Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös, valehteleeko?

Vierailija
16.12.2025 |

Hei, mitäpä mieltä valehteliko mies? Löysin eilen hänen työrepustaan t-paidan, kysyin miksi se on sielä niin hän ensin oli hetken hiljaa ja sanoi että ehkä se on jäänyt työmatkalta, sanoin että älä nyt viitsi että se olisi ollut repussasi päälimmäisenä viimeiset 2 viikkoa. Sitten hän sanoi että ehkä sitten se on tänään jäänyt sinne kun oli jättänyt töihin kauluspaidan pikkujouluista ja oli mennyt eilen teepaita ja takki päällä töihin ja ottanut teepaidan pois ja pukenut kauluspaidan. No pikkujoulut oli 3 viikkoa sitten ja ihmettelen, että herra joks ei muista edes mitä sanoin 5 min sitten muistaa aamulla unenpöpperössä, et hei mullahan on duunissa se kauluspaita, laitanpa sen sitten sieltä. Ja ihmetyttää, että kun kysyin paidasta hän ei heti muistanut että tänäänhän mä sen töissä otin pois. Meillä on ollut haastetta sen suhteen että mies ei aina puhu totta. Nyt olen taas niin ahdistunut että valehteleeko hän ja jos valehtelee miksi kantaa koti t-paitoja mukana töissä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vähän taustatietoja paremmin, niin voidaan arvioida.

Millainen työ on kyseessä, johon pitää raahata jotain selkäreppua?

Mitä hän normaalisti raahaa töihin selkärepussaan?

Millainen oli työ työmatka? Kotimaa? Ulkomaa? Oliko yötä? Oliko pelkän selkärepun kanssa työmatkallakin?

Eikö hänellä ole matkalaukkua tai vedettävää pientä matkalaukkua?

Miten hänen töissään tai työmatkallaan pitää pukeutua? Voiko siellä olla koti t-paidassa?

Milloin viimeksi ratsasit selkärepun ja mitä sieltä silloin löytyi?

Vierailija
22/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi lähteä, että jokaiselle työpaikalle mahtuu tietynlainen nainen. Sellainen salakavala, peitellyn kiero, jonka moraali ylipäätään on olematon jos pintaa vähän raaputetaan. Sellainen, jonka ahneus ja egoistisuus johdattaa muiden naisten aviomiesten suuntaan vailla empatiaa. Vailla ajatustakaan sille, kuinka väärin ne varattujen viettely-yrytykset ovat aina, vaikka vain yritykseksi jäisivät. Ja vaikka on olemassa omakin mies, perhe, kaikki. Minä en sano sitä sanaa, koska olen sivistynyt nainen.

Sen sijaan sanon tämän nyt suoraan; sellaiset naiset aloittavat tyhmänrohkeuttaan erittäin vaarallisen pelin, jossa he itse häviävät raskaasti, tavalla tai toisella. Älä ikinä aliarvioi kenenkään puolisoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa tai menkää pariterapiaan, jos ero ei tunnu vaihtoehdolta. Joka tapauksessa luottamus on mennyttä.

Et varmasti halua olla nainen, joka joutuu peloissaan etsimään totuuden siemeniä miehen työrepusta.

Vierailija
24/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on munkin miehellä alushousuja ollut repussa mut silloin niille on ollut hyvä seltys:pyöräily töihin ja sielä suihkussa käynti mut toi t-paita on nyt outo, koska kulkee autolla ja töissä aina kauluspaita. Ja pukee työvaatteet yleensä aina kotona mut nyt sit olikin muistanut töissä olevan paidan ja mennytkin t-paidalla. Nyt hän ei puhu mulle juuri mitää ja on loukkaantunut kun syytin valheesta.

Ap

Vierailija
25/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten on niitä kertoja että selkeästi valehdellaan kun on tehty jotain mistä ei olla sovittu eikä halua puhua siitä koska pelkää ettei saa tehdä sitä mitä haluaa niin valehtelee

Niinkun mitä asioita on tehty mistä ei olla sovittu? Epäiletkö, että käy panemassa muita naisia tai pitää kunnon sivusuhteita?

Vierailija
26/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo luottamus on ihan selvästi pakkasen puolella, enkä luota häneen tai sanomiinsa pätkääkään. Hän kyllä todistelee tarvittaessa asioita jos en usko ja usein asiat on ollutkin niin kun on sanonut, mutta sitten on niitä kertoja että selkeästi valehdellaan kun on tehty jotain mistä ei olla sovittu eikä halua puhua siitä koska pelkää ettei saa tehdä sitä mitä haluaa niin valehtelee. Ja näitä asioita ei voi todistaa esim tämä paita asia. Vaikka en ole mitään muuta kun kannustsnut rehellisyyteen ja siihen että sovitasn asioita niin että hän kokee saavansa tehdä asioita.

Meillä pieniä lapsia niin yritetään heidän vuoksi.

Ap

Olet hieno esimerkki lapsellisesi, lapanen. Asenteet opitaan jo lapsuudessa ja lapset oppii esimerkistä. Kun he sitten aikuisena muuttaa samaan huusholliin, sukupuolittuneet kaavat ovat olemassa ja esim tyttäresi alistuu...

Ei aina mene noin. Mun äiti oli lapanen ja isä määräävä pettäjä. Mä päätin, etten ikinä ryhdy lapaseksi enkä ryhtynytkään. Mä nimenomaan sain varoittavan esimerkin, että ei kannata ryhtyä lapaseksi ja kynnysmatoksi. Olen nainen enkä ikinä ole alistunut mihinkään paskaan. Heti kun joku kundikaveri on pettänyt tai sikaillut, niin olen jättänyt kuin nallin kalliolle. Mähän en alistu paskaan.

Vierailija
27/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löydän itseltänikin yllättäviä vaatekappaleita eri paikoista enkä muista miksi olen ne sinne laittanut. Esim. Pikkuhousuja ja sukkahousuja. Mitään epäilyttävää en silti puuhaile. 

Vierailija
28/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en viitsi vaivata päätäni parisuhteilla kun ei tiedä mikä ilta tulee toiselta joku "dibläblä öööööö sika!" viesti kun on kelannut jotain naurettavaa asiaa niin että lanttu leikannut kiinni.

Vierailija
29/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo luottamus on ihan selvästi pakkasen puolella, enkä luota häneen tai sanomiinsa pätkääkään. Hän kyllä todistelee tarvittaessa asioita jos en usko ja usein asiat on ollutkin niin kun on sanonut, mutta sitten on niitä kertoja että selkeästi valehdellaan kun on tehty jotain mistä ei olla sovittu eikä halua puhua siitä koska pelkää ettei saa tehdä sitä mitä haluaa niin valehtelee. Ja näitä asioita ei voi todistaa esim tämä paita asia. Vaikka en ole mitään muuta kun kannustsnut rehellisyyteen ja siihen että sovitasn asioita niin että hän kokee saavansa tehdä asioita.

Meillä pieniä lapsia niin yritetään heidän vuoksi.

Ap

Hullu mennyt vielä lisääntymään ! Olet sairas,ap, hae apua itsellesi.

Vierailija
30/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ esimiestyö valtiolla. Työmatkat välillä päiväreissuja välillä yönyli, aina Suomessa. Juuri tälle kyseiselle matkalle (päiväreissu) otti mukaan normivaatteetkin kun lähti puku päällä. Pikkujouluissa oli teema mihin piti pukeutua eli aamun oli normivastteet eli ksuluspaita ja illalla vaihtoi teemavaatteet töissä jolloin tämä kauluspaita kuulemma jäi töihin ja oli sen huomannut nyt perjantaina kun oli joku takkikin jäänyt samaan naulakkoon minkä oli laittanut päälle ja sitten eilen aamulla ajatellut että pukee töissä sen kauluspaidan ja kotoa löhti rönttö t-paidalla. Tämä oli se hänen seltys siis.

Ap

Vierailija
31/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ esimiestyö valtiolla. Työmatkat välillä päiväreissuja välillä yönyli, aina Suomessa. Juuri tälle kyseiselle matkalle (päiväreissu) otti mukaan normivaatteetkin kun lähti puku päällä. Pikkujouluissa oli teema mihin piti pukeutua eli aamun oli normivastteet eli ksuluspaita ja illalla vaihtoi teemavaatteet töissä jolloin tämä kauluspaita kuulemma jäi töihin ja oli sen huomannut nyt perjantaina kun oli joku takkikin jäänyt samaan naulakkoon minkä oli laittanut päälle ja sitten eilen aamulla ajatellut että pukee töissä sen kauluspaidan ja kotoa löhti rönttö t-paidalla. Tämä oli se hänen seltys siis.

Ap

No mä kyllä nyt uskoisin ton selityksen.

Vierailija
32/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuulustelet miestä tuollaisesta asiasta? Mitä se sinulle kuuluu mitä hänellä on repussaan? 

Vierailija
33/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laukussa ollut sortsit, oli ajatellut käydä töissä salilla mutta ei mulle mainita kuitenkaan asiasta. Kuitteja että hakenut kaverille jotai tavaraa mut ei puhunut mulle mitään. Kirjoja, että opiskelee mistä ei oo mulle kertonut. 

Pettämistä en tiedä onko. Epäilen, mutta en tiedä. Ei käy kun töissä et täytyy sit se mahdollinen pettäminen tapahtua töissä? Tai työaikana. Töissä ollut aina kun soitettu videopuhelua, yllättäviäkin puheluita.

Ap

Vierailija
34/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulustelen ja epäilen kun hän on aikaisemminkin jättänyt kertomatta asioita. Pelkään niin valtavasti mitä kaikkea hän touhuaa selkäni takana. Nyt vakavasti olen alkanut epäillö et hänellä on toinen. Ehkä pitää etäpäiviä hänen luona ja siksi t-paita mukana että on mukavampi olla.

Ap

Vierailija
35/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laukussa ollut sortsit, oli ajatellut käydä töissä salilla mutta ei mulle mainita kuitenkaan asiasta. Kuitteja että hakenut kaverille jotai tavaraa mut ei puhunut mulle mitään. Kirjoja, että opiskelee mistä ei oo mulle kertonut. 

Pettämistä en tiedä onko. Epäilen, mutta en tiedä. Ei käy kun töissä et täytyy sit se mahdollinen pettäminen tapahtua töissä? Tai työaikana. Töissä ollut aina kun soitettu videopuhelua, yllättäviäkin puheluita.

Ap

No mitä tavaroita on hakenut? Mitä opiskelee? Koetko, että hän elää kaksoiselämää? Koetko, että hän piilottelee sulta tekemisiään? Epäilet siis toista naista. Voisko ne tavarat olla tälle toiselle naiselle? Voisko opiskelujutut olla sen naisen?

Vierailija
36/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko sun sanavarastosta sana täh?

Itse jos en ymmärrä mieheni sanomisia tai jokin kertomansa ei kuulosta jotenkin loogiselta niin kysyn heti. Just, siis täh? Niin miten tuo meni? Miksi? No jotain.

En epäile häntä sinänsä mistään, lähinnä haluan ymmärtää mitä kertoilee.

Vierailija
37/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi repussa ei saisi olla t- paitaa? Tai mistä repussa oleva t-paita kertoo? 

Vierailija
38/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kuka on isäsi? Kysy äidiltäsi jos hän muistaisi ehdokkaat. 

Vierailija
39/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulustelen ja epäilen kun hän on aikaisemminkin jättänyt kertomatta asioita. Pelkään niin valtavasti mitä kaikkea hän touhuaa selkäni takana. Nyt vakavasti olen alkanut epäillö et hänellä on toinen. Ehkä pitää etäpäiviä hänen luona ja siksi t-paita mukana että on mukavampi olla.

Ap

Saako hänen työssään pitää etäpäiviä?

Pitääkö hänen listata työnsä tarkkaan, eli merkitä, mitä päivät on ollu etänä ja mitkä paikalla sekä työmatkat? Nyt sitten alat seuraamaan niitä.

Onhan toi tosi kuluttavaa, mutta yleensä, jos epäilee toista pettämisestä, niin yleensä se sitä sitten onkin. Valitan. Ellet ole joku hullu, joka keksii päästänsä näitä.

Mitä on aiemmin jättäny kertomatta? Onko hän aiemmin pettänyt sua tai edellisissä suhteissa? Onko hyvännäköinen? Onko sulla pääsyä kännylle ym?

Vierailija
40/57 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se panee toimiston 20v mirkkua. Senhän sää halusit kuulla.