Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen toinen nainen

Vierailija
22.04.2007 |

ja minua ärsyttää miesystäväni avovaimo!! eikö se hemmetin lehmä tajua että sitä on petetty jo vuosi!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan on surkeaa kun joutuu sille kakkospaikalle ja sillonki saa olla vaan panopuuna : (

Vierailija
2/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet vakituiseksi, mutta minua kun ei siinä ukossa muu kuin muna kiinnosta! säälittää vaan jotenkin se akka, kun ei se edes mitään tajua vaikka mies petää!! t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa rumempiki nimi -16-

Vierailija
4/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-6-

Vierailija
5/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse myös kerkesit samaan hengen vetoon avautumaan että olet myös kakkosnainen! Luulen että sinä olet se yksinkertainen.

Vierailija
6/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo " hehkutukseni" oli kyllä tarkoitus jäädä ihan tuohon yhteen viestiin, kun ihmettelin, miten jotkut jaksaa väitellä ja puolustella viesti viestin jälkeen, jopa useammassa ketjussa omia ja miehen tekoja, vaimon tyhmyttä,miehen luotettavuutta yms.

-6-

Vierailija
7/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdella itseään noin?? t:ap

Vierailija
8/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avovaimonsa jos sinun kanssa haluaisi olla. Mistäs voit tietää vaikka olisivat kuinka onnellisia yhdessä ja mies sua vaan leluna käyttää.

Vierailija
9/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi ei jätä akkaansa. ottaa vaan niin päähän tollaset tyhmät ihmiset. itse olen rakastunut aivan erilaiseen mieheen. tämä toinen on vaan pelkkä pano minulle! t:ap

Vierailija
10/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarve kakkosnaisilla on avautua täällä?! Vähän väliä aiheeseen liittyviä avauksia... Itsekin olen ollut toinen nainen, sain lapsenkin naimisissa olevan miehen kanssa,mutta se ei todellakaan ole/ollut mikään hehkutuksen aihe minulle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi