Miten miehet voi oikeasti nähdä rinnat seksikkäänä?
Siis olen nainen ja en oikeasti voi millään tavalla ymmärtää. En ymmärrä edes pienien rintojen viehätystä ja vielä vähemmän isojen (itselläni isot tai no "isot", ei nyt ihan KUNNOLLA isot)
Omasta mielestäni rinnat on ruminta mitä ihmiskehosta löytyy, pillu myös. Hyi. Lantiokin ällöttävän näköinen. Oikeastaan kaikki muukin naisissa.
Kertokaa mitä näette niissä
Eikö miehiä häiritse kaikki oksettavat asiat rinnoissa kuten jäljet ihossa, roikkuvuus, ja yleensäkin vain kaikenlainen rumuus, erilaiset asennot ja rumuus niissä? Yleisesti ottaen sanoisin ettei rinnoissa kaunista kohtaa olekaan. Pakkohan miehiä on häiritä niiden rumuus. En oo itse nähnyt ikinä kaunista tissiparia. Jokainen herättää oksetusreaktion. Hyi helv.
Kommentit (131)
Sen kun pystyisikin selittämään miksi naisen muodoista niin viehättyy. Olisi jonkinsortin Nobel-palkinto tiedossa. Universumin suurin mysteeri, se nainen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivon kyllä tavallaan että saisin poikaystävän suht pian, jos tää helpottaisi edes sillä."
Varmasti helpottaa. Moni mies pitää reilun kokoisista rinnoista TODELLA paljon. Enkä pysty kuvittelemaan rumaa pillua, varsinkaan jos nainen on kiihottunut.
Kiitos :) jotkut miehet pitää pillua kyllä rumana, mutta kiva kuulla ettei kaikki.
Jos kerrot millainen pillusi on niin tällä palstalla alkaa useampi ukko hieromaan itseään. Varsinkin kun kerrot millainen se on kiimassa. Miehet ovat hassuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivon kyllä tavallaan että saisin poikaystävän suht pian, jos tää helpottaisi edes sillä."
Varmasti helpottaa. Moni mies pitää reilun kokoisista rinnoista TODELLA paljon. Enkä pysty kuvittelemaan rumaa pillua, varsinkaan jos nainen on kiihottunut.
Kiitos :) jotkut miehet pitää pillua kyllä rumana, mutta kiva kuulla ettei kaikki.
Jos kerrot millainen pillusi on niin tällä palstalla alkaa useampi ukko hieromaan itseään. Varsinkin kun kerrot millainen se on kiimassa. Miehet ovat hassuja.
Sinänsä outoa koska sieltähän tulee verta, ja luulin sen juuri olevan ällöttävää monelle miehelle. Tiedän kyllä että joillakin on se fetissi kuitenkin. Mutta tuskin hirvittävän yleinen. Joten luulisi sen häiritsevän pillun ihailua.
harvat rinnat kai oikeastaan onkaan mitenkään erityisen kauniit. ainakaan vähänkään kun ikää tulee lisää niin alkavat roikkua jne siks ne sullotaan liiveihin ja usein näyttävätkin paljon paremmilta niin
sinällään vähän höpsö kysymys, miten miehet voi kokea naiset seksikkäinä. isompi mysteeri tuntuu olevan miten naiset voi kiihottua miehistä, ja siihen ei naiset oikein tunnu itsekään osaavan antaa selitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä outoa koska sieltähän tulee verta, ja luulin sen juuri olevan ällöttävää monelle miehelle. Tiedän kyllä että joillakin on se fetissi kuitenkin. Mutta tuskin hirvittävän yleinen. Joten luulisi sen häiritsevän pillun ihailua.
Se on suhteellisesti pieni aika. Samoin moni muu kehon osa ei ole kiihottava kaiken aikaa. Kuten esimerkiksi suu. Sieltäkin tulee kaikenlaista, ja pieni osa on sellaista mikä jopa karkoittaa kiihotuksen.
Vierailija kirjoitti:
harvat rinnat kai oikeastaan onkaan mitenkään erityisen kauniit. ainakaan vähänkään kun ikää tulee lisää niin alkavat roikkua jne siks ne sullotaan liiveihin ja usein näyttävätkin paljon paremmilta niin
sinällään vähän höpsö kysymys, miten miehet voi kokea naiset seksikkäinä. isompi mysteeri tuntuu olevan miten naiset voi kiihottua miehistä, ja siihen ei naiset oikein tunnu itsekään osaavan antaa selitystä
Ensimmäiseen osaan sanon vain että kyllä teiltä tulee taas melko erilaista settiä eri miehiltä. Toiset tyyliin kehuvat maasta taivaisiin että ei mitään seksikkäämpää olekaan, toiset haukkuu. Ja olen sun kanssa samaa mieltä itse, oksettavaa p*skaa koko homma ja helvetin noloa. Helvetin rumaa jne. Siis tekisi mieli kuolla oikeasti. Todistit mun mielipiteen ihan oikeaksi siis.
Miten niin höpsö kysymys? Juurihan todistit sen ihmettelyn ihan aiheelliseksi. Siksipä ihmettelenkin miksi niistä puhutaan "seksikkäinä" mutta juurihan sanoit ihan muuta. Aivan jumalattoman rumat ja törkeän näköisethän ne on. Ehkä sitten tosiaan miehien mielipiteet vaihtelee mutta minä tulen vihaamaan niitä kunnes kuolen. Ja toivon todellakin että jonakin päivänä pääsen rintojen poistoon, jos tämä ei lopu. Tuskinpa loppuukaan. Ihan helvetin oksettavaa ja rumaa. Kuten sanoit itsekin. Ja mitä miehiin tulee mistä kysyit, niin itselläni ainakin ihan helppoa kiihottua miehestä, en kylläkään tykkää nähdä muiden peniksiä varsinaisesti mutta omassa ihastuksessa kiinnostaa kaikki. Ihana vartalo, pelkästään yläkroppa on jo sellainen ihana turvallisuuden tunnetta tuova ja vahvan näköinen. Siis miehen keho on kaikin mahdollisin tavoin ihanampi, paremman näköinen, kaikin tavoin parempi kuin naisen keho. Siinä on kaikki oikein, eikä siinä ole mitään noloa myöskään. Naisen keho on oksettavaa, ällöä ja todella noloa. Toki musta olisi noloa olla mies ja nussia naista, jokin siinä häiritsee, mutta en tiedä sitten miltä musta tuntuisi olla mies ja olla toisen miehen kanssa. Ehkä se ei tuntuisi nololta, en tiedä. Mikään ei kuitenkaan ole niin hirveää kuin naisen keho, eli ottaisin silti riemusta kiljuen miehen kehon itselleni jos se vain olisi mahdollista. Että ei tarvitse ihmetellä minusta kovinkaan paljon miksi nainen näkee miehen seksikkäänä. Eihän miehessä ole oikeastaan mitään rumaa, siis sukupuolen takia. Naisessa on kaikki. Tissit, pillu, raskaus on äärimmäisen oksettavan näköistä, yksinkertaisesti kaikki naisessa on hirveää noloa oksettavaa. Siis tokihan myönnän että itseni mielestä ainakin penis voi olla ruma juurikin jos se on ihan jonkun random miehen penis johon ei satu olemaan mitään romanttista ja seksuaalista kiinnostusta. Mutta se johtuu vain siitä ettei ole tunteita sitä tyyppiä kohtaan. Ainakin uskon että oman ihastuksen penis olisi ihana nähdä.
"Mutta se johtuu vain siitä ettei ole tunteita sitä tyyppiä kohtaan. Ainakin uskon että oman ihastuksen penis olisi ihana nähdä."
Mielestäni tuo on pääasia. Sinun ei tarvitse keskittyä kiihottumaan omasta vartalostasi.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta se johtuu vain siitä ettei ole tunteita sitä tyyppiä kohtaan. Ainakin uskon että oman ihastuksen penis olisi ihana nähdä."
Mielestäni tuo on pääasia. Sinun ei tarvitse keskittyä kiihottumaan omasta vartalostasi.
No ei kai tässä siitä ole kyse että mun pitäis kiihottua omasta vartalostani. Enemmänkin kyse siitä ettei mua häiritsis enää se. Ettei mun tarvitsis haaveilla rintojen poistosta enää. Häpeä on niin sanoinkuvaamaton etten kestä enää. Tää tekee mut todella onnettomaksi, ei kai kukaan voi olla onnellinen jos vihaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseen osaan sanon vain että kyllä teiltä tulee taas melko erilaista settiä eri miehiltä. Toiset tyyliin kehuvat maasta taivaisiin että ei mitään seksikkäämpää olekaan, toiset haukkuu. Ja olen sun kanssa samaa mieltä itse, oksettavaa p*skaa koko homma ja helvetin noloa. Helvetin rumaa jne. Siis tekisi mieli kuolla oikeasti. Todistit mun mielipiteen ihan oikeaksi siis.
Miten niin höpsö kysymys? Juurihan todistit sen ihmettelyn ihan aih
sitä ei varmaan tarvitse mitenkään yrittää järjellä selittää miks mies kokee naisen kehon seksikkäänä ja kiihottavana. näin sen asian on luonto luonut ja kauniin/seksikkään naisen nähdessään mies kiihottuu, siinä mielessä miehen seksuaalisuus on todella yksinkertaista. rinnat, etenkin isot rinnat herättää itsessä ehkä jonkinlaisen lämmöntunteen, sitä on hankala kuvailla. joku wannabe-freudi on selitellyt että se johtuu niiden herättämästä mieliyhteydestä varhaislapsuuteen ja rintaruokintaan, mutta siinä tapauksessa kai rintojen näkeminen herättäis myös naisessa samanlaisen tunteen koska samalla tavalla heidät on lapsena rintaruokittu. jos puhutaan ihan puhtaasti kehon esteettisyydestä niin saatan olla osittain kanssas samaa mieltä, että terveen, hyväkuntoisen iehen keho on tietyllä tapaa ehkä 'kauniimpi', ellei sitten puhuta jostain todella poikkeuksellisen kauniista nuoren naisen kehosta jossa isot rinnat vielä kiinteästi pysyy pystyssä ilman minkäänlaista tukea
ootko miettinyt mistä tuo sun viha omaa kehoa kohtaan johtuu. koetko muuten kuitenkin että pidät naisena olemisesta
Voi elämä tätä moderointia. Mitä mä edes sanoin tossa nyt pahaa että se meni moderointiin? No katotaan julkaistaanko sitä ikinä..
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä tätä moderointia. Mitä mä edes sanoin tossa nyt pahaa että se meni moderointiin? No katotaan julkaistaanko sitä ikinä..
se, että joku moderaattori noita sensuroituja viestejä muka lukis ja päättäis myöhemmin julkaistaanko ne vai eion puhdas valhe. jos se viestis jää haaviin niin sinne se jää. tossa kieltolistalla on tosiaan aivan normaaleja sanoja jonka vuoks varmasti monen tottumattoman palstakäyttäjän täysön normaalit viestit tulee moderoiduks. aktiivisemmat käyttäjät osaa aika hyvin nuo kiertää, mutta itselläkin käy vielä usein niin että joku kirjoitus jää julkaisematta enkä osaa alkuunkaan arvata mistä sanasta se johtui
Kyllä isot daisarit naisella olla pitää!
Maxidaisarifilian kokemusasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se, että joku moderaattori noita sensuroituja viestejä muka lukis ja päättäis myöhemmin julkaistaanko ne vai eion puhdas valhe. jos se viestis jää haaviin niin sinne se jää. tossa kieltolistalla on tosiaan aivan normaaleja sanoja jonka vuoks varmasti monen tottumattoman palstakäyttäjän täysön normaalit viestit tulee moderoiduks. aktiivisemmat käyttäjät osaa aika hyvin nuo kiertää, mutta itselläkin käy vielä usein niin että joku kirjoitus jää julkaisematta enkä osaa alkuunkaan arvata mistä sanasta se johtui
Aa, no kiitos tiedosta :D ihme meininkiä tosiaan . Sit onki ärsyttävää lähteä kirjottamaan viestiä uudestaan kun ei muista alkuunkaan mitä oli kirjottanut ja ei tiiä miten sitä pitäis sitten muuttaa ettei se jäisi moderointiin uudestaan :D
Nro 70 siis:
Niin, en tiedä mistä se viha johtuu. Varmaan vaan olen alkanut huomata miten paljon kamalampi se on kuin miehen keho. Ja varmaan muiltakin sitä samaa kuullu. Ja ei, en pidä siitä naisena olemisesta ollenkaan. Ehkä yksi lyhyt hetki ollut viime aikoina jolloin saatoin pitää. Vain hetken. Ja niin, olin siis oikeassa että miehen keho on esteettisempi. Naisen keho on oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Nro 70 siis:
Niin, en tiedä mistä se viha johtuu. Varmaan vaan olen alkanut huomata miten paljon kamalampi se on kuin miehen keho. Ja varmaan muiltakin sitä samaa kuullu. Ja ei, en pidä siitä naisena olemisesta ollenkaan. Ehkä yksi lyhyt hetki ollut viime aikoina jolloin saatoin pitää. Vain hetken. Ja niin, olin siis oikeassa että miehen keho on esteettisempi. Naisen keho on oksettava.
minkä ikäinen oot? ootko pidempään kokenut asian olevan tuolla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 70 siis:
27. Sanotaan että tämä juttu on jatkunut varsinaisesti 1-3 vuotta, vaikea sanoa tarkasti. Sitä ennenkin tosiaan oli jotain pientä niin sanotusti, mutta ei nyt tällä tavalla. Kyllähän mua on aina hävettänyt aika paljon esim me**** (joo en pysty kirjottaa sanaa mut varmaan kaikki tietää) mutta tosiaan ei ollu varsinaisesti tällästä sekään kun vasta jostain ehkä 2023-2024 lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 70 siis:
27. Sanotaan että tämä juttu on jatkunut varsinaisesti 1-3 vuotta, vaikea sanoa tarkasti. Sitä ennenkin tosiaan oli jotain pientä niin sanotusti, mutta ei nyt tällä tavalla. Kyllähän mua on aina hävettänyt aika paljon esim me**** (joo en pysty kirjottaa sanaa mut varmaan kaikki tietää) mutta tosiaan ei ollu varsinaisesti tällästä sekään kun vasta
jaah, aika jännä. kehodysforialtahan tuo kuulostaa. mutta eikö se ylensä ala joskus murrosiässä jo. onkohan sulla elämässä jotain muuta ahdistusta tai jotain minkä sitten kanavoit tuonne, ootko yrittänyt hakea jotain keskusteluapua tai jotain tuohon asiaan
On muutakin ahdistusta kyllä, paljonkin. Oon hakenut ja saanutkin keskusteluapua jonkin verran, mutta nyt en enää kauheasti taida saada jatkossa muuten kuin yksityiseltä.
Vanhan mainoslaulun sanoin sen tekee näkö, sen tekee koko, sen tekee pieni pyöreä muoto