Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet voi oikeasti nähdä rinnat seksikkäänä?

Vierailija
16.12.2025 |

Siis olen nainen ja en oikeasti voi millään tavalla ymmärtää. En ymmärrä edes pienien rintojen viehätystä ja vielä vähemmän isojen (itselläni isot tai no "isot", ei nyt ihan KUNNOLLA isot)

Omasta mielestäni rinnat on ruminta mitä ihmiskehosta löytyy, pillu myös. Hyi. Lantiokin ällöttävän näköinen. Oikeastaan kaikki muukin naisissa.

Kertokaa mitä näette niissä

Eikö miehiä häiritse kaikki oksettavat asiat rinnoissa kuten jäljet ihossa, roikkuvuus, ja yleensäkin vain kaikenlainen rumuus, erilaiset asennot ja rumuus niissä? Yleisesti ottaen sanoisin ettei rinnoissa kaunista kohtaa olekaan. Pakkohan miehiä on häiritä niiden rumuus. En oo itse nähnyt ikinä kaunista tissiparia. Jokainen herättää oksetusreaktion. Hyi helv.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät ole tubulaariset ketunkuonot.

Vierailija
82/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan eivät ole tubulaariset ketunkuonot.

En ole edes varma mitä se tarkoittaa mutta tuskin. Roikkuvat rumat vain. Mutta mulla on ainakin se ongelma että näyttää joka kuvassa erilaiselta, eli tyyliin välillä näyttää isohkolta, välillä pieniltä, välillä tyhjiltä ja välillä täyteläisiltä. Vaikea siis edes tietääkään millaiset ne oikeasti on muiden mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta melko alhaalla ne ovat, se on selvä asia ainakin

Vierailija
84/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen täällä nyt yksinään ajatusten selvittämiseksi mutta jos aloittaisin projektin, saada täydellisen kehon, niin sen ensimmäisiä askelia olisivat:

1) laihdutus, vaikkapa 10 kiloa, eli 63 kg -> 53 kg.

2) rintojen poisto:/ (paha, koska pelkään leikkauksia)

Tuon jälkeenkin olisi vielä varmasti paljon tehtävää mutta nuo olisivat ehkä ne mistä aloittaisin. Tosin... Mitä tehdä silloin jos paino ei vain laske tästä alemmas. Kun laihtuminen ei vain onnistu, millään. En saa siis täydellistä kehoa koskaan. Voisinko yrittää ajatella läskifetissin omaavia ja ajatella että mulla on sen suhteen jo täydellinen keho? En tiedä miksen pääse eroon tuosta ajatuksesta ollenkaan. Tuntuu ettei siitä ole mitään apua. En pysty pitää sitä riittävänä vaikka muut kuinka sanoisivat että omaavat läskifetissin. En vain pidä kehostani. Sitä ei mikään muuta.

Ja mitä sitten jos rintojen poisto pelottaa todella paljon mutta se on vain pakko tehdä. Pelkään myös sitä kun se on lopullinen toimenpide. Nyt on vaikea kuvitella että muuttaisin mieleni, koska vihaan niitä niin sanoinkuvaamattoman paljon, mutta entä sitten jos mieli muuttuukin sillä sekunnilla kun ne todellakin on pois? Mitä jos pidänkin sitä lopputulosta rumana? Eikä tässäkään miesten mielipiteet auta ja se että se on MUKA "täydellisen näköistä" näin. Kun ei todellakaan ole ja nekin valehtelee/vääristelee hiukan asioita. Jokaisen mielestä miehen keho on esteettisempi. Jokaisen.

Eli tavallaan, laihdutus ei onnistu ja leikkaus ei onnistu. Kuitenkaan mikään ei muuta mieltäni eli tuska ja kidutus jatkuu. En saa täydellistä kehoa koskaan ja se häiritsee joka ikinen päivä.

Mitä voi siis enää tehdä? Ainoaksi mahdollisuudeksi jäänee keskusteluapu, mutta se täytyy tosiaan maksaa sitten omasta pussista. Lisäksi se on äärimmäisen hidasta, eikä aina toimivaa edes. Lisäksi mun pitäisi suorastaan pakottaa itseni varaamaan niitä aikoja yksityisestä terveydenhuollosta. Mutta se on ainut, toimivin asia kuitenkin. Muut vaihtoehdot kuulostaa siltä ettei ne onnistu. Onneksi mulla on tulossa kaksi ilmaista aikaa piakkoin, mutta sen jälkeen voi olla että täytyy alkaa varailemaan sitten niitä yksityisen psykologeja tms. Tää on vaan ihan äärimmäisen hidasta. Jos oon noin 2 vuotta jo ollut tässä äärimmäisen tuskallisessa tilanteessa ja vielä pitäisi varmaan ainakin pari vuotta jaksaa, niin alkaa olla jo aika kovasti itsetuhoisia ajatuksiakin. Niin, poikaystävän hankkiminen voi olla toinen mahdollinen asia mutta sitä varten pitäisi tehdä sellaisia asioita mitä en oikein haluaisi tehdä. Esim mennä erään julkkiksen keikalle (ulkomaille) kokeilemaan onneani, tai käydä baareissa (en yleensä harrasta tämmöistä).

Vierailija
85/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen täällä nyt yksinään ajatusten selvittämiseksi mutta jos aloittaisin projektin, saada täydellisen kehon, niin sen ensimmäisiä askelia olisivat:

1) laihdutus, vaikkapa 10 kiloa, eli 63 kg -> 53 kg.

2) rintojen poisto:/ (paha, koska pelkään leikkauksia)

Tuon jälkeenkin olisi vielä varmasti paljon tehtävää mutta nuo olisivat ehkä ne mistä aloittaisin. Tosin... Mitä tehdä silloin jos paino ei vain laske tästä alemmas. Kun laihtuminen ei vain onnistu, millään. En saa siis täydellistä kehoa koskaan. Voisinko yrittää ajatella läskifetissin omaavia ja ajatella että mulla on sen suhteen jo täydellinen keho? En tiedä miksen pääse eroon tuosta ajatuksesta ollenkaan. Tuntuu ettei siitä ole mitään apua. En pysty pitää sitä riittävänä vaikka muut kuinka sanoisivat että omaavat läskifetissin. En vain pidä kehostani. Sitä ei mikään muuta.

Ja mitä sitten jos rintojen poisto pelottaa tod

Kyllä miehenäolemiseenkin liittyy todella ikäviä asioita. Moni itseään transmieheks luullut esim säikähtää totaalisesti kun tukka rupeaa harvenemaan ja sitten detransitioituvatkin takaisin naiseks kun se miehenä olo ei ollutkaan niin kivaa. Ja varmaan kun mietit miehen kehoa niin mietit jonkinlaista ideaalia siinäkin, harva mies pystyy ikinä näyttämään joltain antiikin mieskeho-ihanne patsaalta tai miltä lie Bradd Pittiltä. Saati sitten mieheen liitetyt sosiaaliset normit ja odotukset, tosin se menee jo varmaan vähän ohi aiheen jos tästä nyt puhuttiin vaan fysiikasta. Ja niin joo, monella miehellä on myös tissit...

Onko teillä rintasyöpää suvussa. Ehkä voisit sen verukkeella saada tissis poistettua julkisella jos sitä oikeasti tosissaan haluat

Vierailija
86/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten jos rintojen poisto pelottaa todella paljon mutta se on vain pakko tehdä. Pelkään myös sitä kun se on lopullinen toimenpide. Nyt on vaikea kuvitella että muuttaisin mieleni, koska vihaan niitä niin sanoinkuvaamattoman paljon, mutta entä sitten jos mieli muuttuukin sillä sekunnilla kun ne todellakin on pois? Mitä jos pidänkin sitä lopputulosta rumana? Eikä tässäkään miesten mielipiteet auta ja se että se on MUKA "täydellisen näköistä" näin. Kun ei todellakaan ole ja nekin valehtelee/vääristelee hiukan asioita. Jokaisen mielestä miehen keho on esteettisempi. Jokaisen.

Tartun vain tähän, koska mun mielestäni sun ainoa ongelma on tässä, ja jos et sitä ota tosissaan ja jatkat pyörimistä noissa omissa harhoissasi, niin saatat todella tehdä jotain peruuttamatonta joka syventää sun ongelmiasi huomattavasti entisestään.

Ja se ongelma ei ole tissit, vaan erittäin paha kehodysforia. Pysähdy miettimään: jos asia olisi todella noin kuin harhailet, että "miehen keho on esteettisempi", niin paljonko näkisit kaupungilla naisellisia naisia? Pysähdy oikeasti katsomaan vastaantulijoita, äläkä arvioi heitä oman, vääristyneen kehonkuvasi kautta, vaan koeta nähdä, ovatko he aivan tyytyväisiä ja onnellisia omana itsenään? Jos vain pitäisit silmäsi auki ja olisi itsellesi rehellinen, niin huomaisit että havainnot eivät tue sun ajatusmaailmaasi.

Mutta joka tapauksessa mun mielestäni kuuluisit ihan oikeasti terveydenhuollon piiriin, ehkä jopa kiireellisesti jos tuollaisia ajatuksia jatkuvasti päässäsi pyörii. Voin vakuuttaa sulle että nuo ajatukset ovat ainoastaan sun päänsisäistä kohinaa, niissä ei ole mitään "jokainen" näkökulmaa!

Mä en tiedä miten saisin sua tän palstan välityksellä kääntämään ajatusmaailmaasi terveellisemmäksi, joten sen vuoksi toivon hartaasti että hakisit apua.

M56

Vierailija
87/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 85: ei ole rintasyöpää tietääkseni ollu suvussa. Ja oot oikeassa mutta olisin kuitenkin paljon mieluummin mies. Ja miehen tissit on kuitenkin erilaiset kuin naisen.

Nro 86:

Ymmärrän tavallaan ja tavallaan en. Kiitos kuitenkin. Mutta siis tuosta mitä sanoit vastaantulijoista niin en tiedä miksei se silti olisi mahdollista että muut pystyvät olemaan tyytyväisiä omana itsenään, vaikka jokainen maailman mies ajattelisikin että miehen keho on esteettisempi, niin miten se estäisi naisia olemasta tyytyväisiä ja onnellisia omassa kehossaan? Miehethän saattaa hyvinkin ajatella niin ja silti naiset voi elää omissa itsevarmuusharhoissaan ja ajatella että ovat mukamas kauniita. Mut okei, en mä tiedä. Joka tapauksessa avun hakemisesta: mulla on tosiaan tulossa muutama aika tässä ja en tiedä vielä mitä tulen sanomaan niissä sitten, mutta niiden jälkeen mun ainoa vaihtoehto taitaa olla yksityinen. Erikoissairaanhoitoon on tehty jo lähete mutta se todennäköisesti tulee palautumaan sillä mulla ei ole lääkitystä tällä hetkellä päällä eikä tarpeeksi pitkää lääkekokeilua takanakaan (tämä tieto tulee siis kokemuksesta, että se suurella todennäköisyydellä palautetaan ilman lääkitystä). No, mutta kaipa mä sinne yksityiselle sitten marssin jossakin vaiheessa. Oikein mistään muualtakaan en taida apua saada. Oon vaan tosi huono menemään semmoisiin kun musta tuntuu koko ajan että teen väärin. Mutta silleen kun mulla on kuitenkin myös 4 kk terapia takana joka päättyi marraskuussa niin en tiedä tuleeko mikään muukaan auttamaan kun ei sekään auttanut yhtään niinkun näkyy.

Vierailija
88/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo yksityiselle varmaan. Oon tässä aina välillä selannut aikani kuluksi psykologeja että oisko tästä tai tästä tyypistä mulle apua. Oon muutaman jo löytänytkin joista voisi mahdollisesti olla apua. Tosin näistä ei koskaan tiedä. Yleensä esittelyissä lukee vain sellaista kuten "voit varata ajan arjen jaksamiseen liittyvissä haasteissa" eikä kertaakaan ole lukenut mitään esim kehodysforiasta kenenkään esittelyteksteissä. Niin ei niistä aina tiedä että osaako kukaan sitten auttaa. Entinen terapeuttinikin oli jo sellainen joka sanoi että "mä en hirveästi näistä asioista tiedä niin voi olla etten osaa auttaa siinä asiassa". Tai itse asiassa 2 terapeuttia on jo sanonu ton saman asian. Niin aina hankalaa on. En tiedä olisiko seksuaaliterapeutti mahdollisesti paras valinta.

Vierailija
89/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tavallaan ja tavallaan en. Kiitos kuitenkin. Mutta siis tuosta mitä sanoit vastaantulijoista niin en tiedä miksei se silti olisi mahdollista että muut pystyvät olemaan tyytyväisiä omana itsenään, vaikka jokainen maailman mies ajattelisikin että miehen keho on esteettisempi, niin miten se estäisi naisia olemasta tyytyväisiä ja onnellisia omassa kehossaan? Miehethän saattaa hyvinkin ajatella niin ja silti naiset voi elää omissa itsevarmuusharhoissaan ja ajatella että ovat mukamas kauniita. 

Ei v-u nyt, lähdetään nyt siitä että lähinnä vain ne miehet pitävät mieskehoa esteettisempänä, jotka ovat miehiin päin ylipäänsäkin. Eli muutama prosentti porukasta. Suurin osa miehistä haluaa olla naisten kanssa, ja pitävät myös naisia omassa mielessään miehiä viehtättävämpinä. Jos sä et tätä pysty ymmärtämään, niin olet oikeasti harhojen vallassa.

Vierailija
90/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo yksityiselle varmaan. Oon tässä aina välillä selannut aikani kuluksi psykologeja että oisko tästä tai tästä tyypistä mulle apua. Oon muutaman jo löytänytkin joista voisi mahdollisesti olla apua. Tosin näistä ei koskaan tiedä. Yleensä esittelyissä lukee vain sellaista kuten "voit varata ajan arjen jaksamiseen liittyvissä haasteissa" eikä kertaakaan ole lukenut mitään esim kehodysforiasta kenenkään esittelyteksteissä. Niin ei niistä aina tiedä että osaako kukaan sitten auttaa. Entinen terapeuttinikin oli jo sellainen joka sanoi että "mä en hirveästi näistä asioista tiedä niin voi olla etten osaa auttaa siinä asiassa". Tai itse asiassa 2 terapeuttia on jo sanonu ton saman asian. Niin aina hankalaa on. En tiedä olisiko seksuaaliterapeutti mahdollisesti paras valinta.

Joo, keskivertoterapeutti varmaan mielummin ottaa asiakkaakseen jotain hyvässä työssä olevia keskiluokkaisia ihmisiä (mieluiten naisia) joilla on juuri jotain pieniä ongelmia arjessansa tai jotain, johon terapeutti voi tarjota jotain konkreettista apua ja asiakkaalla on myös kyky näitä asioita työstää ja kehittyä, jolloin terapeutti myös itsekin kokee työn merkityksellisenä. Todelliset ongelmatapaukset pallotellaan luukulta luukulle, ja lääkäriltä harjoittelijalle ja taas toiselle harjoittelijalle

Vierailija
91/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tavallaan ja tavallaan en. Kiitos kuitenkin. Mutta siis tuosta mitä sanoit vastaantulijoista niin en tiedä miksei se silti olisi mahdollista että muut pystyvät olemaan tyytyväisiä omana itsenään, vaikka jokainen maailman mies ajattelisikin että miehen keho on esteettisempi, niin miten se estäisi naisia olemasta tyytyväisiä ja onnellisia omassa kehossaan? Miehethän saattaa hyvinkin ajatella niin ja silti naiset voi elää omissa itsevarmuusharhoissaan ja ajatella että ovat mukamas kauniita. 

Ei v-u nyt, lähdetään nyt siitä että lähinnä vain ne miehet pitävät mieskehoa esteettisempänä, jotka ovat miehiin päin ylipäänsäkin. Eli muutama prosentti porukasta. Suurin osa miehistä haluaa olla naisten kanssa, ja pitävät myös naisia omassa mielessään miehiä viehtättävämpinä. Jos sä et tätä pysty ymmärtämään, niin olet oikeasti harhojen vallassa.

No ei tämä viesti esimerkiksi ihan kuulosta siltä "jos puhutaan ihan puhtaasti kehon esteettisyydestä niin saatan olla osittain kanssas samaa mieltä, että terveen, hyväkuntoisen iehen keho on tietyllä tapaa ehkä 'kauniimpi', ellei sitten puhuta jostain todella poikkeuksellisen kauniista nuoren naisen kehosta jossa isot rinnat vielä kiinteästi pysyy pystyssä ilman minkäänlaista tukea" eli periaatteessa miehen keho ON esteettisempi.

Vierailija
92/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei tämä viesti esimerkiksi ihan kuulosta siltä "jos puhutaan ihan puhtaasti kehon esteettisyydestä niin saatan olla osittain kanssas samaa mieltä, että terveen, hyväkuntoisen iehen keho on tietyllä tapaa ehkä 'kauniimpi', ellei sitten puhuta jostain todella poikkeuksellisen kauniista nuoren naisen kehosta jossa isot rinnat vielä kiinteästi pysyy pystyssä ilman minkäänlaista tukea" eli periaatteessa miehen keho ON esteettisempi."

toi oli mun kirjoitus, ja tuo edelläoleva kirjoittaja kyllä oikein arvasti että oon vahvasti bisse mies. mitä hittoa sä muutenkaan jonkun muun kirjoituksista noin paljon piittaat, eikö tässä nyt pitäis olla siitä kyse mitä itse haluat. onko sun ongelma siis että et itse pidä kehostas vai se että kuvittelet ettei (hetero)miehet pidä siitä?

Vierailija
93/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tulla kehumaan Apn vartaloa ihan livenä. Uskon että siinä on paljon hyvää, jota hän ei vaan huomaa.

Vierailija
94/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko sun ongelma siis että et itse pidä kehostas vai se että kuvittelet ettei (hetero)miehet pidä siitä?"

Molemmat. 

Vierailija
95/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"onko sun ongelma siis että et itse pidä kehostas vai se että kuvittelet ettei (hetero)miehet pidä siitä?"

Molemmat. 

Varmasti osa heteromiehistä pitää vartalostasi ja tuota kautta varmaankin sinäkin näkisit vartalosi paremmassa valossa.

Vierailija
96/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli tulla kehumaan Apn vartaloa ihan livenä. Uskon että siinä on paljon hyvää, jota hän ei vaan huomaa.

Haha, kiitos :D voisi olla mielenkiintoinen kokemus.

Vierailija
97/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat. 

Varmasti osa heteromiehistä pitää vartalostasi ja tuota kautta varmaankin sinäkin näkisit vartalosi paremmassa valossa.

Pitääkin sitten varmaan etsiä sellainen mies jostain. Ja mieluusti vielä menkkafetisisti koska sekin mun pitäisi nähdä paremmassa valossa eikä olla itsetuhoinen siksi että olen oksettava sen takia ja niin suuri häpeä lävistää mut ettei sitä voi kuvaillakaan :D mutta sellaista miestä voi olla vaikea löytää.

Vierailija
98/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, kiitos :D voisi olla mielenkiintoinen kokemus.

:D Varmasti olisi mielenkiintoista molemmille. Uskon että tarvitsisit tuon kokemuksen. Näkisit kuinka mies oikeasti innostuu vartalostasi jolloin asiat eivät jäisi puheiden varaan.

Vierailija
99/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat. 

Pitääkin sitten varmaan etsiä sellainen mies jostain. Ja mieluusti vielä menkkafetisisti koska sekin mun pitäisi nähdä paremmassa valossa eikä olla itsetuhoinen siksi että olen oksettava sen takia ja niin suuri häpeä lävistää mut ettei sitä voi kuvaillakaan :D mutta sellaista miestä voi olla vaikea löytää.

Monessa parisuhteessa seksi on taolla mekkojen aikaan. Joten ei tarvitse ihan noin pitkälle hommaa venyttää.

Vierailija
100/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat. 

Monessa parisuhteessa seksi on taolla mekkojen aikaan. Joten ei tarvitse ihan noin pitkälle hommaa venyttää.

Jep mutta tarkoitankin omalla kohdallani tilanne on jo nyt niin paha, että tuo vielä saattaisi pahentaa entisestään ja saattaisin oikeasti tehdä im ihan pelkästään sen takia. Siksi mä luultavasti tarvisin sellaisen miehen. Koska oon jo nyt sitä mieltä että haluaisin kuolla sen asian takia, niin ei varmaan hirveästi auttaisi asiaa jos mieskin olis sitä mieltä että se on oksettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan