Miehen käytös, valehteleeko?
Hei, mitäpä mieltä valehteliko mies? Löysin eilen hänen työrepustaan t-paidan, kysyin miksi se on sielä niin hän ensin oli hetken hiljaa ja sanoi että ehkä se on jäänyt työmatkalta, sanoin että älä nyt viitsi että se olisi ollut repussasi päälimmäisenä viimeiset 2 viikkoa. Sitten hän sanoi että ehkä sitten se on tänään jäänyt sinne kun oli jättänyt töihin kauluspaidan pikkujouluista ja oli mennyt eilen teepaita ja takki päällä töihin ja ottanut teepaidan pois ja pukenut kauluspaidan. No pikkujoulut oli 3 viikkoa sitten ja ihmettelen, että herra joks ei muista edes mitä sanoin 5 min sitten muistaa aamulla unenpöpperössä, et hei mullahan on duunissa se kauluspaita, laitanpa sen sitten sieltä. Ja ihmetyttää, että kun kysyin paidasta hän ei heti muistanut että tänäänhän mä sen töissä otin pois. Meillä on ollut haastetta sen suhteen että mies ei aina puhu totta. Nyt olen taas niin ahdistunut että valehteleeko hän ja jos valehtelee miksi kantaa koti t-paitoja mukana töissä?
Kommentit (57)
Ja miksi ei voi kertoa totuutta miksi paitaa kantaa mukana.
Ap
Ap oletko hullu? Vaiko vasta tulossa hulluksi? Vai onko hulluus muisto vaan?
No pengon koska sieltä sitten aina näitä valheita/ kertomatta jättämisiä selviää.
Ap
Mitä helvettiä...
Jätä se mies, teet hänelle palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sä penkot toisen reppua?
Penkot? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sä penkot toisen reppua?
Penkot X"""""DDDDDDDDDD idiootti.
Minuakin alkaisi ahdistaa ja unohtaisin oman nimenikin jos minua noin kuulusteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä...
Jätä se mies, teet hänelle palveluksen.
Ja itsellesi siinä samalla
Luottamus on jo mennyt. Parisuhteesi ei tule toimimaan. Valehtelija ei muutu, joten mieti itse hyväksytkö epärehellisen miehen vai et. Kanna vastuu päätöksestäsi. Tuollainen kyttäys ei johda mihinkään (mielenterveys menee molemmilta). Olen ollut tuossa tilanteessa, siitä tiedän.
Niin hän kyllä sanoi että kun yhtäkkiä tulen tivaamaan asiasta niin ei heti hoksannut mistä oli jäänyt reppuun.
Ap
"Herra tuomari, esitän todisteen A: Repusta löytynyt t-paita, jolle vastaaja ei antanut selitystä."
mamman aivojen ylianalysointilohko lähtee käyntiin, kun miehen repussa on t-paita!
Unohti pikkujoulun jatkoilla sen minun luokse ja kun lähti yöllä niin puki päissään pelkän kauluspaidan ja toin sen sitten töihin.Ps. mitään järisyttävää ei tapahtunut jatkoilla eli voit pitää itselläsi.
Mä jättäisin tuollaisen heti. Nimittäin AP:n.
Ei oo normaalia tuollainen kyttäys, suhteesi on jo loppu.
Vierailija kirjoitti:
No pengon koska sieltä sitten aina näitä valheita/ kertomatta jättämisiä selviää.
Ap
:D
Vierailija kirjoitti:
Minuakin alkaisi ahdistaa ja unohtaisin oman nimenikin jos minua noin kuulusteltaisiin.
:D
Joo luottamus on ihan selvästi pakkasen puolella, enkä luota häneen tai sanomiinsa pätkääkään. Hän kyllä todistelee tarvittaessa asioita jos en usko ja usein asiat on ollutkin niin kun on sanonut, mutta sitten on niitä kertoja että selkeästi valehdellaan kun on tehty jotain mistä ei olla sovittu eikä halua puhua siitä koska pelkää ettei saa tehdä sitä mitä haluaa niin valehtelee. Ja näitä asioita ei voi todistaa esim tämä paita asia. Vaikka en ole mitään muuta kun kannustsnut rehellisyyteen ja siihen että sovitasn asioita niin että hän kokee saavansa tehdä asioita.
Meillä pieniä lapsia niin yritetään heidän vuoksi.
Ap
Mun miehen laukussa, joka on yleensä autossa, on jopa alushousut ja toilettitavarat. Joutuu joskus yöpymään yllättäen ja siksi pitää mukanaan.
En epäile ennen konkreettista näyttöä. Mun motto on, että jos ei pitämättä pysy niin saa mennä.
Voi tsiisus.