Miten miehet voi oikeasti nähdä rinnat seksikkäänä?
Siis olen nainen ja en oikeasti voi millään tavalla ymmärtää. En ymmärrä edes pienien rintojen viehätystä ja vielä vähemmän isojen (itselläni isot tai no "isot", ei nyt ihan KUNNOLLA isot)
Omasta mielestäni rinnat on ruminta mitä ihmiskehosta löytyy, pillu myös. Hyi. Lantiokin ällöttävän näköinen. Oikeastaan kaikki muukin naisissa.
Kertokaa mitä näette niissä
Eikö miehiä häiritse kaikki oksettavat asiat rinnoissa kuten jäljet ihossa, roikkuvuus, ja yleensäkin vain kaikenlainen rumuus, erilaiset asennot ja rumuus niissä? Yleisesti ottaen sanoisin ettei rinnoissa kaunista kohtaa olekaan. Pakkohan miehiä on häiritä niiden rumuus. En oo itse nähnyt ikinä kaunista tissiparia. Jokainen herättää oksetusreaktion. Hyi helv.
Kommentit (131)
Wanharou8va Tyhjäpää on myös mieleltään ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on kiihottavat, kun ne vaan on siinä. Ne ei tee mitään muuta kuin on. Kiihottavat.
Kiitän mielipiteestäsi. Haluaisin kuitenkin vielä kysyä että etkö näe niissä edes yhtä rumaa asiaa?
Noin yleisajatuksena minun (olen mies) on kyllä ylen vaikea löytää mitään rumaa niissä, niiden yleisvaikutelman viehättävyys ja miellyttävyys kun taitaa kertakaikkisesti hukuttaa ja häivyttää rumuuden mahdollisuudenkin. Ja synnyttää halun saada tutustua niihin sitten jonkin naisen osalta hyvin läheisestikin. Toivotan sinulle miellyttävää täyteliäisyyden ja tyytyväisyyden tuntua naisena olemisessasi.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat ovat upeita, pienet rinnat ovat upeita, naisen lantio aiheuttaa sähköiskuja aivoissa ja alapää saa leuan putoamaan ja silmät pyörimään päässä. Tähän vielä naisen tuoksu päälle ja ajatuksissa ei enää ole muuta kuin enkelinlaulua.
Ainoa vastalääke täydelliselle huumautumiselle löytyy siitä, jos kyseinen nainen on ikävä luonteeltaan.
Juurikin niin että nainen voi luonteellaan pilata muutoin naisellisen ihanan miellyttävän olemuksensa.
Seksikkäät rinnat on seksikkäät: eli terhakat, liian pienet ne ei voi olla. Pienet areolat ja pienet nännit, ei voi ikinä mennä vikaan.
Ja täytyy muista, että tissien tärkein tehtävä on houkutella koiras (ja joskus naaraskin) sekstailemaan. Vain tylsät ja laimeat ihmiset väittävät toista! <3
Naisten rinnat ovat minulle aina seksikkäitä. Täydellinen vartalo, kiinteät rinnat jne. on myös kiihottava mutta aavistuksen tylsä. Persoonalliset piirteet viehättävät enemmän. Pitkät nännit, suuret nännipihat, tai hieman ryhtinsä menettäneet ovat seksikkäitä. Suuret, roikkuvatkin rinnat ovat kiihottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on kiihottavat, kun ne vaan on siinä. Ne ei tee mitään muuta kuin on. Kiihottavat.
Kiitän mielipiteestäsi. Haluaisin kuitenkin vielä kysyä että etkö näe niissä edes yhtä rumaa asiaa?
Noin yleisajatuksena minun (olen mies) on kyllä ylen vaikea löytää mitään rumaa niissä, niiden yleisvaikutelman viehättävyys ja miellyttävyys kun taitaa kertakaikkisesti hukuttaa ja häivyttää rumuuden mahdollisuudenkin. Ja synnyttää halun saada tutustua niihin sitten jonkin naisen osalta hyvin läheisestikin. Toivotan sinulle miellyttävää täyteliäisyyden ja tyytyväisyyden tuntua naisena olemisessasi.
Sivusta.
Kiitos :D
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäät rinnat on seksikkäät: eli terhakat, liian pienet ne ei voi olla. Pienet areolat ja pienet nännit, ei voi ikinä mennä vikaan.
Ja täytyy muista, että tissien tärkein tehtävä on houkutella koiras (ja joskus naaraskin) sekstailemaan. Vain tylsät ja laimeat ihmiset väittävät toista! <3
No mulla ei oo tollaset. En viitsi kuvaa laittaa mutta: roikkuvat, ei mitkään pienet areolat, keskikokoiset? No vaikea kuvailla sanoilla mutta silti. Ei houkuttele kyllä yhtään ketään koirasta sekstailemaan :D on pelkästään noloa. Niin kuin kaikki rinnat muutenkin on nolot. Ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rinnat ovat minulle aina seksikkäitä. Täydellinen vartalo, kiinteät rinnat jne. on myös kiihottava mutta aavistuksen tylsä. Persoonalliset piirteet viehättävät enemmän. Pitkät nännit, suuret nännipihat, tai hieman ryhtinsä menettäneet ovat seksikkäitä. Suuret, roikkuvatkin rinnat ovat kiihottavia.
Okei kiitos. No jos luotan tähän ja jos ne nyt sitten kerran ovat miesten mielestä kiihottavia oikeasti, niin mistä tämmöinen juttu sitten voi johtua, mikä mulla on? Tuntuu että olen ihan sekaisin ja pelkään voimakkaasti naiskehoa. Siis todella voimakkaasti. Yäk. Jotain on pahasti pielessä en vain ymmärrä mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei kiitos. No jos luotan tähän ja jos ne nyt sitten kerran ovat miesten mielestä kiihottavia oikeasti, niin mistä tämmöinen juttu sitten voi johtua, mikä mulla on? Tuntuu että olen ihan sekaisin ja pelkään voimakkaasti naiskehoa. Siis todella voimakkaasti. Yäk. Jotain on pahasti pielessä en vain ymmärrä mitä
Olet siis nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen?
Olen 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen?
Olen 😞
Sitten sinun pitää uskoa miehiä. Kaikille ei kaikki maistu, eikä heteron naisen tarvitse innostua tisseistä tai alakerrasta. Ikävän moni nainen arastelee vartaloaan vaikka mies olisi siitä ihan innoissaan. Eli anna miehen nauttia sinun vartalostasi jos huomaat miehen tykkäävän. Varmasti sinunkin fiilikset paranee kun huomaat miehen halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen?
Olen 😞
Kaiketi koet ainakin osan miehistä seksuaalisesti miellyttävänä? Voit siis samaistua siihen mille miehistä tuntuu.
Rinnat ovat parasta maailmassa! Ei silikoonitissit, luomut ja isoista pieniin kaikki menee!
"Sitten sinun pitää uskoa miehiä. Kaikille ei kaikki maistu, eikä heteron naisen tarvitse innostua tisseistä tai alakerrasta. Ikävän moni nainen arastelee vartaloaan vaikka mies olisi siitä ihan innoissaan. Eli anna miehen nauttia sinun vartalostasi jos huomaat miehen tykkäävän. Varmasti sinunkin fiilikset paranee kun huomaat miehen halut."
En tule ikinä olemaan tuollaisessa tilanteessa. No ehkä joskus 10 vuoden päästä. En paljoa deittaile jne.
Kuulostaa oudolta mutta näyttää siltä että olen bi. Selitän: vaikka vihaankin naisia ja heidän kehojaan (ja tietysti omaani koska no olen nainen), niin jostain syystä haaveilen silloin tällöin lesboseksistä, vaikka se samalla ällöttää. Outoa kyllä. Miehistä haaveilen kylläkin useammin.
Ja siksi tää onkin tosi outoa. Mutta kuitenkin mun mielestä nainen ei ikinä voi olla yhtä hyvännäköinen kuin mies ja musta vaan tuntuu että miehetkin Olis samaa mieltä. Tuntuu että kaikki haluisivat oikeasti eniten miestä mutta nainen kelpaa miehelle kun ei ole parempaa. Joku siinä vartalossa vain ällöttää niin pahasti. En ymmärrä siis miehiä ollenkaan (joo tiedostan ristiriidan). Mua vaan niin pelottaa ja inhottaa ja itkettää. Kuulostaa joltakin traumareaktiolta mutta en tiedä.
Toivon kyllä tavallaan että saisin poikaystävän suht pian, jos tää helpottaisi edes sillä.
"Kaiketi koet ainakin osan miehistä seksuaalisesti miellyttävänä? Voit siis samaistua siihen mille miehistä tuntuu."
Joo, lähinnä julkkiksia. Mutta naisen keho on huonompi kuin miehen joten tuntuu että ei se ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat parasta maailmassa! Ei silikoonitissit, luomut ja isoista pieniin kaikki menee!
Kiitti :( ei tää häpeä kyllä lähde millään näköjään :D
"Kuulostaa oudolta mutta näyttää siltä että olen bi. Selitän: vaikka vihaankin naisia ja heidän kehojaan (ja tietysti omaani koska no olen nainen), niin jostain syystä haaveilen silloin tällöin lesboseksistä, vaikka se samalla ällöttää. Outoa kyllä. Miehistä haaveilen kylläkin useammin."
Oletko kuitenkin noissa fantasioissa ns. hyväilyjä vastaanottava osapuoli, vai voitko kuvitella kuintekin tuottavasi nautintoa myös toiselle naiselle?
"Toivon kyllä tavallaan että saisin poikaystävän suht pian, jos tää helpottaisi edes sillä."
Varmasti helpottaa. Moni mies pitää reilun kokoisista rinnoista TODELLA paljon. Enkä pysty kuvittelemaan rumaa pillua, varsinkaan jos nainen on kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
"Kuulostaa oudolta mutta näyttää siltä että olen bi. Selitän: vaikka vihaankin naisia ja heidän kehojaan (ja tietysti omaani koska no olen nainen), niin jostain syystä haaveilen silloin tällöin lesboseksistä, vaikka se samalla ällöttää. Outoa kyllä. Miehistä haaveilen kylläkin useammin."
Oletko kuitenkin noissa fantasioissa ns. hyväilyjä vastaanottava osapuoli, vai voitko kuvitella kuintekin tuottavasi nautintoa myös toiselle naiselle?
Yleensä ainakin vastaanottava osapuoli. Voin kuvitella kyllä jotain hyväilyjä ja kaikkea semmoista mutta en yleensä tykkää ajatella suuseksin antamista tai sormettamista tai että panisin sträppärillä. Siis nimenomaan niin päin että minä tekisin sen. Toisinpäin ajattelen kyllä, vaikka sekin tuntuu kamalalta tämän huonon olon takia.
Jos tänne, yhtenä mahdollisuutena, kirjoittaa apua saadakseen, niin ei se mielestäni nyt ihan huono idea ja ajatus ole. Vertaistukea voi kyllä täältäkin löytyä mutta voisi olla hyvä jos sellaista haluaisi että kirjoittaisi asiansa ja tarkoituksensa riittävän selkeästi.