Noloimmat seksi kokemukset
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se perseenreikä myös märkänä vai nainen? =paskapuhetta
Voisikohan yhtään millään tarkoittaa esim niin että kun nainen on litimärkänä niin myös siellä sisällä oleva kulli muuttuu liukkaaksi? Minulle on sattunut myös tuo sama homma nykyisen vaimon kanssa. Ja se kyllä menee sinne sisään kun täydestä laukasta osuu juuri sopivalle kohdalle eikä nainenkaan siinä pillupanon lomassa tietenkään jännitä sitä persettään kiinni kuten usein ensimmäisissä anaaliseksiyrityksissä tuppaa käymään
Tätä ajattelin itsekin bottomin ei pitäisi laittaa vastaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
olin tapaillut jo jonnin aikaa kivaa miestä . Lopulta päädyttiin seksihommiin . Riisuin mieheltä housut ja aloin ottamaan suihin . Häpeä oli melkoinen kun housuista löytyi noin 11cm katkarapula. Häpeä oli hirmuinen ja miestäkin hävetti näytellä pientä katkarapulaa naisen edessä . Mies muuttui tulipunaiseksi . Seksi oli surkeaa ja mies laukesi noin 5 sekunnissa . Päätin suhteen siihen paikkaan .
N34
Onneksi kuitenkin ehdin mitata vehkeen mitan!
olin tapaillut jo jonnin aikaa kivaa miestä . Lopulta päädyttiin seksihommiin . Riisuin mieheltä housut ja aloin ottamaan suihin . Häpeä oli melkoinen kun housuista löytyi noin 11cm katkarapula. Häpeä oli hirmuinen ja miestäkin hävetti näytellä pientä katkarapulaa naisen edessä . Mies muuttui tulipunaiseksi . Seksi oli surkeaa ja mies laukesi noin 5 sekunnissa . Päätin suhteen siihen paikkaan .
N34