Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan 63kg ja olen 165cm kaytan vaatekokoa 38, jos alan polkemaan kuntopyoralla tunnin paivassa ja joka kolmas paiva jumppaamaan annun ja tuijan kanssa videon mukana tunnin paivas

Vierailija
22.04.2007 |

sä niin kuinkakohan kauan kestäisi että vaatekokoni olisi S ja painaisin vaikkapa 56kg??

jos kumminkin jättäisin kaiken roskaruoan ja herkut pois ja söisin aivan normaalia kotiruokaa

Joskus painoin 85kg ja siitä olen tähän painoon laihduttanut, paino lähti aika nopeasti, mutta miten se tuolla liikunnalla lähtisi tästä painosta? Olen aika suuri siihen verrattuna kuinka vähän painan (iso perse ja kädet ovat aika isot hauiksien kohdalta, kantokahvat, pieni pömppis tai oikeastaan pieni maha mutta nahka roikkuu raskauksien ja laihduttamisen jäljiltä)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, sua en osaa auttaa ap.

Vierailija
2/3 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamisesta kun on jäänyt löysää tosi paljon ja olen alasti tosi ruma (ainakin omasta mielestäni)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap liikunta onkin jo ihan ykkösjuttu kun kroppaa halutaan muokata. Toki ruokavalio kuntoon, turhat rasvat ja sokerit pois, mutta hyvästä kropasta on turha haaveilla ilman treeniä. Oikeilla jäljillä on ap, ehdottomasti!

Lihas kuitenkin kasvaa nimenomaan levossa, joten joka päivä ei kannata polkea. Fiksua olisi myös vaihdella treenin kestoa ja rasitusta. Jos nyt ajattelet polkevasi vaikka kolmesti viikossa, kannattaa polkea kahdesti tunnin ja rauhallisemmin ja kerran 30 minuuttia todella kovaa. Lisäksi kerran viikossa se jumppa ja toisen kerran ihan perinteinen lihaskuntotreeni -- kyykkyjä, punnerruksia, hauiskääntöjä, pystypunnerruksia, selkälihaksia ja vatsalihaksia kiertoharjoitteluna. TIukat painot, lyhyet ja tehokkaat sarjat ja välirentoutukset, 20-30 minuuttia riittää, kun teet tehokkaasti töitä. Venyttelyä kevyesti joka treenin jälkeen ja kerran viikossa lyhyt pyöräily (10 minuuttia) ja huolellinen koko kropan läpi venyttely.

Siis kuutena päivänä viikossa treeniä -- ja tuloksia näkyy takuuvarmasti jo kuukauden päästä :)