Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat seksi kokemukset

Vierailija
15.12.2025 |

Itellä ei oo mitään mut ois kiva kuulla muitten

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tapaillut jo jonnin aikaa kivaa miestä . Lopulta päädyttiin seksihommiin . Riisuin mieheltä housut ja aloin ottamaan suihin . Häpeä oli melkoinen kun housuista löytyi noin 11cm katkarapula. Häpeä oli hirmuinen ja miestäkin hävetti näytellä pientä katkarapulaa naisen edessä . Mies muuttui tulipunaiseksi . Seksi oli surkeaa ja mies laukesi noin 5 sekunnissa . Päätin suhteen siihen paikkaan . 

N34

Vierailija
22/23 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se perseenreikä myös märkänä vai nainen? =paskapuhetta

Voisikohan yhtään millään tarkoittaa esim niin että kun nainen on litimärkänä niin myös siellä sisällä oleva kulli muuttuu liukkaaksi? Minulle on sattunut myös tuo sama homma nykyisen vaimon kanssa. Ja se kyllä menee sinne sisään kun täydestä laukasta osuu juuri sopivalle kohdalle eikä nainenkaan siinä pillupanon lomassa tietenkään jännitä sitä persettään kiinni kuten usein ensimmäisissä anaaliseksiyrityksissä tuppaa käymään

Tätä ajattelin itsekin bottomin ei pitäisi laittaa vastaan koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin tapaillut jo jonnin aikaa kivaa miestä . Lopulta päädyttiin seksihommiin . Riisuin mieheltä housut ja aloin ottamaan suihin . Häpeä oli melkoinen kun housuista löytyi noin 11cm katkarapula. Häpeä oli hirmuinen ja miestäkin hävetti näytellä pientä katkarapulaa naisen edessä . Mies muuttui tulipunaiseksi . Seksi oli surkeaa ja mies laukesi noin 5 sekunnissa . Päätin suhteen siihen paikkaan . 

N34

Onneksi kuitenkin ehdin mitata vehkeen mitan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi