomaa syliin ja sinä vanha tuhkamuna heti vehje pystyssä kuvittelet että se halusi sinua.
Joppa joo, siitä ei ollut kyse. Tämä kommenttisi heijastaa lähinnä omaa kyvyttömyyttäsi ymmärtää tilanteita. Haluat lähinnä vihapuhetyyppistä hommaa.
Vielä äskeisee . Jotain makuja voisi yleisellä tasolla olla. Kävin äsken paikallisessa pubissa juomassa kaksi olutta, ja kolme eri maista kävi jututtamassa. Että revi siitä.
Vielä vähän. En ole myöskään tuhkamuna. Vähintään 3 naista olen tehnyt raskaaksi. Enemmistä en tiedä, ainakaan ne 50 muuta eivät ole ilmoitelleet.
Helpoiten kostuu sisältäkin kun kielellä hyväilee siitä nupun päältä ja ympäriltä kostealla kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Helpoiten kostuu sisältäkin kun kielellä hyväilee siitä nupun päältä ja ympäriltä kostealla kielellä.
🔥🔥💦💦
Joo. Tykkään miehistä jotka tuoksuu hyvälle, joilla on kivan matala ääni, voimakkaat kädet ja turvallinen aura. Jos sellainen ihme tulee tarpeeksi lähelle vaikka siellä kaupassa, niin vähintään värinää tuntuu, mutta usein myös kostun.
Vierailija kirjoitti:
Vielä vähän. En ole myöskään tuhkamuna. Vähintään 3 naista olen tehnyt raskaaksi. Enemmistä en tiedä, ainakaan ne 50 muuta eivät ole ilmoitelleet.
Oletko varma, että ne kolme on sinun alta? Tuollaiset pösilöt on helppoja kusetettavia!
Jos tulee lähelle joku johon käy tosi kuumana. Enpä muista että muuten ikäänkuin vahingossa olis moista tapahtunut. N47
"Itse miehenä tarvitsen kiihottumiseen turvallisuudentunteen ja tiedon siitä, että nainen pitää minusta"
Niinku että mitä tarkoitat miehen turvallisuudentunteella? Turva #metoo:ta vastaan?
Vierailija kirjoitti:
"Itse miehenä tarvitsen kiihottumiseen turvallisuudentunteen ja tiedon siitä, että nainen pitää minusta"
Niinku että mitä tarkoitat miehen turvallisuudentunteella? Turva #metoo:ta vastaan?
Tarkoitan sitä, että kiihottuminen perustuu siihen, että ei ole taistelullista tai antagonistista asetelmaa, missä mies on menninkäinen ja nainen päivänsäde. Eli ruma ihailija ja itserakas objekti.
Näin miehenä on vaikea kiihottua kuvista, kun 99% ajasta kuvan nainen ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Realismi tulee mieleen ja ajatuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sitä, että kiihottuminen perustuu siihen, että ei ole taistelullista tai antagonistista asetelmaa, missä mies on menninkäinen ja nainen päivänsäde. Eli ruma ihailija ja itserakas objekti
OK, siis naisen kuuluu antautua nöyrästi sekä tottelevaisesti, olen samaa mieltä.
Ei ole kyllä koskaan noin käynyt. Unissani joskus kostun.
Itse en kiihotus ihmisten ulkonäöstä ollenkaan. Kiihottuminen vaatii jonkinlaista tunnesidettä ja älykkyyttä toiselta osapuolelta.
N40
Elvis (the pelvis) teki satoja kinkkuja märiksi konserteissaan, vain lantiontyönnöillään (ilmapano) ja ravistelemalla reisiään. Jotkin lavalle heitetyt pikkarit olivat märkiä kuin tiskirätti. Wanhusnaiset eivät toki edes kostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Sairauksia on monenlaisia mutta tämmösille paras hoito olisi kun muna leikattaisiin juuresta irti
Joo mutta älä silti lainaa hullun tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku R.unkkari laukaissut jossain kassajonossa salaa lastit toisen housuille...
Yläasteella tuhmat tytöt kuuntelivat pikkuhousut märkänä, kun luin heille Regina-lehdestä lukijoiden lähettämiä tarinoita. Ei kiima näkynyt housujen läpi, mutta sen kyllä hyvin harjoitellut nenä haistoi.
Yst,
Porin lyseon musiikinopettajan tuuraaja Danny.
Noin se miehelläkin menee varsinkin vanhemmalla iällä.
Itse miehenä tarvitsen kiihottumiseen turvallisuudentunteen ja tiedon siitä, että nainen pitää minusta. Kuvan näkeminen ei kiihota, vaikka nainen olisi miten veistoksellinen. Tietenkin pidän kuvaa silti kauniina ja viehättävänä, ja voin katsella kuvia masturboidessa, mutta ne eivät yksinään riitä pitkälle. Peniksessä ei tapahdu yhtään mitään pelkkää kuvaa tai videota katselemalla, jos se ei esitä omaa kumppania.