Miehen käytös, valehteleeko?
Hei, mitäpä mieltä valehteliko mies? Löysin eilen hänen työrepustaan t-paidan, kysyin miksi se on sielä niin hän ensin oli hetken hiljaa ja sanoi että ehkä se on jäänyt työmatkalta, sanoin että älä nyt viitsi että se olisi ollut repussasi päälimmäisenä viimeiset 2 viikkoa. Sitten hän sanoi että ehkä sitten se on tänään jäänyt sinne kun oli jättänyt töihin kauluspaidan pikkujouluista ja oli mennyt eilen teepaita ja takki päällä töihin ja ottanut teepaidan pois ja pukenut kauluspaidan. No pikkujoulut oli 3 viikkoa sitten ja ihmettelen, että herra joks ei muista edes mitä sanoin 5 min sitten muistaa aamulla unenpöpperössä, et hei mullahan on duunissa se kauluspaita, laitanpa sen sitten sieltä. Ja ihmetyttää, että kun kysyin paidasta hän ei heti muistanut että tänäänhän mä sen töissä otin pois. Meillä on ollut haastetta sen suhteen että mies ei aina puhu totta. Nyt olen taas niin ahdistunut että valehteleeko hän ja jos valehtelee miksi kantaa koti t-paitoja mukana töissä?
Kommentit (57)
Ei parisuhteessa tarvitse ihan joka ikistä asiaa tilittää toiselle. Ymmärrän, että on hyvä mainita toiselle ylitöistä , yön yli reissuista ja isommista hankinnoista. Sitä en käsitä, miksi jokainen kuntosalikäynti, vaatteiden vaihto tai kirjan lukeminen pitäisi raportoida. Ahdistuisin moisesta.
En tiedä pitääkö kirjata minnekään etätyöt/matkat jne ja jos pitää niin eihän mulla ole niihin pääsyä. Ei ole ainakaan jäänyt kiinni pettämisestä, muita suhteita ei hällä ole ollut kun meidä. Ei tosiaan käy iltaisin missään eikä viikonloppuisin. Käyttää välillä rikkinäisiäkin boksuja. Tuo tpaita oli vanha ja nyppyyntynyt joten ei ainakaa yritä vaikutusta tehdä toiseen naiseen jos sellainen edes on. Hiuksiaan ei laita eikä käytä hajusteita. Ei treenaa tms mutta on hoikka. Normi näköinen ei mikään komea.
Ap
Ap, hakeudu terapiaan, sulla ei ole kaikki kunnossa!
Enkä epäile että elää kaksoiselämää. Hakenut kaverille todistetusti tavaraa ja todistetusti ihan itse opiskelee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi repussa ei saisi olla t- paitaa? Tai mistä repussa oleva t-paita kertoo?
Se kertoo siitä, että mies ei mennytkään toimistolle töihin (jossa pitää olla puku päällä), vaan hän aamulla ajeli salarakkaan luokse pitämään etäpäivää ja t-paitaa.
Kiitos päivän nauruista 🙈😂
Mies on valehdellut ja nyt mietityttää, valehteleeko mies 👀
Ap on tyyppi, joka saa kilteimmän ja rehellisimmänkin valehtelemaan itselleen. Minulla on tuollainen ystävä. Hän on niin painostava, että toinen menee ihan lukkoon. Lisäksi hän yrittää saada toisen puhumaan itsensä pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Enkä epäile että elää kaksoiselämää. Hakenut kaverille todistetusti tavaraa ja todistetusti ihan itse opiskelee.
Ap
No mitä sä sitten epäilet?
Mikä takia miehen pitäis olla sulle tilivelvollinen joka helvetin asiasta? Pitääkö paskalla käyminenkin raportoida rouvalle, jotta voi analysoida harhoissaan.
Sinulla näyttää olevan luottamuksen kanssa isoja ongelmia, ja ilman luottamusta ei ole kyllä parisuhteessa mitään toivoa. Toivottavasti mies saa tarpeekseen ja lähtee menemään. Toi on sairasta.
Ap kärsii sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Näiden sun todistelujen perusteella en ole lukenut vielä mitään, mistä itse omassa parisuhteessa huolestuisin. Tai itseasiassa mistä jaksaisin edes kiinnostua.
Miksi ap pelkää kuollakseen että miehellä on toinen nainen? Ei se mies mikään jumala ole. Jos lähtee niin heipähei vaan. Ei toisen varaan kannata onneaan rakentaa. Hanki joku harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap pelkää kuollakseen että miehellä on toinen nainen? Ei se mies mikään jumala ole. Jos lähtee niin heipähei vaan.
:D
Ehkä mies on niitä tyyppejä, jotka ei vaan jaksa keskittyä vaatteisiin. Paita on pyörinyt mukana, kun ei vaan jaksa viedä sitä pyykkiin/ paikkaan x. Minä olen nainen, jonka arkilaukkureppu on sellainen pakki, missä tavara vain aina on. Sillä ne ovat aina mukana. Tarpeetonkin pyörii mukana pitempään, koska inventaario ja siivous tapahtuu vain n. kerran viikossa tai parissa.
Sitten kun ap on kiinnittänyt paitaan epäluuloista huomiota, miehestä on tuntunut, että on pakko keksiä joku hyvä selitys, joka muka torppaa epäluulot. Koska vastaavasta on aiemminkin syntynyt ongelmia. Oikeasti mitään syytä ei ole, vain joku saamattomuus. Mutta mies arveli, ettei saamattomuus riitä syyksi, joten keksi paremman, ja pieleen meni kumminkin.
Tämä ehkä todennäköisempi skenaario kuin toinen nainen. Jos mikään muu ei pettämiseen viittaa. Ja kyseenalainen paitakin on joku vanha nuhju.
No jos pettää töissä tai työpäivän aikana niin se on ainut mahis. Toki tätäkin olen alkanut pelkäämään. Mutta ehkä vielä olen kallistunut ettei petä kun kai se toinen nainen haluaisi nähdä muulloinkin kun töissä ja sielä paneminen on hieman haastavaa.
Ap
Ja on se etätöissäkin töitä tehtävä, ei sitä pelkästään salarakkaalle voi uhrata ja kuka nainen tuommoiseen tyytyy...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos pettää töissä tai työpäivän aikana niin se on ainut mahis. Toki tätäkin olen alkanut pelkäämään. Mutta ehkä vielä olen kallistunut ettei petä kun kai se toinen nainen haluaisi nähdä muulloinkin kun töissä ja sielä paneminen on hieman haastavaa.
Ap
;D
Kun mies lähti töihin, viikon rekkareissulle niin otti puhtaita alushousuja ja paitoja mukaan, nyt vasta vuosien jälkeen tajusin että olisi pitänyt täältä kysyä, ettei olisi saanut. Nyt epäilen mihin se sillä rekalla ajeli, menikö oikeasti Tanskaan/Norjaan/Ruotsiin kun puhtaita vaatteita otti mukaansa ?